• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Neo's Vectra GTS [Update Maart 2014: Trekhaak verwijderd]

Thx iedereen voor de berichten!

@Seth wrote:Nette wagen! :thumb

Nog plannen mee?

Zit nog een "zwart/oranje' beeldscherm in de vectra, als het mogelijk is wil ik deze graag laten vervangen voor een kleur.

Weet iemand of dit makkelijk te doen is en welke type kleurenscherm ik moet hebben?

Daarnaast wellicht nog xenon verlichting erin.

Voor de rest weet ik het nog niet. Velgen vind ik er erg mooi uitzien en mogen er van mij wel opblijven.

Standaard vind ik de Vectra GTS al erg mooi dus verwacht verder weinig aan te passen aan deze bak. :thumb

Thx iedereen voor de berichten!

@Seth wrote:Nette wagen! :thumb

Nog plannen mee?

Zit nog een "zwart/oranje' beeldscherm in de vectra, als het mogelijk is wil ik deze graag laten vervangen voor een kleur.

Weet iemand of dit makkelijk te doen is en welke type kleurenscherm ik moet hebben?

Daarnaast wellicht nog xenon verlichting erin.

Voor de rest weet ik het nog niet. Velgen vind ik er erg mooi uitzien en mogen er van mij wel opblijven.

Standaard vind ik de Vectra GTS al erg mooi dus verwacht verder weinig aan te passen aan deze bak. :thumb

Zojuist vanachter aangereden op de ringweg Alkmaar. :swear

Gelukkig zat de trekhaak erop, waarschijnlijk moet alleen de bumper vervangen worden.

Drukke weg, opeens iedereen vol in de remmen, kon zelf net op tijd remmen, de achterligger alleen niet. :(

20120111_175429.jpg

Konden lang wachten aangezien zijn auto vast zat op mijn trekhaak. Na het opkrikken van de auto schoot hij na een tijdje los.

Zojuist vanachter aangereden op de ringweg Alkmaar. :swear

Gelukkig zat de trekhaak erop, waarschijnlijk moet alleen de bumper vervangen worden.

Drukke weg, opeens iedereen vol in de remmen, kon zelf net op tijd remmen, de achterligger alleen niet. :(

20120111_175429.jpg

Konden lang wachten aangezien zijn auto vast zat op mijn trekhaak. Na het opkrikken van de auto schoot hij na een tijdje los.

uuuuh

laat je auto WELDEGELIJK nameten

want waar denk je dat je trekhaak op vast zit . . . juist je chassis

wat denk je dat er krom trekt bij een aanrijding . . . nee niet je trekhaak . . . je chassis balken

tegenpartij is toch fout, dus gewoon alles zorgvuldig laten checken!!! :vertag

uuuuh

wat denk je dat er krom trekt bij een aanrijding . . . nee niet je trekhaak . . . je chassis balken

@sw_reijnders wrote:uuuuh

Gaat ook zeker gebeuren, maar hij kwam er niet heel hard op dus verwacht weinig bijzonders. Maarja, je weet het natuurlijk nooit....

@sw_reijnders wrote:uuuuh

Gaat ook zeker gebeuren, maar hij kwam er niet heel hard op dus verwacht weinig bijzonders. Maarja, je weet het natuurlijk nooit....

Terug
Naar boven