• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

motor laten afslaan.

Wil iemand gelijk even zijn papieren en auto afpakken zo'n kneus is geen Opel waard :fy1

Over het algemeen zijn computernerds intelligente mensen, dit is de uitzondering

Ik vraag me af of zijn eerte post wel serieus is, hoe dom kan je zijn?

Gezien hij overal stennis schopt lijkt me dat hij er een erectie van krijgt of zo?

Mario

ff over dat nieuws over die uitzetting he..

mij viel wat anders op namelijk.

deze man heeft een baantje als concierge, werkt dus normaal en past zich aan ons aan. mag blijven van :P

later in dat zelfde nieuws ging het over transport per boot, dt de scheepvaart ook inzakt.

de woordvoerder was een buitenlander, ook aan zijn taal goed te horen, ook iemand van hogere hand was dat geloof ik.. waarom hoor je nooit eens dat zo iemand het land uit moet?

waarom alleen maar de mensen met een "gewoon simpel baantje" wel, en die de zogenaamde "hogere functie" banen hebben niet?

hoezo discriminatie :jerry

als ze nu eerst eens die POLEN het land uit trappen dan kunnen de echte nederlanders weer aan het werk,dan houd de regering denk ik genoeg geld over voor andere dingen omdat nu ongeveer 35% van de nederlanders een uitkering hebben.

In australie km je niet eerder het land in met een fisum en aan kan tonen dat je werk hebt.

Geen werk....geen fisum...geen huis :vertag zo moeten ze dat hier ook gaan doen vind ik.

buitenlandse jongeren die alleen maar komen om rond te hangen en de boel op stelten zetten.....oppakken en gelijuk terug naar land van herkomst.Dus 1 vergrijp=vertrekken.

zo denk ik erover

dit was mijn laatste bericht hier over :angel

DIT IS EEN OPEL FORUM EN GEEN 2E KAMER DUS IK GA WEER ONTOPIC.....JULLIE OOK???? :thumb

@Stender wrote:Ik hoor een hoop praatjes maar ondertussen is nog niemand bij die vent op bezoek geweest :vertag

LIGT ER AAN OF SENATORMAN HET ER MEE EENS IS DAT WE EEN GROEPJE VORMEN EN EENS LANGS RIJDEN.

iK EN OSCAR HEBBEN AL HET EEN EN ANDER AANGEBODEN QUA VERZAMELEN DUS WIE HEEN WIL............LET ME NOW :D

OWJA...OSCAR IS AL LANGS ZIJN HUIS GEREDEN EN HEEFT EEN FOTO GEMAAKT VAN HET HUIS (zie 1e of 2e pagina)

Nou, ga gerust je gang hoor ;) mijn zegen heb je.

Ik ga geen 500 km heen en weer rijden hiervoor, maar mocht ditzelfde eens voorkomen in een straal van 50 km van Breda, dan bied ik me alvast aan om dat figuur op te zoeken ;)

@RISL wrote:Nou, ik ga toch nog ff -offtopic ....dit soort kansloze figuren zouden ze op Terschelling moeten zetten en wachten tot ze elkaar om zeep hebben geholpen (of de zeespiegel genoeg is gestegen ;) ) en mensen met een baan/studie, die niemand kwaad doen en mee willen doen in NL (zoals een tijdje geleden die Mauro) worden eruit gezet....

Nu weer ontopic dan ;)

IK DACHT HET NIET !!!

Dan zitten wij ermee. Onze provincie is al zo vol :jerry

Naar Siberie sturen en werken voor hun geld !!

Rik :) :)

Owja, sorry Rik, dan doen we ze naar Texel. Dan lijden ze iets langer voordat het onder water staat. Die Hollanders zullen er wel raad mee weten.

tsja het is jou forum, maar jou leden hebben natuurlijk ook geleden.

zo zijn er misschien wel leden geweest die hier voor info wouden kijken maar het niet konden vinden nu de auto na de garage hebben gebracht of zo bijvoorbeeld :P

maar ja die schade valt niet te verhalen ben ik bang, anders had hij misschien wel een leuke rekening gekregen haha

Pffff......... ongelofelijk dat mensen hier dus zomaar mee weg komen!

En als je er dan zelf iets aan doet, dan speel je voor eigen rechter en ben je zelf de sjaak!

Fijn landje toch....

Moest de Vectra nu momenteel geen emmer op 100km zuipen, zou ik het wel zien zitten om eens naar daar te gaan...

of anders met de belgen onder elkaar afspreken om samen te rijden? ;)

heb hier nog wel een basebalknuppel en wat boksijzers liggen :agent

Louwe, voor mijn part zetten we ze hier op de Sassenplaat in het Hollands Diep, en zet je iemand met een geweer weg zodat ze niet naar de kant zwemmen.

Maar goed, laten we ontopic blijven: het is erg jammer dat die kerel hier mee weg komt!

@vectra208v wrote:@Stender wrote:Ik hoor een hoop praatjes maar ondertussen is nog niemand bij die vent op bezoek geweest :vertag

LIGT ER AAN OF SENATORMAN HET ER MEE EENS IS DAT WE EEN GROEPJE VORMEN EN EENS LANGS RIJDEN.

iK EN OSCAR HEBBEN AL HET EEN EN ANDER AANGEBODEN QUA VERZAMELEN DUS WIE HEEN WIL............LET ME NOW :D

OWJA...OSCAR IS AL LANGS ZIJN HUIS GEREDEN EN HEEFT EEN FOTO GEMAAKT VAN HET HUIS (zie 1e of 2e pagina)

Heren, het is voor mij 500 km rijden heen en terug..... :???: met de Omega vind ik dat net iets te ver....niet dat ie het niet red, maar gezien de huidige benzineprijzen.... :argue

Om een lang verhaal kort te maken....ik pak de diesel van de zaak en ben van de partij.

Wat een mafketel :fy1

Terug
Naar boven