• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn Vectra C Wagon Topic

Ah ,weer iets geleerd da wist ik niet, ziet er inderdaad gaaf uit zeker in combinatie met die Signummistlampcovers(veel punten bij scrabble):jerry

Die signum chromen mistlampcovers passen zover ik weet alleen in de gts enz bumper niet in de standaard meende ik.

Dat zijn mooie velgjes bij de weg..... :wors

02Vectra.jpg

Via ebay Engeland heb ik een complete set ventilatiedozen voor de facelift gevonden..... Ik kon het niet laten deze te bestellen :jerry, en ook niet om ze er nog laat in te zetten.....

Hoezo verslaafd? :agent

Hierbij wat fototjes;

img1296gtw.jpg

img1297niz.jpg

Valt heel erg mee.

Wat ik niet had gedacht is dat de dozen net iets anders zijn vormgegeven, athans het buitenste gedeelte.

De facelift is iets meer afgerond dan de pre-facelift.

Het zou wel passen, maar dan zie je net in de hoeken dat het niet origineel zit.

Geen probleem verder, deze zijn heel makkelijk om te wisselen.

Verder kost de hele operatie (inclusief omwisselen) letterlijk 5 minuten, het stelt geen f*ck voor. Maar wel een hele mooie upgrade al zeg ik het zelf.

Ziet er wel leuk uit zo ja.....

Heb je toevallig ook foto's gemaakt tijdens het klusje ?

MIsschien kan ik ze voor de site gebruiken ?

Dat zou een mooie how to zijn, dat doe ik eens in een vrij middagje!

Bij de weg, de Signum grille was dus binnen en mijn beige mattenset.

Pica's! ;-)

img1312n.jpg

img1311o.jpg

signum grille staat TOP, chroom spiegels kan net..audi S-style

maar die chroom ondergrille is net wat over de top.. maar dat is mijn mening.

Mannen, helaas ben ik genoodzaakt mij Vectra al weer weg te doen. Ook hier is de kreditcrisis toegeslagen, om een kort verhaal lang te maken; om de boel nog overeind te houden, moet ik onze beide auto's verkopen, en een benzine station gaan aanschaffen.

Allemaal zeer onverwachts gebeurd, maar ik moet wat.

Dus als iemand geïntresseerd is een een mooie Vectra Wagon, op marktplaats staat ie.....

http://link.marktplaats.nl/261525621

Quote:
origineel gepost door arjan_m

Mannen, helaas ben ik genoodzaakt mij Vectra al weer weg te doen. Ook hier is de kreditcrisis toegeslagen, om een kort verhaal lang te maken; om de boel nog overeind te houden, moet ik onze beide auto's verkopen, en een benzine station gaan aanschaffen.

Dus als iemand geïntresseerd is een een mooie Vectra Wagon, op marktplaats staat ie.....

http://link.marktplaats.nl/261525621 [/quote

Hoi Arjan,

Klote man voor je ik hoop dat je hem goed kan verkopen:( en koop gewoon een b2 1.6 die zijn schijnbaar nog zuinig ook:hmmz en dan blijf je tenminste nog op het forum.

Succes:thumbup Jan

origineel gepost door janneman vectra c

origineel gepost door arjan_m

http://link.marktplaats.nl/261525621

Hoi Arjan,

Klote man voor je ik hoop dat je hem goed kan verkopen:( en koop gewoon een b2 1.6 die zijn schijnbaar nog zuinig ook:hmmz en dan blijf je tenminste nog op het forum.

Succes:thumbup Jan

Ik zal wel zien wat ik er voor terug ga kopen, idd misschien een b2, alles is open. Eerst deze (helaas) maar eens verkopen.

Absolutt een crisis, maar om dat nu in je advertentie te zetten, zie ik ook niet zitten, omdat je anders van die prijsbeukers krijgt. En daar ben ik niet mee geholpen.

Overigens, iedereen zal begrijpen dat 9950 een vraagprijs is.........

Terug
Naar boven