• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

Lekkere rondjes over t circuit!!! wa kost da nou???

Mooi filmpje ook alleen waarom word er nou steeds het dashboard gefilmd?? was het niet interessanter om de baan erop te krijgen? :P

:D:D

Zo vandaag even lekker op pad geweest met de 5deurs en erna even goed gewassen, volgende week ga ik even bij die auto de olie en het olie filter verversen, ook her en der even met de ML behandelen, de winterbandjes zaten er al onder. dus ken vrouwlief weer lekker tuffen:P:P:agent

291120092020.jpg

291120092021.jpg

291120092022.jpg

291120092023.jpg

het blijft een leuk wagentje:thumbup:thumbup

groeten nick

origineel gepost door kaneelschep

Lekkere rondjes over t circuit!!! wa kost da nou???

Mooi filmpje ook alleen waarom word er nou steeds het dashboard gefilmd?? was het niet interessanter om de baan erop te krijgen? :P

:D:D

Je betaald 25euro voor een sessie in de toer/sport(voor auto's met rolkooi enz) en de supersport, dat zijn de snelle wagens porsche e.d en circuit wagens, je rijd zn 17minuten. het is zeker aan te raden maar alles is op eigen risico, ik heb genoeg schade gevallen gezien:o.

en dat filmen valt niet mee heb ik begrepen van degene die het gefilmd heeft, remmen hard optrekken remmen enz enz enz, maar volgende x gaan we camera steunen monteren dan word het wat strakker en meer beeldmateriaal:jerry:jerry

groeten nick

zo de 5deurs gsi van me meis is ook weer opgefrist, nieuwe olie/oliefilter/koelvloeistof het spul weer effe nagelopen en rijd weer toppie de olie die eruit kwam was ok nie zo best meer:thumbdown:thumbdown, hij ken er nu weer een tijdje tegen aan, alleen binnenkort nog even wat spul tektieleren dan heb ik er weer een tijdje geen omkijken naar.

groeten nick

origineel gepost door bordeaux beauty

origineel gepost door vincent23

ik heb een grijze :):)

gr vinc;)

hmm:hmmz die was toch grijs/rood!:P

haha jep

menie rood hehe :P:P:P

of was t nou roest bruin ;);)

gr vinc

@jblfreak haal dat scheldwoord eens weg wil je:cool: dit topic is heilig:wors:wors

@rallyastra dat filmpje is idd ook erg cool, en wanneer kom je nou is buurten?? verders alles goed?

-Hierbij nog een paar foto's van de witte gsi van me meis

-En we hebben de wand in ons hok afgemaakt dus die kenne we nu gaan volhangen met posters:thumbup, begint er al aardig op te lijken:D:D

021220092029.jpg

021220092030.jpg

051220092037.jpg

051220092039.jpg

051220092040.jpg

051220092041.jpg

Vandaag ook even het 1 en ander aan mijn kadett gsi gedaan, accu eruit gehaald motor effe nagelopen enz, blijft n goed blok:thumbup.

dat was het weer, de groeten

nick

origineel gepost door nl-tuning

051220092041.jpg

:hmmz alexz is niet degene die heineken drinkt hé? want hij kijkt zo serieus!

staat het bier te wachten op mij??:P:P:P

hahaha goed bezig geweest kerel!

heey chiefke, alex lust ook wel n heineken heur:D, maar de meeste in de koelkast zijn voor jou en me neefie:P:P:P wel effe een lijstje doormailen he wat je nog zoekt voor je 16v.

groeten nick

@mrmonkey dat weet ik verekte mongol ze staan koud voor je he' met een broodje bakpou:thumbup.

@vectratinus dat is mooi:thumbup:D vanmiddag gaan we weer verder met de wagens.

groeten nick

Terug
Naar boven