leuk om te zien dat ik niet de enige ben die aan low budget tuning doet haha
heb van die rooie f ook de spoilers gespoten met action verf, kleur kwam zeer mooi overeen, pas als ik vertelde dat er iets kleur verschil in zat en de mensen er nog eens naar keken zagen ze het.
de kadett heb ik voor de helft zilver gespoten, je raad het al, ook action.
achterlichten smoken? nee joh, mat zwart van de action voorzichtig van een afstandje
ik las in het begin iets over een in hoogte verstelbaar stoel frame.
als ik het goed las wou je die aan de bijrijders kant doen, maar hou je er dan ff rekening mee dat je dan je gordel klikker aan de verkeerde kant hebt? ik heb dit namelijk ook al eens zitten te bedenken, maar bedacht me toen ook ineens dat het niet gaat passen helaas.
die matzwarte doppen.. tja, ik hou niet zo van zwarte doppen, maar get logo er in lijkt dan wel weer leuk, misschien heel stiekem in mijn topic zoiets voor bij zien komen? haha
had ik namelijk ook op die rooie f, alleen het is er bij mij maar bij 1 gebleven haha.
maar als je de velgen gaat spuiten, wat voor kleur spuit je ze dan? ook matzwart? denk dat zilver ook wel mooi afsteekt bij die doppen zo, of ook in de kleur van de auto
verder dat idee met die kaarten, die houden we er in, ik leg er normaal zelf een krant over heen en dan met een mesje langs de velg snijden, gemartel van niks, maar ik weet nu hoe ik het de volgende keer ga doen haha
hou je die zilveren er bij voor je zelf?
leuke wielen onder dat ding