• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

motor laten afslaan.

Naah ik heb het hele verhaal gelezen en ben tot een conlusie gekomen. Met zn allen naar zijn fitnescentrum, groot gebied en kunnen hem makkelijker aanspreken.

Fitnescentrum Challenge in leek

En ohja van tweakers forum recent nog 10 dagen geleden:

Geplaatst op zaterdag 31 maart 2012 21:47

Ik heb ook een paar vraagjes eigenlijk wel los van dit topic.

1. Waarom mag je niet eigenlijk niet met je linkervoet remmen ik doe dit soms alleen als je dat doet kan de auto heel erg naar voren duiken als je het gas perongeluk nog inhoudt? Maar waarom gebeurt dit en is dat slecht voor de motor?

2. Als in de auto naar neutraal schakelt moet je dan wel de koppeling indrukken? Ik doe dat namelijk heel vaak niet....

quote:

trolloos schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 21:47:

Ik heb ook een paar vraagjes eigenlijk wel los van dit topic.

1. Waarom mag je niet eigenlijk niet met je linkervoet remmen ik doe dit soms alleen als je dat doet kan de auto heel erg naar voren duiken als je het gas perongeluk nog inhoudt? Maar waarom gebeurt dit en is dat slecht voor de motor?

2. Als in de auto naar neutraal schakelt moet je dan wel de koppeling indrukken? Ik doe dat namelijk heel vaak niet....

Je doet je naam eer aan

Geplaatst op zaterdag 31 maart 2012 23:15

1. maar kun je toch uitleggen hoe de techniek werkt wat ik ben geen trol maar gewoon dom.

Ik heb nog wel 1 vraagje is het slecht om te sturen als de auto stilstaat? Iemand heeft mij vertelt dat je alleen mag sturen als de auto rolt maar dat is nogal hinderlijk bij het inparkeren.

Deze gozer spoort niet en zal nooit sporen. Waar je ook kijkt hij heeft een profiel

Om even op dat tweede punt in te gaan: Is dat eigenlijk echt slecht? Zolang dit geen moeite kost maakt het volgensmij niet zoveel uit. Echter trap ik zelf altijd wel gewoon de koppeling in als ik terugga naar neutraal.

Ik zou het serieus nooit durven, om met mijn linker voet te remmen.. Mijn reflectie op mijn linker voet/been is zo snel op de koppeling dat ik dan echt niet met die voet op de rem ga staan.

Als ik de ruit van kortbij wil zien stap ik wel uit :jerry

@astraTD wrote:Ik zou het serieus nooit durven, om met mijn linker voet te remmen.. Mijn reflectie op mijn linker voet/been is zo snel op de koppeling dat ik dan echt niet met die voet op de rem ga staan.

Als ik de ruit van kortbij wil zien stap ik wel uit :jerry

Hahahaha ben je niet de enige :wors

Je moet het eens voor de gein proberen in de polder :D

ik heb eens een hyundai excel afgestampt

de koppakking lag er al ver uit en moest naar de sloop

zodra je het gas los liet sloeg hij al af

dat is een gegochel om daar mee te rijden :D

Terug
Naar boven