• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn nieuwe aanwinst een bekende van hier

nou ik wel!!!!!!!!!!!!!! stoote net mijn harsens :swear

miljaaaar!!!!!! ik moet een in hoogte verstelbare slede hebben de c zat veel dieper.

iemand hier misschien een in hoogte verstelbare bestuurders stoel slede te koop

@black champioen zeik eens niet zo man je bent altijd zo negatief word niet goed van je man of ben je soms jaloers

Hey, allereerst proficiat met je aankoop! :wors

En die 'GSI bumper' voor sedan, in de oostblok landen kan je geloof ik op de daewoo nexia racer zo'n bumpers vinden:

Dit is wel in chili ofzo... ;)

Grtz

Hey, allereerst proficiat met je aankoop! :wors

En die 'GSI bumper' voor sedan, in de oostblok landen kan je geloof ik op de daewoo nexia racer zo'n bumpers vinden:

Dit is wel in chili ofzo... ;)

Grtz

dat is inderdaad een zeer nette bumper voor de sedan. ik zou niet weten waar die te vinden zijn. ik was ook heel lang opzoek naar een andere achterbumper voor me sedan heb uiteindelijk een irmscher.

maar echt dikke sedan. ik zou alleen nog een keer 1 armige ruitenwisser erop zetten.:thumbup

dat is inderdaad een zeer nette bumper voor de sedan. ik zou niet weten waar die te vinden zijn. ik was ook heel lang opzoek naar een andere achterbumper voor me sedan heb uiteindelijk een irmscher.

maar echt dikke sedan. ik zou alleen nog een keer 1 armige ruitenwisser erop zetten.:thumbup

Heb me al rot gegoocheld voor die bumper.

Is in zuid afrika op de markt geweest. Zat daar standaard op de monza (zo heet daar de kadett ). Die is daar als GSI sedan uitgebracht. Maar zoiets als marktplaats of ebay kennen ze daar niet,dus veel succes :sleeping

Heb me al rot gegoocheld voor die bumper.

Is in zuid afrika op de markt geweest. Zat daar standaard op de monza (zo heet daar de kadett ). Die is daar als GSI sedan uitgebracht. Maar zoiets als marktplaats of ebay kennen ze daar niet,dus veel succes :sleeping

Terug
Naar boven