• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

motor laten afslaan.

@Smithy wrote:
4vjryx.jpg

ziezo, hier zo even een duidelijke headshot voor de liefhebbers :kewlpics

Hee, das de meest gezochte hooligan van SC Heerenveen man !!!

Rik :jerry

Hahaha wat een vent joh. Roken, pokeren, falen voor het rijbewijs, mensen oplichten, aan de steroïden anabolen, forums uitschelden en platleggen en nog bling bling hebben ook.

Goed bezig hoor! :jerry

@Smithy wrote:Damned... ik kom er net op uit dat die nerd ook op DutchBodyBuilding al zo gekend is...

daar onder gebruikersnaam Drag :shock:

4j9c86.png

hij is daar ook niet zo fantastisch geliefd, nog een paar guests voor op de minimeeting? :agent

eerder botjebuilding :jerry

denk niet dat hij zich zo vlug schaamt, heeft op DBB ook al zo wat stunts uitgehaald...

Jammer, ik kan me herrindere dat een tijd geleden er hier een paar accounts "gehacked zijn". En bankgegevens van mensen op straat kwamen te liggen.

En dat deze website als malware beschauwd werdt.

Beter houd je je bek dus....

Jongens iedereen heeft nu wel zijn lolletje gehad dacht ik zo.

Maar het is niet nodig om mij nog verder belachelijk te maken dit is ook strafbaar als smaad.

Echter ben ik ooit slachtoffer geweest van identiteitsfraude maar ik heb niemand opgelicht.

Wil je weten hoe het voelt om slachtoffer te zijn van identiteitsfraude?

Want het kan heel makkelijk:

Wilt u liever een bedrag overmaken kan dat ook op rekening

ING Postbank: 2303404 t.n.v. Computer-Connections o.v.v. Donatie Opelforum.

Dus als je wilt zorg ik dat vandaag nog 100 mensen geld op jouw rekening storten als donatie?

Wat heeft dit voor effect wil je dat weten?

Je bankrekening wordt geblokkeerd en je staat voor leven getekent als oplichter.

Dus verwijder nu het topic en we vergeten hoe kinderachtig jullie allemaal zijn.

@crowodia wrote:Jongens iedereen heeft nu wel zijn lolletje gehad dacht ik zo.

Maar het is niet nodig om mij nog verder belachelijk te maken dit is ook strafbaar als smaad.

Echter ben ik ooit slachtoffer geweest van identiteitsfraude maar ik heb niemand opgelicht.

Dus als je wilt zorg ik dat vandaag nog 100 mensen geld op jouw rekening storten als donatie?

Je bankrekening wordt geblokkeerd en je staat voor leven getekent als oplichter.

Dus verwijder nu het topic en we vergeten hoe kinderachtig jullie allemaal zijn.

En jij bent wel volwassen?

@geenrijbewijs wrote:bedankt dat jullie het zo goed opvatten. Ik gooi jullie website wel plat. Succes met de downtime.

Zo kids naar school brengen en dan even aangifte doen

Volgens wetboek van strafrecht

Computervredebreuk

Hierop staat een straf van maximaal 1 jaar cel of geldboete van 16.750 euro (art. 138ab lid 1).

Onder de oude wetgeving was computervredebreuk alleen strafbaar wanneer een beveiliging werd doorbroken. Deze eis is komen te vervallen. Computerinbraak is nu strafbaar wanneer de dader wist dat hij op verboden terrein was.

Denk dat geenrijbwijs zijn lesje wel geleerd heeft en zoniet weet iedereen inmiddels wel waar hij woont

@crowodia wrote:Jongens iedereen heeft nu wel zijn lolletje gehad dacht ik zo.

Nog een bedreiging die meegenomen word in de aangifte

We moesten thuis al behoorlijk om de beginpost lachen, maar zo begint de dag ook goed bij het bijlezen :thumbup

@G1zm0 wrote:We moesten thuis al behoorlijk om de beginpost lachen, maar zo begint de dag ook goed bij het bijlezen :thumbup

Een goed begin is het halve werk :thumb

Denk inderdaad ook dat die beginpost geplaatst was om ons uit te lokken..

Moet je wel héél stoer voor zijn, via internet ruzie te zoeken :puke !

Denk dat die foto van z'n voorgevel hem mss toch eens even aan het denken heeft gezet :agent

moest die kerel hier in de buurt wonen, zou onmiddelijk eens op bezoek gaan :fy1

het is idd stli hier maar niemand wil er meer heen geloof ik.

vind het ook wel prima zo......kan er altijd nog een kertje langs rijden

Is er al wat bekend van de aangifte en de stappen die genomen worden?

Terug
Naar boven