• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla

nu is de auto aan de beurt om eens een primer beurt te ontvangen. nu met een actie foto erbij

kiemen20265yj7.jpg

nou ja 2 dan..

kiemen20268ht8.jpg

kiemen20273uq1.jpg

nu zijn de 2 benzine tanks ook gespoten en die brengen me echt niet naar Spanje, was het maar wel zo

kiemen20266ar8.jpg

de motorkap en kofferbakklep zijn nu ook klaar, er moest eigenlijk nog blanke lak erover en dan was ie klaar maar helaas dat het niet zo is.

kiemen20269ar3.jpg

kiemen20264eg6.jpg

nu alleen nog waterproof schuren en dan ............

Chris

origineel gepost door GTS2.2DTI

Blijft leuk om te zien hoe jij dingen aanpakt, top bezig kerel:thumbup Dit word weer een mooie..

ik probeer gewoon mijn best te doen, een andere werkwijze zou ik op dit moment niet weten tenzij er nog iemand langskomt (aankomen mag ook) die een andere manier voor me weet. ben vandaag bij de spuiter geweest om de definitieve kleur te bepalen die dan ook en vooral ook overal bijpast :hmmz hopelijk is ie einde van deze maand gespoten dan kan ik me helemaal uitleven en zal wel vaak het bed niet zien. maar dat is vaak wel een gewoonte. was het maar zover:angel

chris

Hallo chris,het schiet al aardig op met die kadett waar je mee bezig bent,mooi om te zien dat je er zoveel energie in gooit om van een roestbak weer een hele mooie auto te maken en weer een oltimer op de weg te zetten...groetjes ruud

origineel gepost door vectrabuddy1

Hallo chris,het schiet al aardig op met die kadett waar je mee bezig bent,mooi om te zien dat je er zoveel energie in gooit om van een roestbak weer een hele mooie auto te maken en weer een oltimer op de weg te zetten...groetjes ruud

hey ruud, een vraagje: welke roest?????:P:angel:P:angel

het waterproof schuren is begonnen. de achterkant was zo klaar maar daartegen was het een helse karwei om de kofferbak te schuren.

kiemen20271ts7.jpg

de motorkap is aan de binnenzijde ook geschuurd

kiemen20276vu3.jpg

motorruimte en het rechter voorspatbord is ook al klaar

kiemen20283yq7.jpg

morgen hopelijk de rest dan komt mijn schema voor einde van deze maand dat ie gespoten is toch uit.

Chris

Dat het weer een super mooie gaat worden is wel duidelijk inderdaad, maar de kleur daar ben ik ook heel erg benieuwd naar:D

origineel gepost door GTS2.2DTI

Dat het weer een super mooie gaat worden is wel duidelijk inderdaad, maar de kleur daar ben ik ook heel erg benieuwd naar:D

ja die kleur toch. nog een paar nachtjes slapen en dan gaat ie naar de spuiter toe. de afspraak staat vast voor naar keuze van de spuiter voor eventueel 2 weekenden welke dan vrij is.

nog een paar nachtjes en ook dagen erbij geteld dan is het zover:o, heb met de spuiter een afspraak gemaakt. na dit weekend is wordt het weer lange avonden draaien :hmmz, he he eindelijk.

Chris

de kiemen is terug van de spuiter, frans heeft zich zaterdag goed uitgeleeft en heeft met zijn grote vakkennis de auto body in zijn geheel gespoten en vanmiddag alle losse onderdelen.

eerst een paar foto's gewoon buiten genomen;

kiemen20300aj0.jpg

hij staat in nog goede gezelschap

kiemen20302cc0.jpg

kiemen20303hv3.jpg

kiemen20306yt4.jpg

binnen met de juiste verlichting komt de kleur echt tot zijn recht....

kiemen20290tp8.jpg

alle losse onderdelen schitteren ook al zijn nog niet in / opgebouwd

kiemen20292pk3.jpg

men kan zich er bijna in spiegelen.

kiemen20294sl7.jpg

kiemen20297ky3.jpg

kiemen20298bw9.jpg

kiemen20299fd0.jpg

Terug
Naar boven