@louwe 16 klepper wrote:@RacesconaB204 wrote:Ik had nog steeds standaard rubber bussen in de onderste langsdragers (Rekord-E) van de achteras. In Europa werden voor zover ik wist hiervoor geen massieve PU-bussen verkocht.
Hier gaat het om:
de achterste

de voorste

en dit komt er nu voor in de plaats:

Massieve PU-bussen van Whiteline uit Australie (worden in Australie gemaakt door Nolathane). In Australië hebben ze 'Opel Rekord's met V8 motoren; heten daar Holden Commodore en daar wordt wel mee geracet daar. Technisch zijn ze vrijwel identiek aan onze oude Opels (in ieder geval de wielophanging).
De voorste (kleine) bussen zijn van het type: W61024
De achterste (grote) bussen zijn van het type: W61079
Meer info via website: http://www.whiteline.com.au" onclick="window.open(this.href);return false; (ook Europese/NL leveranciers)
Ik zal dit ook nog wel even posten bij Rekord/Commodore
stond ook al in het topic van "manta-aero"
zelf had ik deze bussen al eens uit teflon gedraaid
met de zelfde reden dat ze toen nog nergens leverbaar waren
en nylon nog harder dan teflon is
Ik heb zelf gedraaide teflon bussen in/op mijn panhardstang, maar nadat ik een keer dwars tegen een rand aan gleed zit er wel ruimte in. Volgens mij was dit met PU niet het geval geweest. De teflon bussen gaan er uit, en worden bij mij iig vervangen door Pu. Nu moet ik er wel bij zeggen dat iets raken natuurlijk de bedoeling niet is maar toch......
Hier gaat het om:
de achterste

de voorste

en dit komt er nu voor in de plaats:

Massieve PU-bussen van Whiteline uit Australie (worden in Australie gemaakt door Nolathane). In Australië hebben ze 'Opel Rekord's met V8 motoren; heten daar Holden Commodore en daar wordt wel mee geracet daar. Technisch zijn ze vrijwel identiek aan onze oude Opels (in ieder geval de wielophanging).
De voorste (kleine) bussen zijn van het type: W61024
De achterste (grote) bussen zijn van het type: W61079
Meer info via website: http://www.whiteline.com.au" onclick="window.open(this.href);return false; (ook Europese/NL leveranciers)
Ik zal dit ook nog wel even posten bij Rekord/Commodore
stond ook al in het topic van "manta-aero"
zelf had ik deze bussen al eens uit teflon gedraaid
met de zelfde reden dat ze toen nog nergens leverbaar waren
en nylon nog harder dan teflon is
Ik heb zelf gedraaide teflon bussen in/op mijn panhardstang, maar nadat ik een keer dwars tegen een rand aan gleed zit er wel ruimte in. Volgens mij was dit met PU niet het geval geweest. De teflon bussen gaan er uit, en worden bij mij iig vervangen door Pu. Nu moet ik er wel bij zeggen dat iets raken natuurlijk de bedoeling niet is maar toch......