• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Motorkap lifters van GM Tuning

Oke, dank je Terry. Het was maar een vraag ;). Was gewoon benieuwd of de motorkap dat kon hebben. Als het om een Astra gaat, kun je niet voorzichtig genoeg zijn :angel.

Wel de motorkap op het stokje laten staan tot je beide gasveren gemonteerd hebt!

Monteurs in de garage's zijn er ook dol op, geen stok die in de weg zit bij het sleutelen :wors

Als je geen isolatie onder de kap hebt, kan de motorkap nogal hard opveren!

Wel de motorkap op het stokje laten staan tot je beide gasveren gemonteerd hebt!

Monteurs in de garage's zijn er ook dol op, geen stok die in de weg zit bij het sleutelen :wors

@RickR91 wrote:Wel de motorkap op het stokje laten staan tot je beide gasveren gemonteerd hebt!

Dat van dat stokje had ik in de How-To al gelezen, maar bedankt voor de reminder, Rick. ;) Ik hoop de lifters donderdag in de lak te zetten en vrijdag te monteren. Met een beetje geluk staan de foto's die dag ook online.

@RickR91 wrote:Wel de motorkap op het stokje laten staan tot je beide gasveren gemonteerd hebt!

Dat van dat stokje had ik in de How-To al gelezen, maar bedankt voor de reminder, Rick. ;) Ik hoop de lifters donderdag in de lak te zetten en vrijdag te monteren. Met een beetje geluk staan de foto's die dag ook online.

Die van GM-Tuningparts zijn van JOM.

Die ik heb komen van Bonrath.

Misschien dat daar verschil in zit hoe ze gemonteerd moeten worden?

Of de voorbeeldauto had ze fout erop zitten? :jerry

Die van GM-Tuningparts zijn van JOM.

Die ik heb komen van Bonrath.

Misschien dat daar verschil in zit hoe ze gemonteerd moeten worden?

Of de voorbeeldauto had ze fout erop zitten? :jerry

dit heeft met een goede

afdichting en smering v/d geleiders te maken heb ik begrepen.

Werking lijkt me hetzelfde voor beide merken :jerry

dit heeft met een goede

afdichting en smering v/d geleiders te maken heb ik begrepen.

Werking lijkt me hetzelfde voor beide merken :jerry

werking is hetzelfde voor beiden.... :jerry

maakt volgens mij geen fuck uit hoe je ze monteert.

ze zeggen dat je het dikke deel aan de bovenkant moet hebben, omdat je anders het gas dat in de veer zit, "weg" kan lopen..... ;)

maar ik heb ze een jaar verkeerd om gehad, en ze werkten net zo goed op het eind, als in het begin.

de nieuwe set andersom gemonteerd, en tot nu toe werken ze net zo goed. :P

werking is hetzelfde voor beiden.... :jerry

maakt volgens mij geen fuck uit hoe je ze monteert.

ze zeggen dat je het dikke deel aan de bovenkant moet hebben, omdat je anders het gas dat in de veer zit, "weg" kan lopen..... ;)

maar ik heb ze een jaar verkeerd om gehad, en ze werkten net zo goed op het eind, als in het begin.

de nieuwe set andersom gemonteerd, en tot nu toe werken ze net zo goed. :P

Valentijn,

Bij mij zat er garantie bij blijkbaar.

Om daarop aanspraak te kunnen maken, moet je ze wel op de goede manier monteren.

Ik heb gewoon de handleiding gevolgd

Niet dat die garantie nodig is :jerry

Valentijn,

Om daarop aanspraak te kunnen maken, moet je ze wel op de goede manier monteren.

@RickR91 wrote:Valentijn,

garantie? ik gebruik dat nooit.

ben toch altijd net te laat als ik het nodig ben. :P

Terug
Naar boven