• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn "nieuwe" Fje: 19/11/2014 ~> wintermodus

Tja wist ik veel ;)

Maar de aansluiting op de stekker is wel weer anders dan de F, maar basic is t zelfde. Op zich geen problemen om alles op de bobine aan te sluiten maar waar ik tegen op liep was dus de juiste stekker aansluiting.

@TWA wrote:Idd een nice optie, hoewel in tijden van bijrijder zijn betrapte ik mezelf er nog wel eens op om de voeten er op te plaatsen, en dat red ie niet. Is het laadje onder de bijrijders stoel ook mogelijk?

+

@soepkiepe wrote:zal wel mogelijk zijn, die van een tigra of een corsa bijvoorbeeld.

maar het is op de astra niet geleverd, dus perfect passen doet het vast niet ;)

=

een klusje voor jou, heb frame-pje met laadje voor je van de Corsa, die bij mij is vervallen sinds bijrijders hoogteverstelling kreeg.

Neem 't volgende keer mee wanneer je @ garage bent.

Lekker bezig met de toerenteller upgrade :thumb , op naar de volgende!

Trouwens deurgeknak al gefixed.., of toch die andere boutjes nodig gehad?

Beter! Moet toch t frame omwisselen van de bestuurderskant ivm hoogte verwisseling. Komt goed :thumb

knakje is idd weg man, veel beter hahahha thanx 4 the stuf...

winterklaar gemaakt:

* olie vervangen

* koelvloeistof vervangen

* filters (lucht, interieur en olie)

* knetterkaarsjes (bougies)

en niet geheel onbelangrijk: lekker dik de bodem in de smurrie gesmeerd met tectiel...

ready 4 the winter :angel

via Baboe van t forum een originele elektrische antenne gekocht voor 5 tientjes :vertag

Gelukkig had de VOD bij mij nog 1 nieuw rubber antennevoetje op de plank liggen voor 4 euries en zo heb ik een prachtige elektrische antenne voor een budget prijsje :wors

helaas geen fotos gemaakt (vergeten door het enthousiastme :swear) maar werkt als een tierelier.

verder mn hoedenplank die aardig vies was met vlekken zwart gespoten. past nu beter bij de rest ook :angel

***edit*** foto toegevoegd van nieuwe antenne voetje a € 4,- :wors :wub

n2lt.jpg

@Mr.F wrote:Mwah beetje terug buigen :D

:jerry :jerry :jerry :jerry

maar idd wat een end is dat ding zeg :shock:

gelukkig geen garage die zo laag is en radio staat niet geschakeld op accessoire stand dus bij uitzetten motor gaat de antenne keurig naar beneden :thumb

moest wel lachen bij de VOD. Magazijn man vroeg wat ik voor Fje had, wou em wel zien. Heeft zelf ook een nette maar F1.Gekocht met 94.xxx op de teller en was er trots op. Vond de mijne (en het betaalde bedrag van €280 :jerry) ook prachtig... gaf ook aan zelf niets met t nieuwe spul te hebben, ondanks dat zn collega's 'm voor gek verklaarde...

moet echt toegeven: heb Vec B, Corsa B, Omega B en nu dus F gereden maar moet toegeven: vind em heerlijk rijden. Snel door de bocht, lekker over lange vlakken en makkelijk wendbaar... en dat voor een auto uit '94

Ik heb verschillende opel astra f gehad en nooit geen problemen mee gehad met die auto's ,de laaste f die ik heb gehad was ook precies dezelfde kleur rood en kwam uit 1998 dat was echt een super auto die had ik nooit weg moeten doen :(

Nu heb ik een opel astra h,maar zit weer te denken om ook weer een f te gaan halen iedere keer gezeik met die astra h met het electrische gedeelte.

Veel plezier met je aankoop.

dat is het ook idd. Wil heel graag een Vectra C maar facelift model. Kijk echt tegen cambus sys op. Kan er hele leuke dingen mee doen, maar zodra cim modules bv kapot gaan zit je weer aan ander gezeik...

Is de elektrische antenne van een Astra hetzelfde als die van een Vectra? Want zoek er voor mijn Vectra nog eentje.

Zo...had nog een setje winterbanden liggen van mn Vec...ipv ze te verkopen setje staal gekocht (Vec stond op alu 5x110, Astra op 4x100) en de bandjes om gezet. Rij nu 15" 195/15/65 rond :shock: past gelukkig net allemaal...

ben wel benieuwd naar de sneeuw (als die nog komt :hmmz ) of ik er dan geen last van krijg maar bandjes lopen niet aan, ook niet met volle belading en kuilen/drempels :angel

clu4.jpg

andere picca's komen nog, ga ze ook weer ff opnieuw spuiten. Zat te denken aan wieldoppen, maar t zwart past bij de rest van de auto dus dat laten we lekker zo :thumb

Terug
Naar boven