• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn tweede hobby,tattoo's!!!! plaats hier je foto&#039

Gaaf ja, hij is echt mooi gezet.

Mooi beest, zal zeker ook wel een kilo of 70 wegen zeker???

Die Sumo is een Bull Mastif of hoe je het ook schrijft

Ja hij weegt ca. 65 kg denk ik nu, maar voor het ras is dat niet echt zwaar, maar wel beter voor zijn gezondheid.

Bull mastiff heeft er veel van weg, andere kleur en een zwart masker (snoet), ook hele mooie beesten.

hij is gezet door outlawtattoo rotterdam.

Even dit topic onder het stof uithalen. Ik heb gisteren 2 tattoe's laten zetten.

IMAG0850.jpg

IMAG0849.jpg

De namen van onze kids op de onderarmen.

Moest af en toe wel even slikken maar over het algemeen toch goed te houden

Mooie tattoo's hier !

Ik heb er zelf 2 nu, maar staan er nog een paar op de planning.

De namen van de kids wil'k nog laten zetten, en een latijnse spreuk op m'n onderarm.

Deze heb'k nu :

de naam van m'n vrouwtje

sam0593k.jpg

By smithjeuhn at 2012-07-19

en een eigen tekening, symboliseert de innerlijke strijd tussen het goede en het kwade, en de datum dat we ons jongste zijn kwijtgeraakt erbij...

goodevil2.jpg

By smithjeuhn at 2012-07-19

@drempelvrees wrote:Damn, dat laatste hakt er goed in....

Mja :) tis ondertussen al 4j geleden, dus heb er wel al mee leren leven :thumb

Maar dat was dus ook m'n eerste tattoo, heeft het voor mij allemaal wat gemakkelijker gemaakt

Ik zou zelf nooit een tattoo zetten zonder dat hij een diepe betekenis heeft, maar dat maakt iedereen voor zichzelf uit natuurlijk ;)

Deze heb ik laten zetten toen ik vijftien was maar daar heb ik nu wel een beetje spijt van, maar eens zien of we daar wat aan kunnen doen.

Foto is wel een beetje wazig.

DSCF1792.jpg

En deze heb ik ergens in 1997/1998 laten zetten met de naam van mijn vrouw er in, de datum die er onder staat is mijn trouwdatum.

DSCF1791.jpg

Heb er nu 3...

armtatedi.jpg

PIC_0076edi.jpg

100_3978.jpg

En over tijdje moet onderstaand gemaakte tattoo m'n volgende worden.

Hierin staan in het chinees de karakters van mijn 3 doggies.

tribalhearttatto.jpg

zondag krijg de er weer een paar bij.

dan zit ik in totaal op 15 tattoo's.

ik laat nu ook de namen zetten van de kids op mijn onder armen.

Gisteren ontwerp laten zien bij mijn tattoeerder.. hij gaat het uitwerken en binnenkort ff aankomen.

endan me vrouwtje een ontwerp laten zien...

Wordt vervolgt!

ik mag in februari/maart weer naar de tattooeerder (of hoe schrijf je dat haha) mijn rug moet nog steeds opnieuw gedaan/bijgewerkt worden die is niet goed gegaan.. ik wilde dit jaar eigenlijk al maja toen raakte ik zwanger .... dus nu als ik bevallen ben kan mooi gelijk geboortedatum van ons meisje erbij aangezien die van haar broers er al op staan ;)

pffffff ik zie hier veeeeel te veel mensen met de naam van hun kids op hun onderarm!!!!

kunnen jullie niks anders bedenken ofzo!! :argue :argue :P:P

maar de naam van vrouw/vriendin ben ik hier nog niet tegen gekomen waar als ik hem heb ;)

suc50002l.jpg

en deze op een hele mooie plek :)

deed minder pijn dan ik verwacht had eigenlijk, nu nog wat bedenken voor de andere kant haha

suc50004.jpg

suc50003.jpg

wat ik ook wel uniek vind...

de letters zijn ook geschreven door mijn vriendin ;)

hij staat niet zo heel hoog, dus denk dat ik dan maar een coltrui aan doe of zo, al word dat in de zomer wel erg warm.

nu zal ik vast anders denken dan sommige werkgevers, maar is een tatoeage inmiddels nog geen gewoonte?

kijk eens hoeveel mensen er mee lopen.

maar ja, ik denk dat ik het met een blouse ook nog wel net kan bedekken ;)

Nee hoe bekrompen het ook klinkt het zou nooit gewoon worden.

Ik weet niet wat voor werk je doet maar er zijn veel bekrompen klanten die hiermee liever niet mee geconfronteerd willen worden.

Zolang het bedekt kan worden vind bijna geen enkel werkgever het erg ;)

Terug
Naar boven