• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

motor C40SE, onmogelijk?

Leuke site Ron.

daar kun je nog iets van leren als je zoiets zoekt.

Voor mij is het te kostbaar, helaas:(

Leuke site Ron.

daar kun je nog iets van leren als je zoiets zoekt.

Voor mij is het te kostbaar, helaas:(

hij is te vroeg:angel:vertag:wub:wub:wub

[size=-2]en gebruikt te veel nulletjes voor de komma[/size]:P

mijn vrouw is tevens ook erg negatief richting dit blok

ik heb al 300 nee's te pakken

misschien is de 301ste keer wel ja

antw. NEE en een slag aan mijn kop:P

hij is te vroeg:angel:vertag:wub:wub:wub

[size=-2]en gebruikt te veel nulletjes voor de komma[/size]:P

mijn vrouw is tevens ook erg negatief richting dit blok

ik heb al 300 nee's te pakken

misschien is de 301ste keer wel ja

antw. NEE en een slag aan mijn kop:P

Laten we eerlijk zijn:

Om je nu een 3 of 4 L 24V moet maken als je van beide blokken 10.000 stuks moet maken zijn de productie kosten precies evenhoog..

Het is alleen jammer dat Opel alleen maar 3l-24V liter maakte die nu voor redelijk geld te koop zijn (400-800€) voor een compleet blok) als Opel de 4L serie had gemaakt waren die nu voor hetzelfde geld te koop,enkel het feit dat der niet veel van zijn van die 4L blokken maakt ze erg prijzig maar........

Maar goed waar veel vraag naar is en waar weinig aanbod van is,word de prijs automatisch hoger...

Laten we eerlijk zijn:

Om je nu een 3 of 4 L 24V moet maken als je van beide blokken 10.000 stuks moet maken zijn de productie kosten precies evenhoog..

Het is alleen jammer dat Opel alleen maar 3l-24V liter maakte die nu voor redelijk geld te koop zijn (400-800€) voor een compleet blok) als Opel de 4L serie had gemaakt waren die nu voor hetzelfde geld te koop,enkel het feit dat der niet veel van zijn van die 4L blokken maakt ze erg prijzig maar........

Maar goed waar veel vraag naar is en waar weinig aanbod van is,word de prijs automatisch hoger...

Terug
Naar boven