• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

motor laten afslaan.

Wat een gast daarom kon ik vanmiddag niet op het forum dacht al dat het aan me laptop lag, gelijk Mr.f berichtje gestuurd of hij ook dat probleem had :jerry

Maare heey wel sjiek dat jullie binnen notime weten waar deze persoon woont :thumb

Kan iemand een link posten waarin staat waar 'ie woont? :P ben wel benieuwd hoe oud die loser is. Qua gedrag en spelling denk ik 12.

Damned... ik kom er net op uit dat die nerd ook op DutchBodyBuilding al zo gekend is...

daar onder gebruikersnaam Drag :shock:

4j9c86.png

hij is daar ook niet zo fantastisch geliefd, nog een paar guests voor op de minimeeting? :agent

@louwe 16 klepper wrote:@OscaR-16v wrote:@louwe 16 klepper wrote:@OscaR-16v wrote::wtf :wtf :wtf

hij woont hier nog geen 3 minuten vandaan :fy1 :fy1 :fy1

herken de huizen wel weet ook welke hoek dit ongeveer moet zijn

kan enkel dit huis nog ff niet vinden??

jaaren geleden in die hoek nog met folders gelopen

;)

je weet de basisschool de tweesprong? daar is het niet zover vandaan

had hem al gevonden ;)

is vlak bij een oude sport leraar van me van de lts

toen die nog stond waar tegenwoordig de alberthein zit ;)

die goeie oude tijd louwe hahaha daar heb ik ook op school gezeten

die sport leraar van mij was Soer (zo'n kale knikker) laatste jaar was voor mij schooljaar 93/94

@Smithy wrote:Damned... ik kom er net op uit dat die nerd ook op DutchBodyBuilding al zo gekend is...

daar onder gebruikersnaam Drag :shock:

4j9c86.png

Bodybuilding? :jerry :jerry

Pas op, volgens z'n eigen zeggen heeft hij er nu al een kuur steroids opzitten en 6maand training :lol:

zit ie nou aan zun lul te krabbe of heeft ie em gewoon lekker warm vast :jerry :jerry :jerry :jerry

en onder de gebruikersnaam drag ?? zeker dat er niet dragqueen stond :) :D :D

toch wel bizar dat je met weinig moeite zoveel van iemand te weten komt. Even googlen en had in no time foto en adres gegevens.... :hmmz

Terug
Naar boven