• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mooie VW's

Mooie wagens Supermotard :D Die golf was in die combinatie vergelijkbaar met mijn oude 1.8 20v golf :D

03BD966EA1B9B79DFE1AE71A87720F96-volkswagen-golf-mkiv.jpg

Was jammer genoeg een stuk ellende op wielen :( Veel storingen en na een half jaar weg gedaan.

Vanaf nu geen schijt POLO'S GOLFJES PASSATén

Alleen hier nog:

volkswagen corrado

volkswagen kever

volkswagen beetle

volkswagen scirocco "oude model"

De rest in deze topic is verboden :fy1 :argue

Het kan aan mij liggen maar kakt een VR6 uit een Golf 3 nou redelijk snel in kwa gevoelsbeleving van de power? Het klinkt wel goed en lekker rauw helemaal als er een RVS uitlaat achter hangt.

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Vanaf nu geen schijt POLO'S GOLFJES PASSATén

Alleen hier nog:

volkswagen corrado

volkswagen kever

volkswagen beetle

Beetle staat voor mij in de top 3 van meest lelijke en mislukte vw´s ooit...

@InjectTheVenom wrote:Het kan aan mij liggen maar kakt een VR6 uit een Golf 3 nou redelijk snel in kwa gevoelsbeleving van de power? Het klinkt wel goed en lekker rauw helemaal als er een RVS uitlaat achter hangt.

Nja wat is je beleving van snel?

Vr6 is gewoon lui. 180pk uit een 2.8 en 190pk uit een 2.9

Het loopt leuk, maar indeed, als je dat vermogen elke dag onder je reet heb dan wordt het al snel 'normaal'.

Al blijft dat geluidje me gewoon trekken :wub

Beter dan menig V6 of 6lijn geluidje!

Foto van m'n numalige mk3 daily naast de mk1 gts van een maatje van me die we in de winter van 2009/2010:

001.jpg

IMG-8240-BorderMaker.jpg

Is inmiddels alweer een hoop aan veranderd omdat ik even niet verder kan met de manta!

Leder highline interieur ingebouwd

Electrisch bediende ramen met comfort-optie etc.

Setje Morette koplampjes aangeschaft, omdat ik de smoke lampen zat was en iedereen tegenwoordig al een ventofrontje monteerd king:

En nog een berg meer, maar dat zijn van die kleine goodies & gadgets. uiteraard alles OEM+

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Vanaf nu geen schijt POLO'S GOLFJES PASSATén

Alleen hier nog:

volkswagen corrado

volkswagen kever

volkswagen beetle

ennnnn bedankt jongeh ! Corrado is nog vercrackter :P haha

ik zou toch echt nog eens een keer een golf 1 cabriotje willen kopen en helemaal perfect opknappen, echt een plan voor de toekomst :thumbup

3x top :thumb

Alles ook zelf zo gebouwd?

Vooral de 20vT is gaaf.. Veel werk gehad hiermee of is het redelijk plug en play?

Zit namelijk een kansje in dat ik zoiets in de mk3 van een kameraad moet takelen. Heb alleen nog geen ervaring met deze motoren ;)

zie je idd vaker dat het dashboard en dergelijke meegaat in een vw.. zoals de bekende golf 2 met r32motor 4 motion en DSG ( met schakelflippers )

set die ik in moet bouwen komt in een mk3.

Dus verbouwen naar TT of mkIV dash is dan nog wel te doen.

Had er laatst al een topic over geopend omdat er relatief weinig over te vinden was @ vw-forum.. maar helaas tot op heden nog geen reacties gehad!

Je kan het beste even naar Volksforum toe gaan, hier zitten wat meer techneuten en staan ook een aantal build topics van 20vt ombouw. :thumb

Terug
Naar boven