• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mistachterlicht werkt niet!

Ik denk in jou geval dat je gewoon even een uurtje moet uittrekken om de stekkerdoos te vervangen.

Ben je gelijk van alles af.

@udo wrote:Ik denk in jou geval dat je gewoon even een uurtje moet uittrekken om de stekkerdoos te vervangen.

+1

Kan ook niet anders, want als jij je de kabels doorverbind en het lampje brand wel kan het enkel in de stekker doos zitten.

@udo wrote:Ik denk in jou geval dat je gewoon even een uurtje moet uittrekken om de stekkerdoos te vervangen.

+1

Kan ook niet anders, want als jij je de kabels doorverbind en het lampje brand wel kan het enkel in de stekker doos zitten.

Dat is juist het probleem, zelfs met doorverbinden werkt het niet! Ik ga binnenkort wel de hele stekkerdoos vervangen want Dat moet toch een keer. Als het dan nog niet werkt heb dat in ieder geval uitgesloten.

Is dit APK afkeur, want daar ik verschillende verhalen over?

Dat is juist het probleem, zelfs met doorverbinden werkt het niet! Ik ga binnenkort wel de hele stekkerdoos vervangen want Dat moet toch een keer. Als het dan nog niet werkt heb dat in ieder geval uitgesloten.

Is dit APK afkeur, want daar ik verschillende verhalen over?

Een mistachterlicht moet werken voor de apk!

één mistachterlicht indien het voertuig na

31 december 1997 in gebruik is genomen dit

mistachterlicht moet zich bevinden in of links

van het middenlangsvlak van het voertuig

Een mistachterlicht moet werken voor de apk!

één mistachterlicht indien het voertuig na

31 december 1997 in gebruik is genomen dit

mistachterlicht moet zich bevinden in of links

van het middenlangsvlak van het voertuig

@pieterrademakers wrote:Dat was in 2011 toen heb ik de draadjes aan elkaar gemaakt. Ik heb deze topic opnieuw geopend.

Oke, had ik over heen gekeken dan zou ik meten op de stekker doos of je überhaupt spanning krijgt bij de stekker doos.

@pieterrademakers wrote:Dat was in 2011 toen heb ik de draadjes aan elkaar gemaakt. Ik heb deze topic opnieuw geopend.

Oke, had ik over heen gekeken dan zou ik meten op de stekker doos of je überhaupt spanning krijgt bij de stekker doos.

@pieterrademakers wrote:nu de draden aan elkaar gemaakt en hij doet het. Schakelaartje is kapot dus! kan je die los kopen? Ik ga ook even kijken of mijn fietsendrager ook zonder scahelaar werkt, want dan laat ik hem gewoon mischien wel tijdelijk even geheel weg!

En hier zei je dat na het doorverbinden hij het wel deed??

Maar is zeker afkeur zoals beurjean ook al zei, wat ik dan zou controleren is de draad vanaf de stekker doos naar de mistlamp unit.

@pieterrademakers wrote:nu de draden aan elkaar gemaakt en hij doet het. Schakelaartje is kapot dus! kan je die los kopen? Ik ga ook even kijken of mijn fietsendrager ook zonder scahelaar werkt, want dan laat ik hem gewoon mischien wel tijdelijk even geheel weg!

En hier zei je dat na het doorverbinden hij het wel deed??

Maar is zeker afkeur zoals beurjean ook al zei, wat ik dan zou controleren is de draad vanaf de stekker doos naar de mistlamp unit.

Fietsendragers hebben meestal geen mistlamp. Dus kan je hem ook helemaal weglaten en het draad vanaf je mistlamp naar de stekkerdoos weg halen.

Fietsendragers hebben meestal geen mistlamp. Dus kan je hem ook helemaal weglaten en het draad vanaf je mistlamp naar de stekkerdoos weg halen.

Gemeten bij het achterlicht, en hij geeft een heel klein beetje uitslag op de meter, ook bij de stekkerdoos een klein beetje uitslag van de meter, maar niet zoals bij het achterlicht bijvoorbeeld. Dit betekent dat ergens anders een kabelbreuk heb,maar waar? Hoe kan ik bij de zekeringkast meten of ik daar stroom krijg?

Gemeten bij het achterlicht, en hij geeft een heel klein beetje uitslag op de meter, ook bij de stekkerdoos een klein beetje uitslag van de meter, maar niet zoals bij het achterlicht bijvoorbeeld. Dit betekent dat ergens anders een kabelbreuk heb,maar waar? Hoe kan ik bij de zekeringkast meten of ik daar stroom krijg?

als je trekhaak stekker schakelaar niet goed werkt krijg je ook maar een kleine uitslag bij het mistachterlicht op de auto..

als je trekhaak Origineel zit aangesloten via de Stekker in de kofferruimte en niet bij de achterlichten is geknoopt word het mistlicht in de Multitimer uitgeschakeld als een aahanger in de stekker zit aangesloten.

als deze microswitch dus kapot is zal je weinig stroom krijgen op je mistachterlicht. en zal je zelfs bij de MT geen spanning meten

Willem

als je trekhaak stekker schakelaar niet goed werkt krijg je ook maar een kleine uitslag bij het mistachterlicht op de auto..

als je trekhaak Origineel zit aangesloten via de Stekker in de kofferruimte en niet bij de achterlichten is geknoopt word het mistlicht in de Multitimer uitgeschakeld als een aahanger in de stekker zit aangesloten.

als deze microswitch dus kapot is zal je weinig stroom krijgen op je mistachterlicht. en zal je zelfs bij de MT geen spanning meten

Willem

Terug
Naar boven