• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn Signum - Afscheid

Dankjewel Mart. :)

Zaterdag voor het eerst met de caravan achter de Signum gereden. Waar mijn ford focus het daar zwaar mee had, doet de signum het met twee vingers in de euh.. uitlaat?

Hier nog met de focus:

IMAG0418.jpg

(vergeten foto te maken)

@dion87 wrote:maar het maakt het zeker niet minder mooi.

ben benieuwd naar de foto's :P

Berichtje van de vrouw, de postbode is geweest. king:

Vanavond de shades er direct inzetten. :D

@Kano wrote:@dion87 wrote:maar het maakt het zeker niet minder mooi.

ben benieuwd naar de foto's :P

Berichtje van de vrouw, de postbode is geweest. king:

Vanavond de shades er direct inzetten. :D

daar heb je dus ook niet telang op hoeven wachten ;)

Het heeft wat moeite gekost, maar ze zitten er in. :shock:

Die van de achterruit heeft wat ruimte tov de ruit zelf. Even controleren of dat hoort en geen lawaai maakt. :?:

Foto's maken is wat mislukt, in het avondlicht lijken alle ruiten geblendeerd. :jerry

Is mij toch nog niet helemaal duidelijk wat er gebeurt als je het raam van achterportier laat zakken, blijven die solar dingen dan staan of kun je gewoon het raam (beter) niet open doen?

Jaap

Je kunt je ramen beter niet open doen. De schermen zakken niet mee naar beneden namelijk.

Er zit straks maar één iemand achterin, een baby. Dus de ramen blijven dicht en er komt geen zon binnen. :)

De schermen kun je er relatief eenvoudig weer uitpakken als het nodig is. Raampje naar beneden en even aandrukken.

hahaha ja das vals spelen.

maar ik bedoel meer als je net je auto instapt.

als ik net me auto instap en de hele dag heeft de zon erop gestaan kan ik niet eens me pook beetpakken.. dan smelt zo me hand eraan vast :jerry

@dion87 wrote:hahaha ja das vals spelen.

als ik net me auto instap en de hele dag heeft de zon erop gestaan kan ik niet eens me pook beetpakken.. dan smelt zo me hand eraan vast :jerry

De auto staat vanaf vanmorgen 8:15 al in de zon... de rest kun je zelf wel raden denk ik. :shock: :swear

@Kano wrote:@dion87 wrote:hahaha ja das vals spelen.

De auto staat vanaf vanmorgen 8:15 al in de zon... de rest kun je zelf wel raden denk ik. :shock: :swear

stuffondash.jpg

zoiets dus? :jerry

nee man, mijnes is mooier want dat is wel een opel :P

wel altijd handig als je geen lunch bij je hebt

Terug
Naar boven