Originally posted by Alex A-man
Ze meten hier duidelijk met 2 maten. :jerry
Als er iemand hier een 2liter ombouw wil doen. Mag je wel schrijven dat je de onderdelen ((kopie) ombouwsets) kan leveren die hij/zij nodig heeft voor zo'n ombouw.
Terwijl je daarmee lijkt me een sponsor van dit forum meer mee in z'n maag zit dan wat jij hier doet met die motorkappen. :sleeping
Maar misschien is het een idee om niet in je forumbericht een marktplaats link te zetten.
En gewoon alleen te zeggen dat je mensen wil helpen die ook een verlengde motorkap willen.
Kunnen ze daarna gewoon contact met je opnemen.
hoezo meten ze met 2 maten.
ja ik schrijf idd erbij dat ik onderdelen kan leveren.
tevens weet iedereen die bij mij spullen afneemt dat ik er niets aan verdien.
waarom ik deze delen toch lever is doordat ik overal regelmatig spullen afneem bij mijn leveranciers, ik een hele goeie korting krijg.
dit resulteerd in betere materialen dan de sponsor van dit forum kan leveren tegen de helft van de prijs.
en als ik zelf wat nodig ben heb ik dus ook profeit van deze goeie materialen en prijzen.
tevens vind ik het erg jammer dat je met je post mensen laat denken dat ik commercieel ben en er mijn brood ermee verdien.
erg jammer, verder weet jij niet dat ik allang (lees al vaker en niet sinds gister) contact heb gehad met oa danny over het organiseren van de diverse groupbuy,s en het aanbieden van producten. dus niet zomaar wat gaan roepen aub.