@Reneee wrote:Zelfde problemen met de NAVI950 in mijn nieuwe Mokka
Af en toe loopt hij vast, lijkt wel of de GPS het dan niet doet, enige oplossing is stoppen, motor uit en opnieuw laten initialiseren.
Tot nu toe zeker 10x voorgekomen in 4 maanden.
Ook niet tevreden over het automatisch dimmen van het display, kan je dit ergens instellen?
Alleen met de lichten uit, of in de volle zon heb je heldere plaatjes.
En dan ook nog, Opel moet zich schamen om zulke oude kaarten uit te geven in een systeem van 1500 EUR
A.s. vrijdag ben ik uitgenodigd door de garage voor een systemupdate
Daarna leg ik een officiele klacht neer bij Opel Nederland voor dit zeer dure en gebrekkige systeem.
Oh ja, de nieuwe Mokka bevalt verder uitstekend, lekker karretje !!
Afgelopen vrijdag de halve dag de auto kwijt, Meekijken wordt niet op prijs gesteld.
Geen update van eht systeem beschikbaar, ook geen update voor de zeer oude kaarten.
Vanwege het probleem met het vastlopen wordt a.s. dinsdag een nieuwe navigatieeenheid (wat dat dan ook is) geplaatst.
Dan maar weer verder zien, wordt vervolgd dus.......
15/3 problemen met vastlopen lijken opgelost als de USB niet is geplaatst tijdens het initialiseren.
Ik hou iedereen op de hoogte of het ook echt wegblijft.
Daarnaast een klacht ingelegt bij Opel Nederland over de belachelijk verouderde kaarten die met een nieuwe auto worden geleverd.
Zonder blikken of blozen zeggen ze mij te begrijpen en toch niets te kunnen betekenen.
Gevalletje Radar of Kassa of zo.
Hier de reactie: (geen greintje gevoel hoe gefrusteerd je wordt van zo'n antwoord, echt jammer OPEL !!!)
Hartelijk dank voor uw e-mail van 14 maart jongstleden betreffende het navigatiesysteem in uw Opel Mokka.
Wij begrijpen uw frustratie in deze, echter kunnen wij helaas geen oplossing bieden.
Uw voertuig is op het moment van verkoop namelijk uitgerust met het meest recente kaartmateriaal dat beschikbaar was.
Wij kunnen helaas geen tegemoetkomingen geven in de vorm van gratis kaartupdates of geld.
Wij adviseren u de Opel website in de gaten te houden voor nieuws over kaart updates voor het navigatiesysteem in uw Opel. Of klik op deze directe link:
http://opel.navigation.com/nl_NL/OpelEMEA/EUR" onclick="window.open(this.href);return false;