• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

motor C40SE, onmogelijk?

[rquote=1826702&tid=136859&author=fredericki200]die omega is super gaaf man hebe hebe hebe[/rquote]

Gaaf ding, ja.

Als het morgenavond een beetje meezit, kan ik 'm maandag WEL betalen.... :jerry:jerry

[rquote=1826702&tid=136859&author=fredericki200]die omega is super gaaf man hebe hebe hebe[/rquote]

Gaaf ding, ja.

Als het morgenavond een beetje meezit, kan ik 'm maandag WEL betalen.... :jerry:jerry

Heb vorig jaar en commodore b gse in duitsland opgehaald bij en mens die ooit bij irmscher gewerkt heeft .

Die man heeft nog minstens 10 gebruikte en 6 nieuwe 4.0 24 V blokken en en hele hoop andere irmscher spullen liggen , dus als je weet waar zijn er nog redelijkspullen te krijgen.De verschil van en 3.0 24 v evo en 4.0 24v irmscher ligt niet in de 30 pk maar in de enorme koppelverschil.

Mijn laatste 3.0 24 V omega a caravan automaat liep volgens navigatie 253 km/h de irmscher volgens de papieren 256 KM/h maar als je bij beide autos bij 100 het gas intrapt is de verschil wel geweldig.

En het is nog altijd veel verschil tussen de opgegeven pks van opel-bmw en amerikanse of australische v8

Mijn buurman heft en mustang V8 met oficiel 400 pk en die heeft geen kans tegen de irmscher 4.0 24 v van en vriend van mij.

Nog en opmerking over de mantzel 4 liter motor .

Die is gewoon geen klote waard.

Heb en paar jaren geleden en orgineel senatorb 3.9 mantzel met 63000 km gehad die heeft olie verbruikt als de ziekte, altijd temperaturproblemen enz.

Alle 1000 km waaren de bougies zwaart, verse bougies in, power zat en dan en paar km verder begon die weer.

Als je met de irmscher motor en beetje fatsoenlijk omgaat, rustig warm rijden , regelmatig onderhoud loopt hij ok merdere ton.

Jo , de 740 motor is en geweldig ding maar als je die in en opel wil leggen wie los je dat dan met de rembekrachtiger op die raakt dan namelijk de motor.

Heb vorig jaar en commodore b gse in duitsland opgehaald bij en mens die ooit bij irmscher gewerkt heeft .

Die man heeft nog minstens 10 gebruikte en 6 nieuwe 4.0 24 V blokken en en hele hoop andere irmscher spullen liggen , dus als je weet waar zijn er nog redelijkspullen te krijgen.De verschil van en 3.0 24 v evo en 4.0 24v irmscher ligt niet in de 30 pk maar in de enorme koppelverschil.

Mijn laatste 3.0 24 V omega a caravan automaat liep volgens navigatie 253 km/h de irmscher volgens de papieren 256 KM/h maar als je bij beide autos bij 100 het gas intrapt is de verschil wel geweldig.

En het is nog altijd veel verschil tussen de opgegeven pks van opel-bmw en amerikanse of australische v8

Mijn buurman heft en mustang V8 met oficiel 400 pk en die heeft geen kans tegen de irmscher 4.0 24 v van en vriend van mij.

Nog en opmerking over de mantzel 4 liter motor .

Die is gewoon geen klote waard.

Heb en paar jaren geleden en orgineel senatorb 3.9 mantzel met 63000 km gehad die heeft olie verbruikt als de ziekte, altijd temperaturproblemen enz.

Alle 1000 km waaren de bougies zwaart, verse bougies in, power zat en dan en paar km verder begon die weer.

Als je met de irmscher motor en beetje fatsoenlijk omgaat, rustig warm rijden , regelmatig onderhoud loopt hij ok merdere ton.

Jo , de 740 motor is en geweldig ding maar als je die in en opel wil leggen wie los je dat dan met de rembekrachtiger op die raakt dan namelijk de motor.

Rembekrachtiger lijkt me niet zo zeer een probleem, aangezien ik dit al eens eerder heb gewijzigd. Ik denk ook niet echt dat dit nodig is.

Nee, ik maak me meer 'zorgen' om het stuurhuis.

Rembekrachtiger lijkt me niet zo zeer een probleem, aangezien ik dit al eens eerder heb gewijzigd. Ik denk ook niet echt dat dit nodig is.

Nee, ik maak me meer 'zorgen' om het stuurhuis.

dqp-sammy heb je toevallig nog een telefoon nummer of e-mail adres van deze mens?

dqp-sammy heb je toevallig nog een telefoon nummer of e-mail adres van deze mens?

Geef mij maar je mailadres dan stuur ik je wel de mailadres van de mens door.

Heb deze week eindelijk mijn nieuwe motor voor de commodore binnen gekregen.

Ebayteile836.jpg

Nu nog de asdelen en hij kan eindelijk weer in elkaar gezet worden.

Geef mij maar je mailadres dan stuur ik je wel de mailadres van de mens door.

Ebayteile836.jpg

Nu nog de asdelen en hij kan eindelijk weer in elkaar gezet worden.

[rquote=1873138&tid=136859&author=dqp-sammy]Geef mij maar je mailadres dan stuur ik je wel de mailadres van de mens door.

Ebayteile836.jpg

Nu nog de asdelen en hij kan eindelijk weer in elkaar gezet worden.[/rquote]

sow das een mooi (opc) kleurtje

ik ben benieuwd waar dat in komt te liggen! in een rekord/ commodore coupe?

[rquote=1828223&tid=136859&author=Senatorman][rquote=1816850&tid=136859&author=Uniek]origineel gepost door MonzaRon

wie nog zo'n blokkie zoekt, hier is er eentje, met koets, in de aanbieding ;)

Klikkie doen >>> Opel Senator B 4.0 24V Irmscher

van de prijs zal je spontaan last van je hart krijgen:P[/rquote]

Hier nog een

Opel IRMSCHER Senator B 4.0i 24V

Doe hier een klikkie voor de advertentie

:wub:wub:wub[/rquote]

Dat lijkt die van mij wel :D ik ben nu bezig de mijne rdw/apk

klaar te maken :wub

P1030691.jpg

hier nog meer foto's :

De originele irmscher velgen heb ik er ook bij, die komen er ook weer onder

[rquote=1873138&tid=136859&author=dqp-sammy]Geef mij maar je mailadres dan stuur ik je wel de mailadres van de mens door.

Ebayteile836.jpg

Nu nog de asdelen en hij kan eindelijk weer in elkaar gezet worden.[/rquote]

sow das een mooi (opc) kleurtje

ik ben benieuwd waar dat in komt te liggen! in een rekord/ commodore coupe?

Terug
Naar boven