• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nieuw project very low

je kan je glas ook schuren. dit is wel een lang traject maar dan kan je wel precies werken.

verders goed bezig :thumbup

@CQPV6 wrote:whahaa mooi projectje dit, ben benieuwd naar het eindresult :D

Alleen heb ik 1 brandende vraag: why in the hell een toch wel zeldzame aero als basis en niet gewoon een sedan of zo?

verders :thumb :wors

omdat deze zeldzame al een keer vaker is omgebouwd en geen orginele aero meer was.en voor dat dak heb ik andere plannen.dat komt op een nette ongerestoureerde koets

whahaa mooi projectje dit, ben benieuwd naar het eindresult :D

Alleen heb ik 1 brandende vraag: why in the hell een toch wel zeldzame aero als basis en niet gewoon een sedan of zo?

Gaat hemelaal toppie worden ;-)

Had nog enkele pics gevonden in men collectie :

Het is mss deze van de link?

f683da3a7978027637o2.jpg

ee7ecb03d678028381o2.jpg

met mondkapje op natuurlijk en in een goed geventileerde omgeving.

ik had ergens een linkje ik zal eens zoeken.

@DenDet wrote:Gaat hemelaal toppie worden ;-)

f683da3a7978027637o2.jpg

ee7ecb03d678028381o2.jpg

en weer een die op de foute manier gemaakt is volgens de kenners ;) . deze is 7cm lager gechopt en daar zijn de raamstijlen naar buiten getrokken dus het is maar 1 dak volgens de kenners de mietjes manier haahha

maar toch respect vette bak

heej das mooi, ene elektrische kadett :jerry ( op foto 1 is net of d'r een stekker in je tank opening zit.. kabel van je ricipo zaag )

maar is wel een vet project zo, ga m zeker volgen :thumbup

groente

Sowww ook een dik ding!

Mag dan wel een mietjes manier zijn maar hun hebben het dak niet strak hoeven trekken :vertag ;)

Dat wordt nog een flinke klus voor je, zoiets strak maken doe je niet zomaar eventjes.

Iig respect voor je harcore manier van aanpakken :thumbup

In Purmerend is iemand die dat jaren geleden met een station heeft gedaan. Hij heeft daarmee toen ook in de Flash gestaan. Ook op de manier van dak doormidden en daarna nieuwe dakhuid eroverheen. Heb er zo geen foto's van. Zit ook een zelf-made stuur in meen ik. Heeft al wel weer een ander jasje gekregen. Wass zwart en nu blauwgrijs of andersom. Wel een leuke auto en er is nog in te zitten ook.

Groeten, MArk

@Kadett C wrote:In Purmerend is iemand die dat jaren geleden met een station heeft gedaan. Hij heeft daarmee toen ook in de Flash gestaan. Ook op de manier van dak doormidden en daarna nieuwe dakhuid eroverheen. Heb er zo geen foto's van. Zit ook een zelf-made stuur in meen ik. Heeft al wel weer een ander jasje gekregen. Wass zwart en nu blauwgrijs of andersom. Wel een leuke auto en er is nog in te zitten ook.

Groeten, MArk

klopt die was op de goede manier gedaan :thumb maar bij een station is het nog meer werk. die is ook nog meer gecustomt met andere bumpers interieur enz. heeft al een paar keer op mp gestaan voor dik geld

@CQPV6 wrote:whahaa mooi projectje dit, ben benieuwd naar het eindresult :D

omdat deze zeldzame al een keer vaker is omgebouwd en geen orginele aero meer was.en voor dat dak heb ik andere plannen.dat komt op een nette ongerestoureerde koets

Een grijze 1200 Caravan met een custom voorbumper met een punt in het midden en van die Amerikaanse custom wielen eronder was dat. Singularity stond er op als ik het me goed herinner... Heeft een keer in een of ander autoblad gestaan.

Hier in ieder geval respect voor het werk! :thumbup Zal zeker niet makkelijk zijn geweest om deze puzzel netjes in elkaar te krijgen. :shock:

Gaat hemelaal toppie worden ;-)

f683da3a7978027637o2.jpg

ee7ecb03d678028381o2.jpg

@astra GT wrote:heb toevallig in buddel bij c kadett meeting nog 1 gezien.

( of is dit de zelfde ? )

Foto-HVJEVJ3S.jpg

Foto-WLOFGRFC.jpg

ja is dezelfde zo veel zijn er nie van die topchops

Terug
Naar boven