• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

motor laten afslaan.

Daarbij, zodra je eenmaal fatsoenlijk gaat rijden dan zijn je reflexen wel zodanig goed opgebouwd (na een gedegen cursus uiteraard) dat je heel snel je rem kan vinden. Als dat niet het geval is dan heb je of te weinig uren gemaakt of te weinig lessen gehad.

Inderdaad, onzin om met links te remmen...ik doe het wel eens als ik flink aan het stampen ben in de polder of op het circuit, maar das meer om de auto een beetje te laten duiken en meer gewicht op de voorwielen te krijgen, anders wil ze wel eens over de voorwielen schuiven.

En een dikke :thumbdown voor die uithaal naar Senatorman, die als beheerder vrijwillig heel veel tijd in dit mooie forum steekt!

Ik zou het graag weten waar en wanneer je lest, dan ga ik vast aan de andere kant van de vangrails staan...

Sowieso als je een beetje ervaren bestuurder bent, heb je sowieso al een ander gevoel in je linker voet als je rechter voet met remmen en gassen.

Met een reactie rem je met je rechter voet, en trap je met de linker voet met een snelle gang de koppeling in. Dus wat ik bedoel, is dat je linker voet gebaseerd is op een snelle reactie op de koppeling, en niet op de rem te trappen wie een gek.

in laten slapen, en niet serieus nemen waarschijnlijk allen bij need for speed achter zn buro met zn stuurtje met pedalen.

Er is toch geen rij instructeur die toelaat dat jij met je verkeerde poot op je rem stampt.

En hoevaak moesten jullie tijdens het lessen een noodstop maken????????????????

@geenrijbewijs wrote:bedankt dat jullie het zo goed opvatten. Ik gooi jullie website wel plat. Succes met de downtime. :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

Rik :)

Anders even je adres doorgeven, kom ik je huis eens even platgooien !

F*cking nerd, get a life, loser ! :fy1

Als je ziet hoe die astra geparkeerd staat moet dit wel het juiste adres zijn ja :)

Maar eens ff gaan aankloppen, let's kick some nerd-butt!

Gast is bekend bij internetoplichting verbannen van marktplaats en zit op het drugsforum.nl

Had waarschijnlijk een bad trip toen hij dit topic opende :jerry

Terug
Naar boven