Naah ik heb het hele verhaal gelezen en ben tot een conlusie gekomen. Met zn allen naar zijn fitnescentrum, groot gebied en kunnen hem makkelijker aanspreken.
Fitnescentrum Challenge in leek
En ohja van tweakers forum recent nog 10 dagen geleden:
Geplaatst op zaterdag 31 maart 2012 21:47
Ik heb ook een paar vraagjes eigenlijk wel los van dit topic.
1. Waarom mag je niet eigenlijk niet met je linkervoet remmen ik doe dit soms alleen als je dat doet kan de auto heel erg naar voren duiken als je het gas perongeluk nog inhoudt? Maar waarom gebeurt dit en is dat slecht voor de motor?
2. Als in de auto naar neutraal schakelt moet je dan wel de koppeling indrukken? Ik doe dat namelijk heel vaak niet....
quote:
trolloos schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 21:47:
1. Waarom mag je niet eigenlijk niet met je linkervoet remmen ik doe dit soms alleen als je dat doet kan de auto heel erg naar voren duiken als je het gas perongeluk nog inhoudt? Maar waarom gebeurt dit en is dat slecht voor de motor?
2. Als in de auto naar neutraal schakelt moet je dan wel de koppeling indrukken? Ik doe dat namelijk heel vaak niet....
Je doet je naam eer aan
Geplaatst op zaterdag 31 maart 2012 23:15
1. maar kun je toch uitleggen hoe de techniek werkt wat ik ben geen trol maar gewoon dom.
Ik heb nog wel 1 vraagje is het slecht om te sturen als de auto stilstaat? Iemand heeft mij vertelt dat je alleen mag sturen als de auto rolt maar dat is nogal hinderlijk bij het inparkeren.
Deze gozer spoort niet en zal nooit sporen. Waar je ook kijkt hij heeft een profiel
Fitnescentrum Challenge in leek
En ohja van tweakers forum recent nog 10 dagen geleden:
Geplaatst op zaterdag 31 maart 2012 21:47
quote:
trolloos schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 21:47:
Je doet je naam eer aan
Geplaatst op zaterdag 31 maart 2012 23:15
1. maar kun je toch uitleggen hoe de techniek werkt wat ik ben geen trol maar gewoon dom.
Ik heb nog wel 1 vraagje is het slecht om te sturen als de auto stilstaat? Iemand heeft mij vertelt dat je alleen mag sturen als de auto rolt maar dat is nogal hinderlijk bij het inparkeren.
Deze gozer spoort niet en zal nooit sporen. Waar je ook kijkt hij heeft een profiel