• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

New Kids Turbo voorfilmpje!!

Ik ga hem ook zeker kijken, denk dat dr. antrax goed beloond zal worden, zodat hij z,n manta weer prima voor elkaar kan maken ;)

Zo niet, niet goed gedaan :)

Gr.Kerni

pff

ze hebben zich idd aardig misdragen, en dan heb ik t niet alleen over een uitlaat die om de achteras heen gekruld zat of een gescheurde kop...

mja, de manta rijd nog wel ^^ en word nog wel wat aan gedaan

Als die film net zo cult wordt als flodder, kan marcel die wagen nog jaren uitmelken en er iets moois van maken.

En bij de sequel een leukere prijs bedingen :P

origineel gepost door smileyspeedster

Als die film net zo cult wordt als flodder, kan marcel die wagen nog jaren uitmelken en er iets moois van maken.

En bij de sequel een leukere prijs bedingen :P

denk dat arnie dat op zijn buik kan schrijven.

full.jpg

origineel gepost door smileyspeedster

full.jpg

Hmmm wou toch weer eens na index misschien goede dag ervoor ;-)

Alleen ff vrij krijgen

Heb de trailer voor de film op het grote doek in Utopolis emmen gezien vorig weekend.

Retestoer....echt lachen dat die vent op zn driewieler achter de manta aan gaat. NEEEEJJJ MN MANTA!!

Jammer van de verschillende schade's maar dat is te repareren.

Volgend jaar weer op daf met circuitrijden, marcel?

[quoteAls die film net zo cult wordt als flodder, kan marcel die wagen nog jaren uitmelken en er iets moois van maken.

En bij de sequel een leukere prijs bedingen :P[/quote]

Je weet hoe die auto uit flodder eindigt, toch?

In dikke vlammen!!!

Film auto's worden altijd mishandeld.. Ze geven er echt geen reet om. Alles draait om de tijd. Die is duur. auto moet maar gewoon doen wat ze willen en snel.

origineel gepost door Fearless

Heb de trailer voor de film op het grote doek in Utopolis emmen gezien vorig weekend.

Retestoer....echt lachen dat die vent op zn driewieler achter de manta aan gaat. NEEEEJJJ MN MANTA!!

Jammer van de verschillende schade's maar dat is te repareren.

Volgend jaar weer op daf met circuit rijden, marcel?

tuurlijk ;) vorige keer was me eerste keer op circuit en was eigenlijk beetje om te testen wat de wagen doet. in januari gaat het nieuwe blok erin. stuk sneller en beter voor circuit. dus volgend jaar ben ik erbij en dit keer ga ik er meer uit halen vorige keer moest ik voorzichtig doen omdat de wagen na de film opnamens moest erna

Terug
Naar boven