• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn tweede hobby,tattoo's!!!! plaats hier je foto&#039

momenteel werk ik niet, maar heeft zo zijn redenen waar ik hier verder niks over ga zeggen.

toen ik werkte was ik stratenmaker, neem van mij aan dat er dan meer zijn MET tatoeage dan zonder ;)

maar ik snap verder wel wat je bedoeld ;)

vandaar dat ik hem ook iets aan de lage kant heb gedaan

Heb ze ook allemaal zo zitten dat je ze niet ziet met werk en zo goed dat me baas het afgelopen zomaar pas voor get eerst zag na 2 jaar en echt een reactie kreeg van: "huh, jij tattoo's:?

577007_290023594446523_1636354122_n.jpg

Als mee zit de 20 dec (dan wel in 2 delen) :D :D.. als diegene uitvalt :???: anders nieuwjaar...... Vrouwtje der tekening issie mee bezig!

pffff naam van vrouw/vriendin doe ik nooit meer,ik heb nu de naam van mn ex op mn borst staan met hoop geloof en liefde tekens en ook nog wel eens op mn hart laten zetten.dus binnenkort een cover uppje bedenken hiervoor.

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Leuk in de nek maar je kan het slecht bedekken.

:hmmz Levert dat geen problemen op voor werk of toekomstig werk?

dat probleem hebben wij ook ,zit in de beveiliging en daar mag geen enkele hoe klein ook een tatoo zichtbaar wezen.word nog steeds als asociaal gezien :hmmz .

heb er zelf ook 1 op de bovenarm kan dus wel met korte mouwen lopen ,maar heb ook collega's die ze op de onderarmen hebben en die moeten zowel zomer als winter met overhemd met lange mouwen lopen .

Bij mij op het werk lopen er genoeg met beide armen vol zomers... werk bij de gemeente, en geen haan die er naar kraait.

Ik mag begin januari ook weer naar de tattoeerder.

Zo ik ben geweest vanmiddag weer een rijker en ik mag nog trug komen :D En voor het vrouwtje heeft die de tekening al grotendeels klaar alleen nog uitwerken :thumbup

van het weekend weer geweest... Vrouwtje mag zaterdagmiddag :wub

IK heb zaterdag een nieuwe tattoo laten zetten.

710934_333008683471753_2077285212_n.jpg

En mijn vriend ook maar meteen

734374_384016048360272_840753969_n.jpg

Denk er aan om op mijn andere pols ook nog eentje te laten zetten.

Ik mocht vandaag ook weer :thumb

IMAG0710_zps21c4b42e.jpg

En alvast afspraak gemaakt voor 23 maart, naam van baby die dan als het goed is is geboren ;)

En tegelijk tatoeage laten bijwerken :thumb

@Jerk wrote:Ik mocht vandaag ook weer :thumb

IMAG0710_zps21c4b42e.jpg

En alvast afspraak gemaakt voor 23 maart, naam van baby die dan als het goed is is geboren ;)

En tegelijk tatoeage laten bijwerken :thumb

Heel mooi!

Aangezien ik vorige week dinsdag voor de 3e keer vader werd (van een zoon) zijn naam ook maar op mijn onderarm laten zetten

IMAG0764_zps0ba0d6f3.jpg

Gelijk de naam van mijn andere zoon ook maar bij laten werken omdat de naam Mats wel heel erg strak was:

IMG-20130223-WA0002_zps8b6e2d11.jpg

Bovenste is hoe hij was en de onderste hoe hij nu is :thumb

Terug
Naar boven