• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn topic weer verwijderd... WTF?

Aapje

Post veel
Dacht al DEJA VU!

origineel gepost door 14XE

verwijderd.

commerciele advertenties zijn helaas niet toegestaan op het forum.

zou je ook je onderschrift aan kunnen passen???

Alvast bedankt!

Ze meten hier duidelijk met 2 maten. :jerry

Als er iemand hier een 2liter ombouw wil doen. Mag je wel schrijven dat je de onderdelen ((kopie) ombouwsets) kan leveren die hij/zij nodig heeft voor zo'n ombouw.

Terwijl je daarmee lijkt me een sponsor van dit forum meer mee in z'n maag zit dan wat jij hier doet met die motorkappen. :sleeping

Maar misschien is het een idee om niet in je forumbericht een marktplaats link te zetten.

En gewoon alleen te zeggen dat je mensen wil helpen die ook een verlengde motorkap willen.

Kunnen ze daarna gewoon contact met je opnemen. ;)

Als er iemand hier een 2liter ombouw wil doen. Mag je wel schrijven dat je de onderdelen ((kopie) ombouwsets) kan leveren die hij/zij nodig heeft voor zo'n ombouw.

Terwijl je daarmee lijkt me een sponsor van dit forum meer mee in z'n maag zit dan wat jij hier doet met die motorkappen. :sleeping

Maar misschien is het een idee om niet in je forumbericht een marktplaats link te zetten.

En gewoon alleen te zeggen dat je mensen wil helpen die ook een verlengde motorkap willen.

Originally posted by Alex A-man

hoezo meten ze met 2 maten.

ja ik schrijf idd erbij dat ik onderdelen kan leveren.

tevens weet iedereen die bij mij spullen afneemt dat ik er niets aan verdien.

waarom ik deze delen toch lever is doordat ik overal regelmatig spullen afneem bij mijn leveranciers, ik een hele goeie korting krijg.

dit resulteerd in betere materialen dan de sponsor van dit forum kan leveren tegen de helft van de prijs.

en als ik zelf wat nodig ben heb ik dus ook profeit van deze goeie materialen en prijzen.

tevens vind ik het erg jammer dat je met je post mensen laat denken dat ik commercieel ben en er mijn brood ermee verdien.

erg jammer, verder weet jij niet dat ik allang (lees al vaker en niet sinds gister) contact heb gehad met oa danny over het organiseren van de diverse groupbuy,s en het aanbieden van producten. dus niet zomaar wat gaan roepen aub.

Originally posted by Alex A-man

hoezo meten ze met 2 maten.

ja ik schrijf idd erbij dat ik onderdelen kan leveren.

tevens weet iedereen die bij mij spullen afneemt dat ik er niets aan verdien.

waarom ik deze delen toch lever is doordat ik overal regelmatig spullen afneem bij mijn leveranciers, ik een hele goeie korting krijg.

dit resulteerd in betere materialen dan de sponsor van dit forum kan leveren tegen de helft van de prijs.

en als ik zelf wat nodig ben heb ik dus ook profeit van deze goeie materialen en prijzen.

tevens vind ik het erg jammer dat je met je post mensen laat denken dat ik commercieel ben en er mijn brood ermee verdien.

erg jammer, verder weet jij niet dat ik allang (lees al vaker en niet sinds gister) contact heb gehad met oa danny over het organiseren van de diverse groupbuy,s en het aanbieden van producten. dus niet zomaar wat gaan roepen aub.

Originally posted by freek corsa

@ corsaboy, werd jou naam genoemd dan ?

nee ben alleen wel de persoon die bij ombouw vragen etc aangeeft dat men voordelig spullen kan bestellen.

andere forum members doen dat niet dus hou ik de eer aan mezelf

Originally posted by freek corsa

@ corsaboy, werd jou naam genoemd dan ?

nee ben alleen wel de persoon die bij ombouw vragen etc aangeeft dat men voordelig spullen kan bestellen.

andere forum members doen dat niet dus hou ik de eer aan mezelf

origineel gepost door robbywag

Deja vu ja! Ben het er nog steeds niet mee eens namelijk!! Jij wel dan?

Uitkomst van dit topic zal niet anders zijn dan je andere topic...

Ben 't overigens met je eens hoor dat ze hier niet sporen met dat beleid. Ze doen geen fuck aan de langzame webserver. Maar wel bitchen dat andere mensen geen reclame mogen maken...

origineel gepost door robbywag

Deja vu ja! Ben het er nog steeds niet mee eens namelijk!! Jij wel dan?

Uitkomst van dit topic zal niet anders zijn dan je andere topic...

Ben 't overigens met je eens hoor dat ze hier niet sporen met dat beleid. Ze doen geen fuck aan de langzame webserver. Maar wel bitchen dat andere mensen geen reclame mogen maken...

Terug
Naar boven