• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mooi schade gevalletje + nog één

volgens mijn zit deze hier ook, of er rijd nog zon corsa met de zelfde velgen.

het is idd wel ruimte besparend parkeren 2 auto;s in 1 vak :jerry

volgens mijn zit deze hier ook, of er rijd nog zon corsa met de zelfde velgen.

het is idd wel ruimte besparend parkeren 2 auto;s in 1 vak :jerry

Nee, Betrof een gewoone 1.6 GSI, de eigennaar had deze wagen pas 2 maanden, de wagen heeft in het afgelopen je nog 2 eigennaren gehad waarvan de laatste ( niet de gene van het ongeluk ) hem flink naar de klote heeft getrapt.

Als men ook goed naar de foto's zou kijken dan zie je dat het rechtervoorwiel meer naar rechts staat dan de linker, dus vermoed een draagarm of iets in de vooras.

De reden dat het kenteken is ingenomen is dat deze auto eerst goed moet worden gemaakt voordat hij 100% verkeersveilig weer de weg opkan.

Hier nog een aantal foto's.

Tevens zijn de foto's bij de link ook van mij.

Nee, Betrof een gewoone 1.6 GSI, de eigennaar had deze wagen pas 2 maanden, de wagen heeft in het afgelopen je nog 2 eigennaren gehad waarvan de laatste ( niet de gene van het ongeluk ) hem flink naar de klote heeft getrapt.

Als men ook goed naar de foto's zou kijken dan zie je dat het rechtervoorwiel meer naar rechts staat dan de linker, dus vermoed een draagarm of iets in de vooras.

De reden dat het kenteken is ingenomen is dat deze auto eerst goed moet worden gemaakt voordat hij 100% verkeersveilig weer de weg opkan.

Hier nog een aantal foto's.

Tevens zijn de foto's bij de link ook van mij.

@wagnas wrote:@Nick-C20XE wrote:@wagnas wrote:@Nick-C20XE wrote:Dat hij de achterkant in elkaar reed, de voorkant zag er tenminste nog uit :P

Wel knap zo onder die auto, bij een Lambo of Ferrari etc. kan je het verwachten, maar een Corsa B had ik niet gedacht :P

Mijn Corsa is waarschijnlijk lager aan de voorkant dan een Ferrari! :angel :thumbup

Rijhoogte zou wel kunnen, ik denk alleen niet dat je van menig spits neusje kan winnen :P

Ferrari-Enzo-041.jpg

mijncorsa2.jpg

Nou, het is krap.;) zijn wielen zijn 12.5cm hoger (19inch-14inch) dan mijn wielen. Daaruit metend, zitten mijn koplampen op dezelfde hoogte, of mischien net iets lager dan zijn koplampen.

Als je gaat mierenneuken doe het dan goed :jerry

Zijn wielen zijn inderdaad 12,7cm hoger, maar je vergeet dat alleen het gedeelte onder de naaf bepaald hoe hoog hij uiteindelijk komt,

dit is dus maar 6,35cm hoger plus zijn wanghoogte is kleiner waardoor het nog minder word ;) .

Verder nog kunnen jou koplampen wel net zo hoog zijn als die van hem maar bij de Ferrari ligt het begin van het spitse gedeelte onder de koplampen, waar dit bij een Corsa B boven de koplampen is .

Je corsa is laag dat snap ik, maar zelfs als je je voorbumper eraf zou halen, je auto op zijn remschijven zet denk ik nog niet dat je tegen de neus van een Ferrari op kan king:

@blue mystery wrote::puke

die laatste voorbeeld bah

die hoort rood te zijn niet geel.

en dan is die nog lelijk haha

Is een Lambo dus hoort wel degelijk geel te zijn, lelijk is hij inderdaad maar daar ging het niet om :P

@wagnas wrote:@Nick-C20XE wrote:@wagnas wrote:@Nick-C20XE wrote:Dat hij de achterkant in elkaar reed, de voorkant zag er tenminste nog uit :P

Wel knap zo onder die auto, bij een Lambo of Ferrari etc. kan je het verwachten, maar een Corsa B had ik niet gedacht :P

Mijn Corsa is waarschijnlijk lager aan de voorkant dan een Ferrari! :angel :thumbup

Rijhoogte zou wel kunnen, ik denk alleen niet dat je van menig spits neusje kan winnen :P

Ferrari-Enzo-041.jpg

mijncorsa2.jpg

Nou, het is krap.;) zijn wielen zijn 12.5cm hoger (19inch-14inch) dan mijn wielen. Daaruit metend, zitten mijn koplampen op dezelfde hoogte, of mischien net iets lager dan zijn koplampen.

Als je gaat mierenneuken doe het dan goed :jerry

Zijn wielen zijn inderdaad 12,7cm hoger, maar je vergeet dat alleen het gedeelte onder de naaf bepaald hoe hoog hij uiteindelijk komt,

dit is dus maar 6,35cm hoger plus zijn wanghoogte is kleiner waardoor het nog minder word ;) .

Verder nog kunnen jou koplampen wel net zo hoog zijn als die van hem maar bij de Ferrari ligt het begin van het spitse gedeelte onder de koplampen, waar dit bij een Corsa B boven de koplampen is .

Je corsa is laag dat snap ik, maar zelfs als je je voorbumper eraf zou halen, je auto op zijn remschijven zet denk ik nog niet dat je tegen de neus van een Ferrari op kan king:

@blue mystery wrote::puke

die laatste voorbeeld bah

die hoort rood te zijn niet geel.

en dan is die nog lelijk haha

Is een Lambo dus hoort wel degelijk geel te zijn, lelijk is hij inderdaad maar daar ging het niet om :P

Van de grijze Opel is het kentekenbewijs ingevorderd aangezien deze mogelijk ernstige technische gebreken zou kunnen hebben. Een berger heeft de auto’s afgevoerd.

Misschien iets kapot gaan waardoor hij de controle kwijt is geraakt?

Van de grijze Opel is het kentekenbewijs ingevorderd aangezien deze mogelijk ernstige technische gebreken zou kunnen hebben. Een berger heeft de auto’s afgevoerd.

Misschien iets kapot gaan waardoor hij de controle kwijt is geraakt?

Dat hij de achterkant in elkaar reed, de voorkant zag er tenminste nog uit :P

Dat hij de achterkant in elkaar reed, de voorkant zag er tenminste nog uit :P

Terug
Naar boven