• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nieuwe radio met navi in vectra b2

ik zou denken dat die pin 4 op de radio voor key analog digital 1 aan je iso stekker's stuurwielbediening draad (volgens mij ook pin 4 daar) moet worden gehangen, weet je zeker dat die niet uit de radio komt?

het kan ook goed zijn dat hij niet wil werken voordat je de een van die GNDs ook hebt aangesloten maar dat weet ik niet zeker.

die tweede kun je dan meestal gewoon overslaan

welke radio is dit?

Zo weer terug van weg geweest, was er even tussen uit.

nog steeds ben ik bezig met die aansluiting van de radio want wil em perfect hebben.

DSC04123.jpg

iemand een idee waar AMP control voor staat?

111.jpg

en waar SDV en SWC voor staan? Tel lijkt me voor telefoon..

toch zit hij er al mooi in en ben op de goeie weg dacht ik zo!

meer foto's volgen

Zo weer terug van weg geweest, was er even tussen uit.

nog steeds ben ik bezig met die aansluiting van de radio want wil em perfect hebben.

DSC04123.jpg

iemand een idee waar AMP control voor staat?

111.jpg

en waar SDV en SWC voor staan? Tel lijkt me voor telefoon..

toch zit hij er al mooi in en ben op de goeie weg dacht ik zo!

meer foto's volgen

@zzattack wrote:welke radio is dit?

het is de eonon d5103e trouwens ;)

@bluedevil wrote:ik vrees voor je dat je moelijk de stuurbediening zal kunnen aansluiten Als ik me niet vergis had je voor deze radio canbus nodig en dit had de cdr500 niet.

Wat ik dacht is dat de kabel voor de stuurbediening naast je 12 v aansluiting zit dus de SWC aansluiting of de kabel erboven er nu ook bijhoorde weet ik niet zo direct.

De bovenste fiche met de 10 aanslkuitpunten is deze van het scherm (mid, cid en tid) al moet je voor de cid wel meer kabels hebben en kan je die enkel gebruiken vanaf de ncdr radio's.

dat klopt idd er zat een decoder kastje aan de radio voor canbus, maar die heb ik er al af..

okeej maar het bovenste stekker unitje is dus voor de CID want bij mij komen er idd meerdere draden vanuit de auto

maar SWC en SDV is misschien voor de stuurwiel bediening?

@zzattack wrote:welke radio is dit?

het is de eonon d5103e trouwens ;)

@bluedevil wrote:ik vrees voor je dat je moelijk de stuurbediening zal kunnen aansluiten Als ik me niet vergis had je voor deze radio canbus nodig en dit had de cdr500 niet.

Wat ik dacht is dat de kabel voor de stuurbediening naast je 12 v aansluiting zit dus de SWC aansluiting of de kabel erboven er nu ook bijhoorde weet ik niet zo direct.

De bovenste fiche met de 10 aanslkuitpunten is deze van het scherm (mid, cid en tid) al moet je voor de cid wel meer kabels hebben en kan je die enkel gebruiken vanaf de ncdr radio's.

dat klopt idd er zat een decoder kastje aan de radio voor canbus, maar die heb ik er al af..

okeej maar het bovenste stekker unitje is dus voor de CID want bij mij komen er idd meerdere draden vanuit de auto

maar SWC en SDV is misschien voor de stuurwiel bediening?

Terug
Naar boven