dennisnmgn88
Post weleens wat
@SimpleFace wrote:Indien rechtbijstand aanwezig is, zou ik het daar dumpen. Maar als de koper al heeft getekend voor akkoord zie ik weinig kans van slagen. Dan zou iederen achteraf dus nog zijn gekozen kleur of uiteindelijk geaccepteerde kleur die voorgesteld is door de dealer kunnen wijzigen. Beter had de TS voordat hij getekend had advies gevraagd, nu is het een beetje boter na de soep.
Dat hij tekent is neem ik aan gedaan op basis van vertrouwen gegaan.
Wat betreft de kleur word het inderdaad een lastig verhaal. Als de verkoper aangaf dat deze het zelfde is, had ik net zo goed getekend (je vertrouwd deze persoon namelijk op z'n woord).
Maar dan nog, vergeet even de kleur..... er zijn meerdere punten die niet kloppen.
Al met al had ik het er zeker niet bij laten zitten en ben ik er van overtuigd dat ik er een nieuwe/dan wel de eerst bestelde Mokka alsnog was geleverd.
Dat hij tekent is neem ik aan gedaan op basis van vertrouwen gegaan.
Wat betreft de kleur word het inderdaad een lastig verhaal. Als de verkoper aangaf dat deze het zelfde is, had ik net zo goed getekend (je vertrouwd deze persoon namelijk op z'n woord).
Maar dan nog, vergeet even de kleur..... er zijn meerdere punten die niet kloppen.
Al met al had ik het er zeker niet bij laten zitten en ben ik er van overtuigd dat ik er een nieuwe/dan wel de eerst bestelde Mokka alsnog was geleverd.