• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

hallo,, hierbij het 1ste filmpje van het vrijrijden op zandvoort de afgelopen keer,

me homie:P:P MRMONKEY is aan het rijden:jerry, gaat aardig he':wors:wors:wors

groeten nick

origineel gepost door bordeaux beauty

he mr monkey,

wat is jouw dashboard kassie netjes opgeruimd!!

:P

Hahaha!

Had mn hele kadett leeg gestript van binnen!

Dus ook de cd's etc. eruit, allemaal gewicht he :jerry

origineel gepost door mrmonkey

origineel gepost door bordeaux beauty

he mr monkey,

wat is jouw dashboard kassie netjes opgeruimd!!

Hahaha!

Had mn hele kadett leeg gestript van binnen!

Dus ook de cd's etc. eruit, allemaal gewicht he :jerry

ja hoe lichter hoe beter he?

wel een leuk filmpie, volgende keer ga ik er echt voor zorgen dat ik mee kan!!!

lekker cruisen door de tarzanbocht:P

Ja lekker knallen op zandvoort is echt toppie, en als we daar met ons cluppie soefaroes inpakken is nog leuker met die ouwe opels:jerry:jerry:jerry:jerry en volgende x gaan degene ook gewoon mee die nu niet mee konden:agent.

groeten nick

he nick was wel ff lachen donderdag

einddempertje zit er onder alleen paste de aansluiting niet over me pijp maar daar hebben we de slijptol en lasapparaat voor he

nu is ie mooi stil :P

vond trouwens de mattig wel dik staan zo ey:thumbup

origineel gepost door jblfreak

he nick was wel ff lachen donderdag

einddempertje zit er onder alleen paste de aansluiting niet over me pijp maar daar hebben we de slijptol en lasapparaat voor he

nu is ie mooi stil :P

vond trouwens de mattig wel dik staan zo ey:thumbup

he dennis hoe lang gaat het duren tot je lid wordt van nl tuning en je ook verslaafd ben aan energie drank?

@jblfreak oh okee das f minder dat ie niet paste maar idd effe passen en meten, het is toch alleen effe voor de rdwking: dan gaat het helemaal goedkomen:jerry

@bordeaux:D hahaha das echt een goeie whahah, jij ben ok al weer een tijdje lid:angel, en nog vele jaren te gaan.

voor de rest genoeg moois gedaan foto's komme eraan.

groeten nick

@berg alles is mogelijk he', voor de bekenden van ons:thumbup:thumbup. hoest nou met je wagen???

me oude 345er banden van me mattig hebben ook een nieuw baasje gevonden:angel:angel:angel.

groeten nick

die verslaving aan energie drank is er zoiezo wel whaha

maar kunnen altijd even kijken tegen de tijd de v6 klaar is :P:P

@: nick t was even pijpje op lassen maar is goed gelukt dus geen probleem

nu is ie wel heel mooi stil t enige dat ik nog hoor is het filter:P

@jblfreak dat is goed om te horenking:,, dan kan de rdw daar in ieder geval niet over klagen(en een stille wagen is ook wel lekker:P:P) ik hoor wel hoe het afgelopen is:jerry, en als de v6 klaar is kom je ma effe praten en een energy drinken:D

groeten nick

Heey hallo, hierbij nog wat leuke foto's die ik nog wou posten:P.

Hier 1tje van de sherrif van de loods:jerry:jerry die houd de boel in de gaten:thumbup

271120091984.jpg

En hierbij een paar foto's van mijn 1ste kadett gsi die ik nog steeds heb, deze auto heb ik nu zn 6jaar en heb ik bijna geheel opnieuw opgebouwd incl opnieuw laten spuiten e.d. en volgens een bekende van mij en dit forum:thumbup had ik deze foto's nog niet gepost want ''hij'' kon mijn zwarte gsi nog niet eens:jerry dus hierbij foto's voor mijn haagse homie:P:P, deze auto staat in mijn andere stalling vandaar;)

SNC00069.jpg

SNC00071.jpg

Er is ook een foto opgedoken van mijn opc blauwe kadett gsi hoe die is geweest, dus hierbij:

mijnblauwegsi.jpg

en hoe die is:

24052009559.jpg

En een foto van een mooi dashbord:P:P;);) die zou ik graag in me gsi willen hebben:agent

:sleeping:sleeping
DSC01201.jpg

-Voor de rest gaat me c kadett 1 deze dagen voor de apk, daar ga ik dan lekker mee rijden (denk ik:hmmz).

-Nog geintereseerden in mijn mattig???

groeten nick

Terug
Naar boven