@wagnas wrote:@Nick-C20XE wrote:@wagnas wrote:@Nick-C20XE wrote:Dat hij de achterkant in elkaar reed, de voorkant zag er tenminste nog uit
Wel knap zo onder die auto, bij een Lambo of Ferrari etc. kan je het verwachten, maar een Corsa B had ik niet gedacht
Mijn Corsa is waarschijnlijk lager aan de voorkant dan een Ferrari! :angel :thumbup
Rijhoogte zou wel kunnen, ik denk alleen niet dat je van menig spits neusje kan winnen
Nou, het is krap.

zijn wielen zijn 12.5cm hoger (19inch-14inch) dan mijn wielen. Daaruit metend, zitten mijn koplampen op dezelfde hoogte, of mischien net iets lager dan zijn koplampen.
Als je gaat mierenneuken doe het dan goed :jerry
Zijn wielen zijn inderdaad 12,7cm hoger, maar je vergeet dat alleen het gedeelte onder de naaf bepaald hoe hoog hij uiteindelijk komt,
dit is dus maar 6,35cm hoger plus zijn wanghoogte is kleiner waardoor het nog minder word

.
Verder nog kunnen jou koplampen wel net zo hoog zijn als die van hem maar bij de Ferrari ligt het begin van het spitse gedeelte onder de koplampen, waar dit bij een Corsa B boven de koplampen is .
Je corsa is laag dat snap ik, maar zelfs als je je voorbumper eraf zou halen, je auto op zijn remschijven zet denk ik nog niet dat je tegen de neus van een Ferrari op kan king:
@blue mystery wrote:
uke
die laatste voorbeeld bah
die hoort rood te zijn niet geel.
en dan is die nog lelijk haha
Is een Lambo dus hoort wel degelijk geel te zijn, lelijk is hij inderdaad maar daar ging het niet om