• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

origineel gepost door mrmonkey

Was weer heerlijk dit daggie

Corsa doet t nog steeds super :wors

Jammer dat nick zn kadett schade heb gereden :mad:

En Tom je koelslang zit toch netjes zo :jerry

Schade??? 2 kromme stuurstangen en n knipperlichtje:P:P:P

hahaha

Glad was het zeker. Heb een paar keer flink gedrift met de Corsa. Julie waren met een flinke groep op het circuit he, zag er goed uit :thumbup. Ik heb zelf helaas maar 1 sessie gereden eind van de sessie klapte heel men koppeling eruit waardoor ik versnellingen miste en helaas ook volgas naar 3 schakelde inplaats van 5 dus hoop dat de rest nog heel is.

Maar daar komen we wel weer overheen net als die spoorstangen van jou toch :P

origineel gepost door theunm

het was in ieder geval nat en glad op zandvoort.

wij hebben de kadett ook uitgelaten.

8 sessie op 4 uur tijd en hij gaf geen krimp

theun

Jij uiteraard bedankt voor het slepen :thumbup.

Heeft erg lang geduurt allemaal maar ik ben eindelijk thuis, en de Corsa word morgen bezorgd als het goed is.

origineel gepost door youri_corsa_gsi

Glad was het zeker. Heb een paar keer flink gedrift met de Corsa. Julie waren met een flinke groep op het circuit he, zag er goed uit :thumbup. Ik heb zelf helaas maar 1 sessie gereden eind van de sessie klapte heel men koppeling eruit waardoor ik versnellingen miste en helaas ook volgas naar 3 schakelde inplaats van 5 dus hoop dat de rest nog heel is.

Maar daar komen we wel weer overheen net als die spoorstangen van jou toch :P

Heey het was idd heel glad niet normaal, das idd wel jammer, maar ach volgende keer beter;) net als met mijn klapdett:jerry

We waren met n leuk cluppie ja, volgende keer wel f langskomme he':thumbup met welke corsa was jij? heb er zoveel gezien:P

Groeten nick

Ja sorry, heb jullie alleen zien rijden. Verder niet gezien ergens op de paddock. Ik reed met een grijze a1 met een hoop herrie en redelijke snelheid, reed in de supersport klasse.

DSC00263.jpg

zo dan supersport nog wel:o nou das nog een beetje te hoog voor me denk ik, die gasten gaan helemaal als de brandweer:P:P

Of niet???:P

Groeten

Haha dat komt vanzelf, hang maar eens een goeie 16v in die Kadett, weet je niet wat je mee maakt :P.

Het viel mij eerlijk gezegd wel mee, wou eigenlijk in de sport klasse maar die was vol. Ben eigenlijk alleen in het begin ingehaald maar toen waren de banden en remmen helemaal nog koud, daarna eigenlijk constant voor zo'n nieuwe Nissan GT-R gereden dus ging best goed ;). Alleen op een gegeven moment maar voorbij gelaten want werd me te glad in sommige bochten, had geen zin om de Corsa in die GT-R te boren :P

@ youri ja dat geloof ik wel ja, de c20xe staat al effe klaar,, nu nog een keer tijd en zin voor maken om hem erin te bouwen.

En gelijk nog wat foto's van gistere e.d.,, foto's vant vrij rijden volgen nog:jerry

De clubaanhanger is ook weer schoon:P en wat verse stickers erop, de LM velg zit er ondertussen ook weer op die was op de foto zacht:P

301020104192.jpg

301020104196.jpg

-Nog wat pics vd champagne gsi,

301020104191.jpg

een leuk kleurtje erop:thumbup

301020104187.jpg

291020104185.jpg

301020104195.jpg

311020104197.jpg

-De blauwe gsi is nu ook voorzien van n nieuwe stab.stang in de kofferbak, die maken we nu zelf:P

301020104190.jpg

-Dan de glijpartij met mn kadett in de sport klasse, niet veel boeiends maar toch weer extra werk:puke, gelukkig alleen n stijf nekkie, had ok anders kenne lopen, laatste bocht van circuit de arie bedankt-bocht:P, reed er 3000 toeren in ze 3, snelheid zag ik niet, klap was wel hard, schade niet echt veel.

311020104198.jpg

311020104201.jpg

Er volgen nog meer foto's en filmpjes, maar die moeten eerst effe door de rest en onze fotograaf op internet gezet worden, onze fotograag had er weer 350+ geschoten:jerry:jerry

Groeten nick

dat lukt jou ook niet met een kadett 16v nick geloof me

maar heb je m wel gezien ?

zonde van de kadett man heb je weer iets te doen

origineel gepost door jblfreak

dat lukt jou ook niet met een kadett 16v nick geloof me

maar heb je m wel gezien ?

zonde van de kadett man heb je weer iets te doen

maak me verders nie uut word er nie warm of koud van, ;) wat voor kar ist dan? als ie op zandvoort was had ie even langs moeten wippen.

Groeten

origineel gepost door Rico2.0

Haha ik heb jullie ook nog vrolijk voorbij gelaten :P

Was wel eens leuk zo op het circuit "fahren"

Hoi met welke auto was je er??

groeten nick

Hoi, Zoals beloofd een linkje naar het Frei Fahren van Zondag :agent

Heel wat astronauten zien vliegen en een paar aardig op de foto gezet :o

LINKJE !

Hier nog een miniatuur Stig auto :wtf

28j861c.jpg

Groet Sander

origineel gepost door youri_corsa_gsi

Voor de mensen die niet geweest zijn. Zo glas was het!!!

En dat is zeker niet overdreven:P, heb vandaag me kadett opgehaald, die moest even overnachten in de kou:cry maar goed vanaaf gaat ie na binnen en gaan we de schade eens bekijken.

Groeten nick

PS san er zitten weer geweldige foto's tussen, ik zal wel even wat leuke hiero posten:thumbup:thumbup:thumbup

zo was weer gezellig zo te zien:D volgende keer moet ik echt mee:agent

Zonde van je schade Nick, maar ja wel weer te fikse, was het tegen een bandenstapel aan?

Blauwe kadett is ook wel leuk met die zwarte kap:thumbup

Terug
Naar boven