• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

hahaah, nee man kwa muziek zitten wij aardig op 1 lijn denk ik:wors

-de audio in de kadett station begint zn vorm te krijgen

-de radio is alvast uit me station omdat er een ander type inkomt(alpine)

en voor de rest weer lekker bezig geweest in onze rommelbunker:jerry:jerry:jerry

07062009656.jpg

07062009655.jpg

en me ouwe vauxhall L weer op me c20xe

07062009657.jpg

beide kadett c20xe's gaan aankomende week voor div werkzaamheden naar een garage aan de lek:P:P:P:P:P:P, maar dat gaat zeker goedkomen.

groeten nick

@jvv bij ons hier in de buurt hebben we ze besteld en laten maken(me meis heb t effe geroggeld) bij de automaterialen zaak, hoezo dan??? moet je er een paar hebben voor je champion?

groeten nick

hallo, vanavond hebben we de 2 kadett 16klappers naar onze vaste garage gebracht:wors:wors, de opc is gelijk van div kleine resterende gebreken verholpen dus dat is ook weer gedaan.

de jongens zijn ook weer verder gegaan met lassen aan de b-kadett toen wij weg waren(het werk gaat uiteraard door:angel:angel)

en voor de rest duik ik me nest nu in want de wekker gaat over 5uur weer:(:(:(:(

groeten nick

hallo allemaal, we hebben weer genoeg gedaan:sleeping:sleeping:sleeping :D

-allebei de 16v gsi's zijn weer terug vanuit lekkerkerk en er is weer flink aan gewerkt om ze goed in orde te krijgen, TOP WERK ,NOG BEDANKT ANDRE:D

-het laswerk aan de b-kadett is klaar incl bijde veerschotels e.d.

-aanhangertje staat bijna geheel in de grondverf+nieuwe velgen:D (RH WIELEN)

zie de foto's:cool:

11062009665.jpg

11062009666.jpg

10062009660.jpg

10062009661.jpg

10062009662.jpg

bassie met zijn nieuwe 50kilo zware krik:P (voor lage auto's) ''leuk he met zn ding slepen'':jerry

10062009664.jpg

10062009663.jpg

dat waren er weer een paar.

groeten nick

ziet er steeds beter uit:wub

ben je nog wel eens thuis of slaap je daar;)

en heb je alweer updates van de rode/grijse kadett:hmmz

gr bertje:cool:

@grazijbertje ik zal binnekort even wat foto's maken van de wagen(mis vanmid wel even),, ik zit er wel over te denken om me bed hier neer te zetten HAHAHAHA ''grappie''

@Stender heey, iedere dag een update is wel de bedoeling ja, we doen zoveel elke dag :wors vandaag gaan we er ook weer tegen aan.

@pipo de b kadett komt uit omgeving wijchen vandaan, er was kwa roestwerk genoeg geprutst maar dat is allemaal hersteld(gelukkig)

groeten nick

@InjectTheVenom dat zou idd heel cool zijn hahaha, zou dat kenne dan??:P:o

@Stender idd heel vet hehe':wors

@johani500 ja idd weer effe wat flessen zuipen gehaald alles was op haha en je moet toch wat kouds hebben:D, alleen vandaag effe geen energy drink:o:o:o.

de groeten nick

vandaag ook weer genoeg gedaan:

-hele bodem enz van de b-kadett is getektieleerd, ook is de radio erin gehangen, en een mooie plaat achterin waar de versterker en verdeelblokken op gemonteerd zitten:thumbup

-de koeling van me blauwe gsi is ook weer gefixt, er was 1 ringetje bij me thermostaat niet goed meer daar lekte die, nieuwe koelvloeistof erin en ontlucht, hij doet t weer toppie:jerry:jerry:jerry

-de aanhanger staat nu mooi in de grondverf, en er is begonnen aan de nieuwe verlichtingskabels, de oude waren niet best meer dus gelijk nieuwe erop

dus weer wat gedaan vandaag:P.

groeten nick

12062009686.jpg

13062009692.jpg

13062009693.jpg

13062009700.jpg

:jerry:jerry:jerry

13062009690.jpg

13062009694.jpg

13062009697.jpg

13062009696.jpg

:agent:agent:agent

13062009698.jpg

groeten nick

ps morgen weer druk, of we gaan naar zundert:hmmz:hmmz:hmmz

we zijn dus niet naar zundert gegaan ivm het klote weer en aangezien we nog genoeg hebben te doen zijn we maar doorgegaan:).

-de aanhanger staat nu mooi in de grondverf, en de bladveren hebben we mooi schoongemaakt en rood gespoten ziet er wel sportief uit:jerry:P:P

14062009720.jpg

14062009726.jpg

14062009728.jpg

-het dash van de paars/grijze gsi is ook omgewisseld en gelijk alle stekkers en nuttloze verbindingen gesoldeert alles werkt weer toppie en gelijk de zeldzame analoge teller erin:wub:wub:wub

14062009711.jpg

huh wie wat waar????

:jerry
14062009712.jpg

14062009719.jpg

14062009724.jpg

het is bijna klaar, er worden gelijk wat meters onderin het console gezet, foto's volgen van het resultaat

14062009730.jpg

-en bij mijn gsi deed mn rechter lamp het ineens niet meer, maar daar zaten kroonsteentjes tussen vanaf 1 van de vorige eigenaars, dus gelijk die troep er tussen uit gehaald en mooi gesoldeert:thumbup

14062009709.jpg

14062009713.jpg

14062009718.jpg

de directeur houd het allemaal goed in de gaten:agent:agent

14062009722.jpg

en er effe een leuk grilletje ingezet(bumper word nog gespoten dan komt de orginele gsi er weer in)

14062009721.jpg

me meisy is een mooi soort reclame bord ant maken, komen paar lampen in voor savonds dan zijn we goed te vinden straks:jerry, is der eigen ontwerp en doet t zelf:thumbup

14062009725.jpg

en dat waren weer wat foto's van een daggie hobbyen int weekend:jerry

en vanavond weer:sleeping:sleeping:sleeping

groeten nick

zo goeiendag, gistere (15juni)zijn de 2 stations naar de spuiterij gegaan, en de aanhanger staat in de 1ste laag zwart:wub word zeker netjes:agent:agent:agent

15062009738.jpg

15062009739.jpg
de de bladveren hebben nog een laagje rood gekregen:jerry

dat was weer effe een update, vanavond gaan we er weer tegen aan.

groeten nick

nick je moet mij echt is effe een paar zaadjes van die ontzettende geldboom geven hoor hahahaha

ziet er weer mooi uit man

gr vinc

Terug
Naar boven