• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

motor laten afslaan.

@Senatorman wrote:Hij is inderdaad bezig.

Wie heeft er zin om bij deze hacker in leek langs te gaan

Naam: Timo Rolloos

Leeftijd: 21 a 23

Adres: De Grouw 43

Postcode 9351 ML Leek

:fy1 :fy1

Kom op mensen, iedereen die wel in de buurt woont en wat over heeft voor het Opelforum, herenigt u! :thumbup

ik had een paar post's terug al gemeld dat je bij mij (of misschien oscar) kan verzamelen en dan gaan we in 1 stoet richting Leek.

BEN ER OOK GOED ZAT VAN DIE EIKEL :fy1 :fy1

wou zeker wel meegaan maar de afstand is even te groot :)

maar respect voor de mensen die er heen gaan :) lang leve het opel forum :)

en mag nou zijn adres en naam enzo wel op het forum staan ?

of het nu hier staat of niet, zijn naam en adres staan op diverse fora te lezen. zo moeilijk was dat niet. dus dan maakt er eentje meer ook niet uit.

wow,ff snel doorgelezen,maar wat een mafklapper zeg!! :shock:

mooie foto ook,op basis van dat smoelwerk alleen al zou je m al 15 jaar lik geven.

Trouwens snel gegaan,8 pagina's in 2 dagen.

Laat een ieder gewaarschuwd zijn,gedraag je,anders krijg je te maken met de officiele Opel Forum knokploeg! :jerry

Maar denk idd dat aangifte de beste oplossing is voorlopig.Als dat niet werkt kan je altijd nog andere wegen bewandelen.

Je vraagt je toch af wat de drijfveer is,waarom iemand zoiets doet. :puke

@thomas-opc wrote:pff loser pak zijn pc af! dan gaat ie pas hard wenen :thumb :swear :swear :fy1

Nou daar probeer hij zelf al vanaf te komen volgens een topic in tweakers.net

trolloos

Hoi iedereen ik heb een Steelseries 7g en een socket 1366 mobo met i7 en 6gb ram etc. etc...

Maar ik heb dus perongeluk wat water over mijn toetsenbord heen gegooid. En toen viel in 1 keer mijn pc uit?

Dus ik denk dat mijn toetsenbord stuk is of mijn moederbord. Maar ik start de pc daarna opnieuw op helemaal niks aan de hand???

Dus ik flikker nog een keer water over mijn toetsenbord gebeurt er precies hetzelfde??? Is dit een soort nieuwe beveiliging? Ik snap niet waarom mijn toetsenbord of pc niet kapot gaat.

=================================================================================

Als ik zijn moeder was en ik had dit geweten had ik heel hard mijn benen dicht geknepen en 10 rollen tape er omheen gedaan :cry

Vindt het maar raar wat ie doet..

En als ik zo die links kijk van stender, is het iemand die alleen maar wil horen wat hij wil horen en zodra niemand kan/wil helpen is het huis te klein...

Is toch erg als je TE veel vrije tijd hebt.......dan ga je zomaar rare dingen doen.

Die kerel ofja groentje is echt niet normaal. Vraag me af van wie die opel is wat op zijn erf staat. :hmmz

die vent SPOORT ECHT NIE :wtf :wtf ben blij dat ik er niet naast woon zeg :???:

wie gooit er nu expres WATER over een PC (ja oke hij :jerry ) maar normaal mens bedoel ik.

Terug
Naar boven