• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nieuwe aanwinst diplo-B verkocht en weer wat totaal nieuws

vandaag weer effe verschrikkelijk faniek met de diplo bezig geweest en de hele kofferruimte bekleed met mooi bordeauxrood tapijt wat ik speciaal had besteld en gister binnen kwam

ben effe vergeten foto,s te maken maar die komen binnekort wel :cool:

nou het dekentje is inmiddels al weer weg en de wegen zijn hier alweer redelijk schoon dus kan ik weer wat toeren met het apparaat :D

@Ghanz wrote:tis allemaal wel leuk "speelgoed" wat jij / jullie daar hebben staan,

vooral die dukes bolide :D :thumb

maar popke... val jij nu niet een beetje van je "OPEL-geloof" af????

nee hoor hans manta blijft hier nr 1 maar es wat anders exclusiefs rijden is toch ook fun :thumb

nou dan eindelijk de foto,s van de nieuw beklede kofferruimte en ook nog effe nieuw stuurtje ORIG geplaatst

:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub

06.jpg

7.jpg

[rquote=1837716&tid=134120&author=mantallica]Weer mooi gedaan Popke :thumbup nou kan de Suzuki mooi in een gestoffeerde riumte staan :D[/rquote]

:jerry:jerry:jerry:jerry ja zou kunnen heb genoegd ruimte gemaakt misschien vouw ik de manta er wel in ;)

hoezo jammer heb wat anders gezien wat ik interresanter vind hoeft niet weg hoor maar had nog een advertentie over op mp dus dan de diplo er maar op :P:P:P

jammer in de zin van, je heb um net, goed, wel te begrijpen, als ik wat anders leuks zie hecht ik ook nie echt aan de wagens die ik heb,op 1 na, die ik van boven tot onder gerestaureerd heb, die gaat nie snel weg ;)

je nieuwe aanwisnt zal vast een v8 bevatten schat ik zo ;)

thankx mate :wors

hij staat er nu weer mooi bij in de kleur en ook z,n velgen zijn nu wit zal deze week effe nieuwe foto,s er op zetten

hier nog een van,t andere monster :D

75.jpg

en er weer wat nieuws voor in de plaats :D :thumb

bmw6.jpg

bmw7.jpg

:wub :wub :wub :wub :wub :wub

speciaal voor het vrouwtje die wel echt eens luxe wou rijden :jerry :jerry

Terug
Naar boven