• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn Vectra C Wagon Topic

origineel gepost door arjan_m

origineel gepost door gompie

Kan je een close up maken van het ovale logo ?

yep;

ovaallogo.jpg

Komt deze van je Rover?

Nou in die zin; ik houd er niet van type aanduidingen op de kofferbak. En of het nu een BMW (oeps, gevloekt!), Opel of whatever is, die haal ik er altijd af.

Maar een badge zoals aan de deur, vind ik dan wel weer mooi. Dus alles wat ik niet mooi vind gaat eraf, of komt erop.... Individual uitvoering zeg maar.

origineel gepost door SjaakV6

origineel gepost door arjan_m

origineel gepost door gompie

Kan je een close up maken van het ovale logo ?

yep;

ovaallogo.jpg

Komt deze van je Rover?

Ik zag hem ook zitten op de foto van je vorige auto.

Als ik het goed lees staat er 2.5 LITRE

Zonde van dat rover logotje op je deuren.....maar ieder het zijne.....

Die gril van Gompie is trouwens ook erg mooi, niks voor jou Arjan ?

He dat is geinig Gompie heeft de zelfde Vectra als mij (type kleur en ook V-line) nog sterker heb bijna het zelfde kenteken.

Wat denken jullie zou de chromen handgrepen ook mooi staan bij deze kleur (Pannacotta)??

Ik zie veel van die setjes voor erover heen te plakken maar klopt het dat je ook van fabriek af chromen handgrepen kan bestellen?

origineel gepost door PAASHAAS

Die gril van Gompie is trouwens ook erg mooi, niks voor jou Arjan ?

Die vind ik nou weer niet zo mooi, geldt dus hetzelfde. Gelukkig verschillen smaken!

Ik heb wat rondgesnuffeld en ik vind toch de grille van de signum het mooiste;

vauxhall_signum.jpg

Op E-bay kom ik hem nu net even niet tegen, maar goed kwestie van tijd.

origineel gepost door speaker

als je toch een chrome-aholic bent..... is dit niks??

7c66_1_bl.JPG

Meer een sport look, wel gaaf trouwens, maar niet mijn ding.

He,

ff een vraagje hoe is het geluid bij louw met die parrot ik heb hem ook maar heb toch erg last van ruis op de lijn,

De mensen kunnen mij slecht verstaan..........

enne keurige foto's trouwens :thumbup

Groet Tim.

origineel gepost door Rubyvectra_A

He,

ff een vraagje hoe is het geluid bij louw met die parrot ik heb hem ook maar heb toch erg last van ruis op de lijn,

De mensen kunnen mij slecht verstaan..........

enne keurige foto's trouwens :thumbup

Groet Tim.

Ik heb prima geluid, en ook de andere kant kan me goed verstaan. Misschien dat je het volume van de microfoon nog wat moet bijstellen ? (zit onder instellingen)

Nou wil ik nog twee dingen aan de buitenkant gedaan hebben, en dan is dat verder klaar;

De signum grille en chromen spiegelkappen,

Zonder grille en spiegelkappen;

img1288.jpg

En nu een sjopje met de grille en spiegelkappen hoe het zou moeten worden;

img1288eindresultaat.jpg

de grill staat hem netjes de spiegels geeft hem wel een chique uitstraling alleen "vind ik wel" dat de chrome spiegelkappen beetje tupperware overkomen...

origineel gepost door M~V

de grill staat hem netjes de spiegels geeft hem wel een chique uitstraling alleen "vind ik wel" dat de chrome spiegelkappen beetje tupperware overkomen...

Misschien dat dat door de sjop komt? Ik heb ze "overgezet" van de auto van hans_vledder (geweldige wagen trouwens!) naar de mijne. Dus lichtinval enzo klopt niet helemaal.

Het geeft idd wel een beetje een tupperware-look :P, ben d'r ook geen liefhebber van....Maar je ziet het steeds vaker, dat mensen chroomen spiegelkapjes nemen....Zonde maar ja, kwestie van smaak he....

Ik ben helemaal anti chroom, valt het op ? :sleeping

Maar die grille zou ik zeker doen, dies errug mooi....:wub:wub:wub:wub

Ik zie trouwens ook nu op de foto's dat je in de onderste grille ook een chroomrandje hebt gezet....Of heb je dat gespoten ?

Had je trouwens gedronken toen je de auto parkeerde, gezien het spoor op het zand kwam je niet helemaal recht aanrijden :P:P:P:P

origineel gepost door PAASHAAS

Ik ben helemaal anti chroom, valt het op ? :sleeping

Neeuh..... niet direct.... ;)

gepost door PAASHAAS

Maar die grille zou ik zeker doen, dies errug mooi....:wub:wub:wub:wub

Tja chroom hè..... :D

gepost door PAASHAAS

Ik zie trouwens ook nu op de foto's dat je in de onderste grille ook een chroomrandje hebt gezet....Of heb je dat gespoten ?

Daar wil ik nog wat mee gaan doen, en een sjoppie van hoe het er uit moet zien;

img1288eindresultaat2.jpg

gepost door PAASHAAS

Had je trouwens gedronken toen je de auto parkeerde, gezien het spoor op het zand kwam je niet helemaal recht aanrijden :P:P:P:P

:D:D:D:D Op zich niet, wilde hem eigenlijk wat schuiner neerzetten, toen toch maar besloten dat niet te doen.....

vauxhall_signum.jpg

Op E-bay kom ik hem nu net even niet tegen, maar goed kwestie van tijd. [/quote]

Niet om het 1 of ander ,maar die is toch in de kleur van de auto en niet chroom ???

origineel gepost door ahrend

vauxhall_signum.jpg

Op E-bay kom ik hem nu net even niet tegen, maar goed kwestie van tijd.

Niet om het 1 of ander ,maar die is toch in de kleur van de auto en niet chroom ??? [/quote]

Hallo,

Die zijn er in Chroom en in de kleur van de auto, ik zelf heb hem ook in Chroom, op de zolder van de schuur ligt er nog één in de kleur Moonland:)

02Vectra.jpg

01Vectra.jpg

Groetjes, Joche

Terug
Naar boven