• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

Hierbij de foto's van wat laatste dingen aan me circuit kadett:P:P:thumbup

De veerpootbrug zit er stevig en op orginele plaatsen gemonteerd.

251020104150.jpg

Hierbij wat foto's van het opknappen van me wielkasten achter:D

251020104151.jpg

251020104152.jpg

251020104156.jpg

251020104157.jpg

-De raamnetten zitten er toppie in:jerry, op een iets andere manier als de champagne, maar die van de champagne gaan er weer uit en worden op de zelfde manier gemonteerd:wors

251020104155.jpg

251020104158.jpg

251020104159.jpg

-Word wel wat zo:wub:wub

251020104163.jpg

251020104164.jpg

251020104165.jpg

-Ook ben ik tussendoor bezig met t opknappen van me strijdwielen:jerry:D

251020104162.jpg

251020104166.jpg

Dat waren ze weer tot zover, vanaaf weer verder:P

Groeten nick

gaan de slicks zondag mee ???

ik ben bang dat je ze niet nodig hebt!

maar ik gooi ze zelf ook in de bus just incase

het word zo haast vrij "opel"rijden

tot zondag grtz

origineel gepost door mayhem

die achteras vergeeft je nu niks meer eey..

en ik zou niet graag een klapper maken met je gordels zo.. vind t maar een eng klein plaatje.

Ik vind het wel mee vallen als je nu een klapper maakt moet de hele schotel er af gerukt worden want die lassen doen niks (schotel van schokbreaker bedoel ik)

Het plaatje waar de gordels aan ziten heb ik getest voor dat ik hem er op laste hoeveel de las kon hebben en een tafel van 2000 kg was geen probleem lijk mij wel genoeg.

En de achter as is maar een test als het niks is zit er zo een andere onder

@rabbitopc, ja het is idd effe uitproberen had idd ook aan zwart gedacht, maar dit is even een proefje:P, ik zal wel even wat voorbeelden maken:thumbup kijken wat t mooist is;);)

@mrp-tech2 ik gooi ze idd wel in de aanhanger, dat ik ze wel bij me heb, het weer word geen 20graden zon volgens mij:P:P, dan worden t de normale banden:agent

Vanavond het volgende gedaan:

-de chamagne gsi is nu achter verlaagd , 8cm:agent wielen vallen mooi in de kasten, moet alleen een klein randje vd wielrand afslijpen ivm t kleine stukje inveren en aanlopen, de voorkant doen we morgen, en de raamnetten passen we dan ook gelijk aan:thumbup

-bij de blauwe gsi zit de matzwarte kap erop, ziet er erg stoer uit:wors, verders gaan we morgen de 4punts gordel doen en als er nog tijd is 2andere voorbanden om de velgen laten draaien.

-bij me witte gsi is de radio/bekabeling/speakers enz er ook uit, daar komt de startknop te zitten op een mooi stuk zwart plastic.

Verders morgen weer een dag:thumbup

Groeten

heey weinig updates laatste tijd zijn jullie zo druk.

ik heb een site gevonden waar jullie met vrij rijden ook op staan moet je effe kijken dit is de site http://www.leonweggelaar.nl/cms/" onclick="window.open(this.href);return false;

heb ik toch weer aan jullie gedacht he.

groeten michael

Hier de verse update, wat er gistere is gedaan, aan de champagne:jerry

En de matzwarte kap op de blauwe:P

261020104170.jpg

261020104171.jpg

Dan de 8cm verlaging op de champagne (achter)

261020104169.jpg

261020104173.jpg

261020104174.jpg

Dat waren de foto's weer:jerry vanavond weer verder:D

Groet

Ik heb mega veel zin in vrijrijden want de kadett ligt lekker laag :P nog een paar dingen aanpassen en zaterdag ff testen en dan zondag voor het eerst met de kadett het cercuit op:D

mooie update. jullie kunnen er tegen aan knallen op circuit:thumbup

rijd je nog weleens met die witte kadett over de weg ? kan je mooi oefenen op de weg haha:thumbup

@Lukko ik rij idd gewoon nog op de weg, zit nog een kenteken op en apk dus knallen maar:D, het harde rijden doen we uiteraard op t circuit:P:P

Gistere hebbe we de raamnetten bij de champagne aangepast, ze zitten nu t zelfde als bij de witte kadett, ook hebben we de wielranden iets in gekort want die liepen flink aan, de afgeslepen rand gaan we vanavond even behandelen, met noverox/primer/ml en buitenkant wat verse lak:angel:angel

Bij de blauwe zijn we bezig om een oog te maken voor de 4punts gordel achter te bevestigen, deze komt op een orgineel gordelpunt te zitten.

Groeten nick

@bmwmanu als we er mee klaar zijn op t circuit, dan ken je m wel overnemen:P:P,,

De champagne is nu ook voor verlaagd:wub, de laatste dingen in orde maken, dan morgen alles testen/klaarzetten en zondag lekker rammen:wors:wors:wors

Groeten nick

weer lekker bezig nick

k ha d er bijna ook geweest zondag op zandvoort maar toch maar even niet met de v6

maatje van me gaan zijn levin even testen maar van hem zal je geen last hebben die zit toch voor je haha

zelfs ik heb moeite met me v6 en dat ding is een 1.6 20v haha

binnekort kom k wel eens buurten daar

maatje van me gaan zijn levin even testen maar van hem zal je geen last hebben die zit toch voor je haha

zelfs ik heb moeite met me v6 en dat ding is een 1.6 20v haha

haha voor me:jerry:jerry denk eerder dat ie heel effe in me uitlaat mag kijken en dan bye bye:P zijn er meer die zo denken:afro

Vandaag de 3 kadetts allemaal afgerond(was nog meer werk dan we dachten) al de kleine dingetjes bij elkaar kost veel tijd, de aanhanger hebben we opgehaald en afgeladen:wors

Voor de rest volgt er zondag of maandag een update van wat we allemaal gedaan hebben, nu geen zin in:P

Groeten nick

het was in ieder geval nat en glad op zandvoort.

wij hebben de kadett ook uitgelaten.

8 sessie op 4 uur tijd en hij gaf geen krimp

theun

origineel gepost door jblfreak

ben bang van nie nick

dat ding is echt niet normaal geloof me :P:P

Als je hem met je v6 net nie bijhoud moet t n kaasie zijn :P:P:P ach ja dan moet ie ook n keer komenking:

origineel gepost door theunm

het was in ieder geval nat en glad op zandvoort.

wij hebben de kadett ook uitgelaten.

8 sessie op 4 uur tijd en hij gaf geen krimp

theun

Dat t glad was is 1 ding wat zeker is:jerry heb me kadett bijna helemaal kort gereden, het blijft gelukkig op wat zwarte vegen en 2 kromme stuurstangen:jerry,, ik heb nog wel f paar keer naar deze gave kadett van jou gekeken:wors

Groeten en tot volgende keer

Mvg nick

Was weer heerlijk dit daggie

Corsa doet t nog steeds super :wors

Jammer dat nick zn kadett schade heb gereden :mad:

En Tom je koelslang zit toch netjes zo :jerry

Terug
Naar boven