• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

@Noordpoolgsi wrote:En zijn de heren klaar voor morgen ?

Hier wel ... Sierra staat op de iveco en de corsa op aanhanger moet wel heel raar lopen als ik nie in zandvoort kom morgen ... :jerry :jerry

Ik heb je Corsa wel nog op de terugweg achterop de aanhanger zien staan.... zag er iets anders uit dan gister,klopt dat?! :cry:

Mzzl L!

dikke wielen mrmonkey! en idd goud is de kleur!

voor de kleur zou eens naar een schadeherstel berijf kunnen gaan die kunnen kleuren digitaal inmeten. moet je natuurlijk wel een ori bbs velg hebben.

Zo,vandaag de laatste loodjes afgemaakt met m'n pa aan de GSI die 18/4/11 gekocht/geschorst werd.

De 17" Tecnomagnesio's voorzien van een vers kleurtje! :shock:

...ik ben al jáááren fanatiek praktiserend hetero,dus hier kom ik wel mee weg...,toch?! :hmmz :wub

Volgende week fingers crossed voor de keuring,maar ik heb goede hoop! king:

Dan kunnen we vanaf volgende maand weer 'sNeerlands(en Belgïe/Duitsland) circuits onveilig maken! Zin an! :thumb

Hier een paar foto's van het resultaat. Jammer dat de zon net wegging,want van dichtbij moet je écht je shades op met die kleur velgen! :agent

...en de koplampen worden weer geel zodra ik ben voorzien van een verse apk,anders krijg ik :swear van de keurmeester! :???:

P1040612.jpg

P1040613.jpg

P1040614.jpg

P1040615.jpg

P1040616.jpg

Mzzl L!

Dike kadett is het geworden zo hou hem wel heel want er zit inmidels al veel werk in dat ding en vergeten niet te mlen waar we de stang hebben gelast of hadden we dat al gedaan schoot me laast te binnen :thumb

Velgen staan goed bij de kleur :jerry

roze is volgens mij niet echt de nl tuning kleur :jerry

Al zou ik mijn velgen roze spuiten krijg ik commetaar van mijn zoontjes, die willen geen eens uit een roze beker drinken :thumb

Roze wielen zijn vet!

Mijn wielen worden echter gewoon goud ;)

Randen zullen in de loop van de week wel klaar zijn en de harten liggen nu bij de coater en zijn as vrijdag weer klaar :D

Heb ook een stickerbomb boek gekocht maar wat ik daarmee ga doen zeg ik nog ff niet :P :wors

@ Jasper : Ik ben er inderdaad nog nooit van beticht als muurbloem door 't leven te gaan... king:

@ Bas : Dank en doe ik! Dat waren zéker een paar hardcore klusdagen bij je vorige werkplek oa.! :wors

@ Brain : Dank! Morgen op naar de apk en dan van het weekend weer verder aan de Sjaaahraaduz! :thumb

@ Johan : Klopt,maar langzaam aan zal ik alles en iedereen infecteren...,ik zie,ik zie...., een lila Blazer! :jerry :jerry :jerry

...das dan maar goed dat ik een dochter heb,en die vind ze hélémaal de shizzle! :angel

@ Kenny : Dank! Ben wel benieuwd naar die set! Gaan je spiegelkappen ook in die kleur of was dat alleen een photoshop-idee?!

Dat boek ligt bij mij ook al een tijd te wachten op de 'right time',maar voordat de GarbageRun geweest is moet dat boek

toch wel leeg zijn...! :D Ps. Moet binnenkort ook ff 'n date met je maken om ff bij je langs te komen in de winkel om

de reden te achterhalen waarom dat motorstoringslampje op m'n dash blijft branden!

Mzzl L!

via Ebay gekocht dat boek? weet niet of ik dat boek wil gaan kopen, maar zit er wel steeds meer aan te denken.

mooie GTC. de coupe had je aardig snel verkocht, na aankoop van de uitlaat.... ;)

gouden velgen zijn trouwens idd de mooiste keuze, de andere kleuren steken teveel af, als zomervelg. ;)

Hoezéé,'n verse apk voor de GSI! :wors ...en de eerste 70km gereden sinds ik 'm heb! :thumb

Nu maar eerst ff wat vlieguren gaan maken en potentïele kinderziektes uitroeien...én vertrouwen kweken! Niet geheel onbelangrijk voor een circuitauto... :twisted:

Dat stickerboek is nét ff goedkoper via Ebay.co.uk,via Bol.com heb je 'm ook zo in huis!

@ Kenny : Wanneer schikt 't jou dat ik bij jou op de zaak ff kom buurten om te achterhalen waar dat motorstoringslampje vandaan komt?

Ga je nog een paar lagen blanke lak over die spiegelkappen doen,anders vrees ik dat ze na 3 regenbuien weer op straat liggen...! king:

Mzzl L!

@ITERSON wrote:Hoezéé,'n verse apk voor de GSI! :wors ...en de eerste 70km gereden sinds ik 'm heb! :thumb

Nu maar eerst ff wat vlieguren gaan maken en potentïele kinderziektes uitroeien...én vertrouwen kweken! Niet geheel onbelangrijk voor een circuitauto... :twisted:

Dat stickerboek is nét ff goedkoper via Ebay.co.uk,via Bol.com heb je 'm ook zo in huis!

@ Kenny : Wanneer schikt 't jou dat ik bij jou op de zaak ff kom buurten om te achterhalen waar dat motorstoringslampje vandaan komt?

Ga je nog een paar lagen blanke lak over die spiegelkappen doen,anders vrees ik dat ze na 3 regenbuien weer op straat liggen...! king:

Mzzl L!

Ik denk dat ik een keer de Tech meeneem naar de loods, lezen we m daar ff uit en drinken we er gelijk een biertje op als het lampje weer uit is :thumbup

Er zitten 3 lagen blanke lak over de stickers heen ;) moet goed gaan dus!

Heb net de randen weer opgehaald, zijn erg netjes geworden! Vrijdag de harten halen en gaan we de velgen weer in elkaar schroeven :afro

Ik denk dat ik een keer de Tech meeneem naar de loods, lezen we m daar ff uit en drinken we er gelijk een biertje op als het lampje weer uit is :thumbup

Er zitten 3 lagen blanke lak over de stickers heen ;) moet goed gaan dus!

Heb net de randen weer opgehaald, zijn erg netjes geworden! Vrijdag de harten halen en gaan we de velgen weer in elkaar schroeven :afro[/quote]

Top,ik ben er zaterdag weer,maar dan zonder de Kadett... Hoe zit jij 5 Mei,dan ben ik er weer mét Kadett?!

Ik gokte al dat ik overbodige info aan het geven was...! :wors

Ben benieuwd hoor,zou trouwens ook wil eens willen kijken hoe ze dat precies doen....,zal wel het geheim van de smid blijven! :(

Komen er nog gáhwe boutjes in de velgen?! king:

Mzzl L!

@mrmonkey wrote:De harten en randen zijn weer 1 geworden!

Dus bij deze een sneak preview :wub

IMG_0334.jpg

Kom jij ze dan maar straks ff showen bij de loods...! :wors

...volgende stap = gympies monteren of zijn ze al compleet?

........volgende stap = schroefset of zit die er al onder?

.............volgende stap = Z20LET? :thumb

Mzzl L!

Nou Lexa als er ooit is er een andere tor inkomt (wat zeer onwaarschijnlijk is omdat er niks mis is met deze tor) wordt het of een Z20LEH (Astra H OPC) of een Z16LEH (Corsa D OPC)

Schroefset moet nog besteld worden, eerst de bandjes maar :shock:

Ook de spiegelkapjes zitten er nu op :kewlpics

IMG_0336.jpg

Ziet er goed uit man :jerry :jerry

In de garage zijn we nog steeds druk met div wagens,

zoals:

-de witte circuit kadett (bijna klaar)

-chevy k5, takkenvanger gemonteerd, oude bumper eraf gehaald, en nieuwe besteld king: word stuk beter.

Dan zijn de charade boys nog druk geweest met hun kleine knalwaggies :thumb

-Ik heb niet zoveel tijd ivm verhuizing, vandaar de weinige updates :thumb

Groeten nick

Zo,na een hoop bloed,zweet en tranen eindelijk m'n 2 setjes af die ik voor de pats heb...! king:

P1040634.jpg

P1040633.jpg

P1040632.jpg

P1040631.jpg

Om met de 13" Allycat's te rijden moet ik wel Bas nog even lief aankijken om er 2 Cherrybomb's onder te hangen ipv de huidige uitlaat...,die gaat het eind van 't woonerf niet halen! :???:

De onderste achterbumperlip moet ik er dan ook maar ff onderuit schroeven....,grondspeling = 1cm! :shock:

Voor de oplettende kijker....,heb de bumpers ook gedeeltelijk meegeverfd! :thumb

Ben nu nog bezig met een achterklepspoiler van een Saab en een set skirts van .... de Praxis! :wtf

Mzzl L!

Terug
Naar boven