• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nieuw project very low

zo heb niet stil gezeten en effe weer wat vorderingen gemaakt.

en dus ook weer wat fotokus

img1458520897.jpeg

achterlicht dicht gelast aan de andere kant.

img1458521006.jpeg

hier en daar wat smeren en schuren :???:

img1464326882.jpeg

en omdat de dekplaat aan de onderkant niet zo mooi was gelast heb ik er maar een rvs plaat onder gemaakt

moet nog wat afgewerkt worden met een rubberen randje en een paar rvs schroeven

en straks een dubbele pijp

img1464325783.jpeg

hele kont zwart gespoten in zwarte grondverf

img1464325814.jpeg

drogen en effe voor de gein raam er in gelegt en de lampen er in gezet

:thumb word wel wat al zeg ik het zelf

Zeker een vet ding :thumb

Tot nu toe echt mooi gedaan...alleen de achterlichten zijn niet echt mijn smaak :???: maar gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak hè anders wordt het zo saai ;)

Complimenten :thumb en ga zo door maarja da zal niemand hoeven te zeggen aangezien er altijd een nieuw project komt op het forum zodra er een klaar is.

wat voor V8 ga je erin leggen dan? ziet er verders goed uit Hans ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

bear; dacht dat je de city al kwijt was??? maar die velgen gaan niet weg zijn straks voor mijn c coupe rallye let king:

koekie; ja ik heb laatst een coupe gekocht waar een rover 3500 in lag met een 5 bak

[nog niet klaar]maar die motor gaat daar uit dus die had ik toch nog liggen.dus ga geen chevy aanschaffen of zo :angel al was dat dan wel mooier.

maar ik maak hem eerst klaar met de 1200cc er in dan eerst de apk er op en dan kijken of ik de v8 er in bouw.

de top chop gaat er toch weer uit als hij klaar is en dan met of zonder v8. :vertag

verwacht met een 1200 dat hij wel te verkopen is maar een v8 dan weer te duur word.en anders kunnen ze het blok met bak er altijd nog los bijkopen ;)

dankje ja heb mijzelf en beetje verdiept in de hotrods en de meeste hebben hele kleine lampjes.maar die botwagen lichtjes vond ik ook een beetje te klein daarom heb ik een maatje groter genomen.

verder is het ook vaak bij ouwe hotrods dat je via de achterbank het koffer in moet. wist ik eerst ook niet maar wees mij laatst iemand op. :angel

nu kan ik weer aan de voorzijde verder motorkap is ingekort en bijna strak schermen nog wat schuren en de dekplaat repareren dan kan de neus ook in de grondverf

@kadett4x4 wrote:hey, heb je geen foto's van die coupe met die rover v8.

is altijd een project droom van me geweest, een c kadett met v8.

maar had op het web al ergens een foto van een c met v8 gevonden, dus dacht ik, het kan dus.

alleen had ik dan de planning om er een dikke 7.2l erin te hangen, maar wat ga je dan nog tegenkomen.

ik vermoed dat een c kadett daar niet op gebouwd is :D :D :D

dus droom ik maar weer verder voor wat anders unieks.

groeten.

nee heb zo geen foto s maar was ook nie echt spectaculair. was niet klaar. maar nergens in geslepen alleen bij de bak een beetje.maar je hebt ook bijna nergens meer plek.waterpomp is afgeslepen en moet een externe waterpomp maken.poulie komt te ver naar voren.maar ik zou het dan meer voor het geluid en de v8 doen dan voor de pk s ;) en de v8 is mooier als hotrod.maar misschien dat ik hem ook gewoon als 1200 laat en bij verkoop de v8 er bij verkoop voor de hobbyist :angel

Gaaf project hoor, ik ga het zeker even blijven volgen.

Kwam laatst ook een gechopte C-Dett tegen, erg mooi, maar wel op de "verkeerde" manier gechopt inderdaad...

Het is veel mooier als je de originele vorm van de stijlen houdt.

zo heb niet stil gezeten en effe weer wat vorderingen gemaakt.

en dus ook weer wat fotokus

img1458520897.jpeg

achterlicht dicht gelast aan de andere kant.

img1458521006.jpeg

hier en daar wat smeren en schuren :???:

img1464326882.jpeg

en omdat de dekplaat aan de onderkant niet zo mooi was gelast heb ik er maar een rvs plaat onder gemaakt

moet nog wat afgewerkt worden met een rubberen randje en een paar rvs schroeven

en straks een dubbele pijp

img1464325783.jpeg

hele kont zwart gespoten in zwarte grondverf

img1464325814.jpeg

drogen en effe voor de gein raam er in gelegt en de lampen er in gezet

:thumb word wel wat al zeg ik het zelf

haha blijft goed hangen die foto .hier was ik gewoon mijn ideeen uit aan het denken aan de binnekant van mijn ogen

zoals bassie. familie van pipo ;)

niet zoals jij laatste meeting je roes uit aan het slapen.wacht maar als je nog ooit van je vrouw naar en meeting mag gaan zal ik je ook eens op de gevoelige plaat vast leggen :angel :thumbup

Zeker een vet ding :thumb

Tot nu toe echt mooi gedaan...alleen de achterlichten zijn niet echt mijn smaak :???: maar gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak hè anders wordt het zo saai ;)

Complimenten :thumb en ga zo door maarja da zal niemand hoeven te zeggen aangezien er altijd een nieuw project komt op het forum zodra er een klaar is.

nou de laatste tijd niet vel tijd gehad. met van alles en nog wa bezig maar heb nog wel en klein beetj bezigheids therapie gedaan.

dash gemaakt en gespoten

img1486430153.jpeg

img1486430154.jpeg

nog een rood retro interieurtje gekocht zonder hoofdsteunen .nu allen nog een rode vloerbedekking :???:

hoedenplankje bekleed [plank zelf sponsort by vectrafreak]

img1486430156.jpeg

donkerrode skai er op gelijmt beetje de kleur van het interieur

img1486430158.jpeg
speakergaten er in gemaakt

img1486430164.jpeg
meteen natuurlijk gepast

1486430166_6_v5Ku.jpgv=0.13974931653477418

img1486430169.jpeg

binnekort de hemel is uitmeten en op maat maken en laten naaien

ook heb ik nog een deur gerepareerd deze had wat roestschade aan de onderkant

img1486430184.jpeg

img1486430192.jpeg

img1486430203.jpeg

img1486430213.jpeg

img1486430231.jpeg

img1486430234.jpeg

verder ook nog de spantjes in het dak en de staafjes voor de hemel op te hangen op maat gemaakt die moesten ook wat breder worden :swear

img1486430246.jpeg

en er natuurlijk ook in gemaakt en vast gelast en gekit.

en natuurlijk een paar spantjes meer dan standaart :angel

img1486430252.jpeg

thats all folks bediebediebedie ;) king:

dankje ja heb mijzelf en beetje verdiept in de hotrods en de meeste hebben hele kleine lampjes.maar die botwagen lichtjes vond ik ook een beetje te klein daarom heb ik een maatje groter genomen.

verder is het ook vaak bij ouwe hotrods dat je via de achterbank het koffer in moet. wist ik eerst ook niet maar wees mij laatst iemand op. :angel

nu kan ik weer aan de voorzijde verder motorkap is ingekort en bijna strak schermen nog wat schuren en de dekplaat repareren dan kan de neus ook in de grondverf

ja en nu lag het weer even stil hahaha :sleeping heb de city gt6 weer eens na een jaar stil staan naar de apk gebracht. :thumb na een nieuwe handremkabel claxon en ruitensproeier kon die weer tot 2014 de weg op :thumb :jerry dus dit jaar kan die weer mee naar de meeting ;) dus bettus accu jullie pap kan zijn oudje weer eens int echt zien
img964510128.jpeg

Gaaf project hoor, ik ga het zeker even blijven volgen.

Kwam laatst ook een gechopte C-Dett tegen, erg mooi, maar wel op de "verkeerde" manier gechopt inderdaad...

Het is veel mooier als je de originele vorm van de stijlen houdt.

Terug
Naar boven