Hallo allemaal:thumbup, de beide station zijn weer terug vd spuiterij, en zijn erg mooi geworden:angel:angel:angel
-Allereerst de kadett station:wub
-Dan de ubber dikke foto's van mijn Astra station:wub:wub:wub
-Met hulp van............ hebben we me station gelijk effe in elkaar gezet:jerry:jerry:jerry thankss!!!!!
[IMG]:D
-Ook wat foto's van de kadett SEH, na de werkzaamheden aan de wielranden, en de extra's:thumbup
-Voor de rest is het hout werk voor de audio vd kadett station ook helemaal klaar, nu word het kabels verwerken, speakers monteren/hout stofferen, dan moet het weer een mooi plaatje worden:jerry
-De nieuwe aanhanger staat nu in de 2e laag grondverfking: dus vanavond gaat ie in zn 1ste laag zwart.
dat waren ze weer voor vandaag, vanavond gaan we uiteraard weer verder:jerry
groeten nick
NL-tuning:agent
-Allereerst de kadett station:wub
-Dan de ubber dikke foto's van mijn Astra station:wub:wub:wub
-Met hulp van............ hebben we me station gelijk effe in elkaar gezet:jerry:jerry:jerry thankss!!!!!
[IMG]:D
-Ook wat foto's van de kadett SEH, na de werkzaamheden aan de wielranden, en de extra's:thumbup
-Voor de rest is het hout werk voor de audio vd kadett station ook helemaal klaar, nu word het kabels verwerken, speakers monteren/hout stofferen, dan moet het weer een mooi plaatje worden:jerry
-De nieuwe aanhanger staat nu in de 2e laag grondverfking: dus vanavond gaat ie in zn 1ste laag zwart.
dat waren ze weer voor vandaag, vanavond gaan we uiteraard weer verder:jerry
groeten nick
NL-tuning:agent