• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Niet best!!!

Darkspy

Post weinig
we kwamen van stad af, die vw golf 3 wou hem ervoor klappen maar moest vol op de rem.

Maar ik heb voorrang daar dus ik ree mooi rustig door, en men vriendin werd bang erdoor en hun lachen.

Naja, vervolgens reden ze achter op mijn bumper, kon nummerplaat en Lampen niet eens meer zien.

dus ik langzaam derde afslag van rotonde om, ook heel dicht op mijn achterbumper, dus ik dacht bekijk het maar gas er op.

dus in de tweede versnelling op weg naar de 60, en ree ik ze er uit.

Toen was het voor mij klaar, liet terug komen naar 50 en waardoor ze mij inhaalde en twee keer op de rem voor mijn neus.

waardoor ik besloot stil te staan op die weg. hun auto stond midden op de weg stil.

stapt 1 jonge uit de auto. ik denk even wachten tot hij stap hierheen doet!(even kijken in achteruit spiegel) en nu in achteruit (rook sloeg om de auto heen) maar daardoor had ik een voor sprong en sloeg ik woonwijk in waardoor ik ze kwijt raakte.

Op dat moment heb ik niet aan de kenteken van auto gedacht omdat mijn vriendin helemaal van streek was.

Ik dacht Auto op slot ! En op juiste moment wachten met achteruit rijden ! Tja mijn auto en vriendin is alles voor mij !

Had liever dat ik alleen op dat moment in de auto zat ! had ik misschien kenteken wel gehad.

@Corsa_GSi wrote:Heb het vorig jaar nog meegemaakt...

Voeg je in (van de A15 naar A16 ri Terbregseplein) met je Corsa A 1.2S en meneer zit in eens op me bumper bijna binnen.

Vervolgens wil ik de snelweg weer af (A16 ri R'dam centrum) trekt meneer voor het verkeerslicht me deur open en geeft me een paar tikken.

Toen ben ik door gereden naar het Politiebureau, op het moment dat ik daar de straat inreed ging hij er snel vandoor.

Aangifte gedaan, want de vriendin (die was 8 maanden zwanger op dat moment) had kenteken en type auto genoteerd.

Politie zou wel ff bij meneer langsgaan.

Nooit meer wat van gehoord.... :hmmz

ik vind dat dit soort figuren echt hard aangepakt moeten worden...

voo rmij is de auto een vervoers middel...en geen tank in afghanistan.. dat je zomaar uitstapt om ruzie te gaan maken.

@Corsa_GSi wrote:Heb het vorig jaar nog meegemaakt...

Voeg je in (van de A15 naar A16 ri Terbregseplein) met je Corsa A 1.2S en meneer zit in eens op me bumper bijna binnen.

Vervolgens wil ik de snelweg weer af (A16 ri R'dam centrum) trekt meneer voor het verkeerslicht me deur open en geeft me een paar tikken.

Toen ben ik door gereden naar het Politiebureau, op het moment dat ik daar de straat inreed ging hij er snel vandoor.

Aangifte gedaan, want de vriendin (die was 8 maanden zwanger op dat moment) had kenteken en type auto genoteerd.

ik vind dat dit soort figuren echt hard aangepakt moeten worden...

voo rmij is de auto een vervoers middel...en geen tank in afghanistan.. dat je zomaar uitstapt om ruzie te gaan maken.

@camper wrote:gewoon die persoon een knal verkopen heeft er niemand meeer

last van

Ja zul je net beleven dat je verkeerde persoon(nen) tegen komt :P

Men vriendin zag waardetransport zei ze ook voor grap zullen we die overvallen?

Waarop ik heel droog antwoord : Ja en zul je net beleven dat er niks in zit :hmmz Dat heb ik altijd !

Oeps... shit nu is mijn ijs gesmolten :thumbdown

@camper wrote:gewoon die persoon een knal verkopen heeft er niemand meeer

last van

Ja zul je net beleven dat je verkeerde persoon(nen) tegen komt :P

Men vriendin zag waardetransport zei ze ook voor grap zullen we die overvallen?

Waarop ik heel droog antwoord : Ja en zul je net beleven dat er niks in zit :hmmz Dat heb ik altijd !

Oeps... shit nu is mijn ijs gesmolten :thumbdown

@chieltjuh wrote:@Darkspy wrote:@chieltjuh wrote:als je dat een 1,2 hebt begrijp ik dat je met een korte invoeg strook pas 80 rijd, maak vaak heb je ook mensen met een dikke 2.0 die gwn geen gaf durven te geven :fy1

Koop dan een snorfiets :wtf

Je bedoeld toch niet mij ermee hé met 2.0 :hmmz :cry

Haha, Maar klopt helemaal sommigen rijden er met slakke tempo op.

Zeker zoon zuinige rijder weer xD Maarja als iemand tegen je op klapt heb je niks meer. xD

Haha nee bedoel niemand ermee:P

Rij zelf de laatste tijd ook echt lekker zuinig 110/120 rechts, maar met invoegen trap ik wel even t gas erop:)

Haha, had ik wel door ! Ach ja, meeste mensen denken ook van owh, dat is een gepimpde wagen, die zullen wel asso rijden.

Sommige mensen denken dat echt, laatst ook oudere man, Rij jij ook zo aso zoals alle gepimpde wagens? ik zo : Niet alle tuning wagens rijden aso, kunnen net zo goed normale auto's zijn. Naja en op MSN ook, vragen ze zit je ook bij zoon club ? ik zo : Nee moet dat dan? is misschien wel leuk bij groep te horen, Maar ik blijf en zal altijd normaal rijden omdat ik tuning wagens mooier vind dat standaard die op weg rijden die je elke seconden tegen komt van de dag.

@chieltjuh wrote:@Darkspy wrote:@chieltjuh wrote:als je dat een 1,2 hebt begrijp ik dat je met een korte invoeg strook pas 80 rijd, maak vaak heb je ook mensen met een dikke 2.0 die gwn geen gaf durven te geven :fy1

Zeker zoon zuinige rijder weer xD Maarja als iemand tegen je op klapt heb je niks meer. xD

Rij zelf de laatste tijd ook echt lekker zuinig 110/120 rechts, maar met invoegen trap ik wel even t gas erop:)

Haha, had ik wel door ! Ach ja, meeste mensen denken ook van owh, dat is een gepimpde wagen, die zullen wel asso rijden.

Sommige mensen denken dat echt, laatst ook oudere man, Rij jij ook zo aso zoals alle gepimpde wagens? ik zo : Niet alle tuning wagens rijden aso, kunnen net zo goed normale auto's zijn. Naja en op MSN ook, vragen ze zit je ook bij zoon club ? ik zo : Nee moet dat dan? is misschien wel leuk bij groep te horen, Maar ik blijf en zal altijd normaal rijden omdat ik tuning wagens mooier vind dat standaard die op weg rijden die je elke seconden tegen komt van de dag.

@Darkspy wrote:@chieltjuh wrote:als je dat een 1,2 hebt begrijp ik dat je met een korte invoeg strook pas 80 rijd, maak vaak heb je ook mensen met een dikke 2.0 die gwn geen gaf durven te geven :fy1

@Darkspy wrote:@chieltjuh wrote:als je dat een 1,2 hebt begrijp ik dat je met een korte invoeg strook pas 80 rijd, maak vaak heb je ook mensen met een dikke 2.0 die gwn geen gaf durven te geven :fy1

@Vectra-gts C wrote:@TWA wrote:Ach...ben een spits rijder en kom uit Amsterdam...nog net geen dagelijkse sleur, maar maak veel mee.

Glashamer...is legaal, makkelijk naast je neer te leggen, en in uiterste gevallen van geweld goed als verdediging te gebruiken. Beginnen bij de handen of benen, in uiterste verdediging de schedel :vertag

Niet dat ik mensen aan spoor op geweld hoor :angel :angel :angel

Mijn ervaring: Jong petje (ongeveer 18 a 19) uit woestijnland boven in Afrika voor me, gaan optrekken bij het stoplicht van een 70 km weg. Blijft 40 rijden, auto's voor em lopen uit. Heb veel geduld maar dat was op een gegeven moment op. Ik rechts er voorbij, kijk em aan, maakt hij gebaren (jah de bekende). Ik er langs met de gedachte van 't zal wel.

Mn 2.5 V6 was iets sneller dan zn Peug 1.06 dus was em snel kwijt.

Sta voor t volgende stoplicht te wachten, komt ie aanrijden met lichtseinen. Mijn reactie: auto in zn achteruit en vol naar em toe. Schrikt zich de pleuris, moest vol in de ankers. Hij uitstappen, maar keurig naast zn auto blijven. Ik bleef zitten, was een zware regenbui aan de gang.

Geen last meer van em gehad :jerry en hij een nat pak king:

We hebben allemaal net zoveel recht op de weg, en zal nooit als eerste iets starten, ik koel wel af, maar andere denken daar heel anders over...ik rek alleen niet voor ze. Tot daar en niet verder.

Greetz Emiel

ik vind je verhaaltje zeer mooi maar je hoeft andere forumleden niet te beledigen, want dat een noord-afrikaan iets doen wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn.

Dat jij je beledigt voelt, maakt het nog niet een belediging. Daarbij had hij het over die specifieke persoon en niet over jou. Geen reden om je beledigd te voelen. Als het een Duitser was, had hij ook "Duitser" gezegd. Ik zie het probleem niet. :jerry

@Vectra-gts C wrote:@TWA wrote:Ach...ben een spits rijder en kom uit Amsterdam...nog net geen dagelijkse sleur, maar maak veel mee.

Glashamer...is legaal, makkelijk naast je neer te leggen, en in uiterste gevallen van geweld goed als verdediging te gebruiken. Beginnen bij de handen of benen, in uiterste verdediging de schedel :vertag

Niet dat ik mensen aan spoor op geweld hoor :angel :angel :angel

Mijn ervaring: Jong petje (ongeveer 18 a 19) uit woestijnland boven in Afrika voor me, gaan optrekken bij het stoplicht van een 70 km weg. Blijft 40 rijden, auto's voor em lopen uit. Heb veel geduld maar dat was op een gegeven moment op. Ik rechts er voorbij, kijk em aan, maakt hij gebaren (jah de bekende). Ik er langs met de gedachte van 't zal wel.

Mn 2.5 V6 was iets sneller dan zn Peug 1.06 dus was em snel kwijt.

Sta voor t volgende stoplicht te wachten, komt ie aanrijden met lichtseinen. Mijn reactie: auto in zn achteruit en vol naar em toe. Schrikt zich de pleuris, moest vol in de ankers. Hij uitstappen, maar keurig naast zn auto blijven. Ik bleef zitten, was een zware regenbui aan de gang.

Geen last meer van em gehad :jerry en hij een nat pak king:

We hebben allemaal net zoveel recht op de weg, en zal nooit als eerste iets starten, ik koel wel af, maar andere denken daar heel anders over...ik rek alleen niet voor ze. Tot daar en niet verder.

Greetz Emiel

ik vind je verhaaltje zeer mooi maar je hoeft andere forumleden niet te beledigen, want dat een noord-afrikaan iets doen wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn.

Dat jij je beledigt voelt, maakt het nog niet een belediging. Daarbij had hij het over die specifieke persoon en niet over jou. Geen reden om je beledigd te voelen. Als het een Duitser was, had hij ook "Duitser" gezegd. Ik zie het probleem niet. :jerry

Heb het vorig jaar nog meegemaakt...

Heb het vorig jaar nog meegemaakt...

beter om alles direct zo te pakken xD

@Seth : ik kom zelf ook uit een VW Polo, Ja ben er gelukkig goed vanaf gekomen,

Maar toen ik vol achteruit reed, was een oude man op fiets die heeft gezien.

En 2 auto's in verte kwamen ook aanrijden, die hadden ook wel gedacht wtf gebeurt daar.

@ashok1978 : Daar word je inderdaad heel erg flauw van zulke actie's die niks opschieten.

Volgens mij hebben die lui te veel GTA gespeeld en misschien Need for speed of andere gelijkebare spellen.

@opelpower89 : Jah, lekker verblinden. had ik ook aangedacht of heel lang toeteren tot iedereen buiten kwam (was gewoon een redelijke drukke straat of onderlichte en groot licht aan zetten. Maar toch het verstandigste gekozen vond ik zelf. XD) :angel

@Navy : Daar hadden ze niet op gerekend... DE PINK !! haha, Als ze zo hard jagen word zo ie zo moeilijk in te schatten vooral achter een vrachtwagen.

beter om alles direct zo te pakken xD

@Seth : ik kom zelf ook uit een VW Polo, Ja ben er gelukkig goed vanaf gekomen,

Maar toen ik vol achteruit reed, was een oude man op fiets die heeft gezien.

En 2 auto's in verte kwamen ook aanrijden, die hadden ook wel gedacht wtf gebeurt daar.

@ashok1978 : Daar word je inderdaad heel erg flauw van zulke actie's die niks opschieten.

Volgens mij hebben die lui te veel GTA gespeeld en misschien Need for speed of andere gelijkebare spellen.

@opelpower89 : Jah, lekker verblinden. had ik ook aangedacht of heel lang toeteren tot iedereen buiten kwam (was gewoon een redelijke drukke straat of onderlichte en groot licht aan zetten. Maar toch het verstandigste gekozen vond ik zelf. XD) :angel

@Navy : Daar hadden ze niet op gerekend... DE PINK !! haha, Als ze zo hard jagen word zo ie zo moeilijk in te schatten vooral achter een vrachtwagen.

heb dat in duitsland gehad

met een fransman zat op 50cm

van mijn caravan met grootlicht aan precies in mijn spiegels

en de zon in mijn gezicht

en toen in de file gewoon blijven klooien

die kerel ik was het zat ben gestopt heb zijn deur

opengemaakt een hengst tegen zijn hoofd gegeven

zijn licht uitgezet en weer aangereden de kutzak

bleef voort een 30meter achter me rijden

opgelost toch

heb dat in duitsland gehad

met een fransman zat op 50cm

van mijn caravan met grootlicht aan precies in mijn spiegels

en de zon in mijn gezicht

en toen in de file gewoon blijven klooien

die kerel ik was het zat ben gestopt heb zijn deur

opengemaakt een hengst tegen zijn hoofd gegeven

zijn licht uitgezet en weer aangereden de kutzak

bleef voort een 30meter achter me rijden

opgelost toch

@louwe 16 klepper wrote:ook al eens zoiets meegemaakt

enkel ik stapte wel uit

en op die loser af

die durfde z,n raampje niet open te doen

en de deuren snel opslot

tjah wat moet je dan???

ik ben dan niet zo dat ik z,n auto beschadig ;)

had het met de bestuurder aan stok niet met z,n auto ;)

had wel heel graag even een "goed gesprek" met hem gehad ;) ;)

maar hij ging er toen ook vandoor :shock:

wel kenteken onthouden maar heb hem nooit weer gezien

waarschijnlijk bedenkt die zich wel een 2e keer voor die zich weer zo misdraagt ;)

maar goed achteraf had er ook ik weet niet wat kunnen gebeuren

die losers hebben tegenwoordig ook al wapens op zak :puke :thumbdown

enkel denk ik daar op z,on moment ff niet bij na :hmmz

Klopt, dat is ook niet waard om straks in ziekenhuis te belanden.

Ik dacht meer aan mijn vriendin op dat moment, Want die was goed van slag.

Terug
Naar boven