• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla

Chris,

slimmerik! je pakt een neus van een CIH kadett! kan die CIH die je in wilt bouwen ( ik zag reeds spruitstuk en kleppendeksel schitteren) er gelijk in. Komt er een vijf bak achter?

Hoe weet je trouwens dat de hele wagen niet getordeerd is?

groet,

Henk.

Chris,

als van die verrotte neus het rechterbinnenscherm nog heel is, wil ik wel het deel tussen het front en de versteviging wel van je overnemen. Ten minste als je er zelf niets meer mee doet!

Het blijft bijzonder die projecten van jou. Vanavond ruimte gemaakt voor m'n grotere radiateur in mijn eigen B'tje. De motor moet er binnenkort maar eens in.

Henk

Origineel gepost door Oly

Chris,

slimmerik! je pakt een neus van een CIH kadett! kan die CIH die je in wilt bouwen ( ik zag reeds spruitstuk en kleppendeksel schitteren) er gelijk in. Komt er een vijf bak achter?

Hoe weet je trouwens dat de hele wagen niet getordeerd is?

groet,

Henk.

hoi Henk, je bent het dus niet vergeten wat ik uiteindelijk wil doen met deze kiemen, de G-trag komt er ook in, weet alleen niet welke. de auto is nu eindelijk beter af als de standaard uitvoering die de corroserie oorspronkelijk had. de basis is bij ieder gelijk en heeft nu betere stijfheid met de nieuwe extra langsdrager met een extra kokerprofiel.:hmmz

de verrotte voorkant is al naar de eeuwe jachtvelden gebracht.

Chris

zo heb vanmiddag eens vrij gehad om zo weer met de kiemen te stoeien. de deur schanieren worden beduidend verstevigd om zo doorhangen van de deur tegen te gaan.

kiemen20057eg7.jpg

kiemen20058xl8.jpg

kiemen20059nl0.jpg

met extra een kokerprofiel om zo nog meer stijfheid in de carrosserie te krijgen

kiemen20060ks5.jpg

kiemen20061lv8.jpg

met de buitenkoker op zijn plaats

kiemen20062qg9.jpg

Chris

Origineel gepost door carlover

jaja,hubraum baby!

wwrrrrrooooaaaaarrrrr................:o:thumbup:thumbup:thumbup

je moet nog effe geduld hebben, niet alles is op een dag gebouwd? ;):thumbup

Chris

Origineel gepost door Laue

getrag, dikke tunnel?

ruik ik een 2.4CIH? of een C20XE?

beter zet je een brilletje op je reuk orgaan dan had je al geweten wat voor blokkie erin komt :P:jerry

zo nu was de voorkant aan de beurt, de oude keienvanger eruit en de nieuwe effe terug plaatsen met de nieuwe bevestigingsteunplaat voor de koplamp houder.

kiemen20063ec3.jpg

kiemen20064ca7.jpg

kiemen20065we4.jpg

kiemen20066dy8.jpg

het rechterscherm eens op zijn plaats gezet.

kiemen20067bg4.jpg

tevens de deur erbij gehangen, het resutaat past precies

kiemen20068ur0.jpg

Chris

super project, maar dat was al gezegd he:P

Hoe rot een auto ook is, er valt eigenlijk altijd wel iets van te maken zie ik nu wel weer!

Als mijn Kadett er ooit zo bij komt te staan, weet ik waar ik'm heen kan brengen;)

Succes met de restauratie!:thumbup

Origineel gepost door king corsa

chris, hier blijven we respect voor hebben, is er ook iets dat je niet met je lasapparaat kan?:thumbup

hallo king corsa, je vergeet het belangrijkste; grote en kleine hamer en de flex dan ben je creatief bezig met plaatwerk ;)

Chris

Origineel gepost door king corsa

is er ook iets dat je niet met je lasapparaat kan?:thumbup

kan er zo 100 opnoemen.....:jerry:jerry:P:P;)

Terug
Naar boven