• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn "nieuwe" Fje: 19/11/2014 ~> wintermodus

Wiens 2-tje? Jouwe he?

Die van mij is conform tot de macht 2 :angel .

Je moet de Alt Gr knop icm het cijfer 2 hebben.

Ohja en die GSi van Sebas is niet meer he, daar mag het 2-tje weg.

Ik heb deze gekozen om aan te geven dat het om een facelift gaat :vertag

Sooo it's not 'tot de macht 2' voor mij :jerry

@TWA wrote:Ik heb deze gekozen om aan te geven dat het om een facelift gaat :vertag

Sooo it's not 'tot de macht 2' voor mij :jerry

Ah oke :thumbup .

@KadAstra-EF wrote:Gefeliciteerd met je aankoop.

Goed van je dat je alert was toen je deze zag op internet :thumbup

Rik :D

Thanx :thumb

Eerder geluk hoor. Was de perfecte timing :D

Zoals t hoort: alsof ze jaloers is :(

mn vriendin rijdt met de rode rond, staat te wachten op een vrouw die probeert uit te parkeren op een vreemde manier en *bam*...

njan.jpg

Dus op zoek naar een zijscherm kleurcode Z549...Wachten op de verzekering of we nog wat krijgen.

Och gelukkig alleen zijscherm verder niets. En het kan zo zijn dat ik hierdoor mn aankoopbedrag gewoon weer terug krijg :vertag :jerry

Hahahaha rood uit een potje. Ach kan ons allemaal wel gebeuren, maar ik had iig de hand op de claxon gelegd...

De zilveren maar eens verwend. Na vorige week de broodnodige dis vervanging te hebben gedaan, vandaag was en poets dag. Oh jah en de verdeelkap + rotor vervangen na stotterend optrek gedrag king:

Maar aangezien foto's meer zeggen dan woorden, zie hier de :kewlpics

Bij aankoop maakte de dis behoorlijke herrie. Denkende aan een spanrol (en toch aankomend onderhoud qua leeftijd van de dis) een setje aangeschaft met waterpomp. Niet onterecht zo bleek...

ono2i.jpg

hadb.jpg

ygla.jpg

Beetje rot dus... Blij dat ik niet gewacht heb er mee :angel

Vandaagna de tips op t forum ook aan de slag gegaan met lijnzaadolie. Mooi verschil zo, nu ook kijken hoe lang het er op blijft zitten.

d8x1.jpg

d8x1.jpg

g34rq.jpg

0jmq.jpg

Tja en aangezien ik dan toch te trots ben (en gewoon een mierene*ker ben) gelijk maar een nieuw, fresh, zonder kentekenbolletjes en roestige schroefjes, kentekenplaat setje gehaald :afro

Gewoon omdat het kan foto shootje:

olmf.jpg

1gq4.jpg

jbnb.jpg

pwmki.jpg

wf1h.jpg

zgbz.jpg

0vfz.jpg

up7o.jpg

k6j1.jpg

boccc.jpg

at1f.jpg

lcmjx.jpg

king:

:jerry

Tja dat soort plekjes in overvloed in Amsterdam Noord maar dit is wel 1 van mn favo's

Daarom getest... Vooral achterraam rubbers zien er weer mooi uit. Laat het weten :thumb

Vandaag olie + filter vervangen. Ff flush gedaan bij de oude olie, nu waaibomen olie (action) en na 1000 km weer goede Shell Helix er in.

Verder wat kleine oppervlakte roest plekjes behandeld en met de lakstift bij getipt. Is altijd beter dan het Opel Goud (valt zo op bij zilver :sleeping)

Greetz Emiel

Terug
Naar boven