• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

wat een boel projecten :D

je verveelt je niet iig ;) in welke projecten komen nog meer een c20let naast de c-coupe

ben benieuwd naar de volgende :kewlpics

Dan heb ik hier wat foto's van mijn rode kadett gsi(waar me meisy weer mee gaat rijden), waar ik al zoveel aan gedaan heb:cry maar het einde is in zicht gelukkig:wors, het betreft een kadett gsi c20ne uit 90', ik heb er eerst andere velgen onder gedaan die ik nog had liggen, toen is de waterpomp en de distrubutie riem gedaan, me beide bodemdelen bij de voeten waren kas verrot(zie foto's),ik heb de gehele motorruimte schoongemaakt een orgineel luchtfilter erop geplaatst,ik heb ook orginele spiegels erop gezet in plaats van de aanwezige m3.ik heb een veerpootbrug geplaatst, er ligt uiteraard dikke audio in(foto's volgen nog),verders heb ik er een andere achterbumper opgezet ivm dubbele mist achterlichten, en een dubbele uitlaat gewoon een leuk ding voor me meisy, en daarbij heb ik de brandstofpomp ophanging moeten aanpassen(zie foto).

-verder komt er een 2.0seh blok in (uit me mattig) maar dat doe ik als de auto terug is vd spuiter,

-ook komen er brede brock b1 wielen onder die ik nu onder me kadett 16v zitten, ook dat gebeurt voor dat ie naar de spuiter gaat ivm aanpassen vd wielkasten, en dan als laatste de remmen van me mattig komen ook onder deze auto dat zijn schijfremmen met sleuven en gaten.(foto's volgen van dit spul)

--ik ben vast wat vergeten maar dat zet ik er dan bij als het in me opkomt.

zie hier de foto's:kewlpics

DSCF0914.jpg
zo was ie toen ik hem kocht,

DSCF1380.jpg

--En dan hierbij een aantal foto's van de reparaties e.d.:jerry

DSCF1852.jpg

DSCF1855.jpg

DSCF1888.jpg

DSCF1890.jpg

DSCF1892.jpg

DSCF1895.jpg

DSCF1858.jpg

DSCF1878.jpg

DSCF1882.jpg

DSCF1902.jpg

DSCF1906.jpg

DSCF1911.jpg

DSCF1912.jpg

DSCF1913.jpg

en dan net als ik dacht dat alles af was, bleek me kachel stuk te zijn en te lekken,ik dacht dat dat me kachelslangen waren maar hij begon weer als een gek te lekken en dat bleek me kachel zelf te zijn dus ''weer'' alles uit elkaar:fy1.

DSCF1934.jpg

DSCF1936.jpg

En dan hier een foto van het SEH blok(met snelle nokas en een gechipte computer) wat er in komt, hij hangt al in de motorsteun om hem lekker schoon en fris te maken en nieuwe pakkingen e.d. er op/in te doen.

DSCF1945.jpg

veel succes met het kijken:agent.

groeten nick

Dan heb ik hier de foto's van de corsa die wij onder elkaar kado hebben gedaan aan een maat van ons(hij was uiteraard erg blij:angel:angel:angel), uit ons cluppie.Het is een leuke corsa en hij is er wat moois van aan het maken,zoals ander motorblok (komt weer uit mijn corsa) een orgineel zwart stoffe interieur van recaro, en nog veeeel meer. ik heb alleen nog deze foto's, hoe de werkzaamheden vorderen gaan jullie nog zienking:.

DSCF1495.jpg

--en bij de onderste foto is een flink gedeukte deur te zien:P die heeft ie uiteraard ook nieuw erbij gekregen, want als we het doen doen we het goed:vertag.

en uiteraard volgen ook van dit project meerdere foto's:jerry.

groeten aan iedereen.

nick:cool:

nl-tuning:agent

ja we zitten in ieder geval niet op ons gat haha:D:D, we werken hard aan de wagens dat scheelt later weer he' als je nu veel doet komt dat later weer tot zn recht.

meerdere foto's volgen.

groeten nick

dan heb ik nog wat foto's van me MATTIG, die moeten er natuurlijk wel effe tussen gezet worden:worsking:

zo was die(zoals de meesten wel weten)

Scannen0032.jpg

Scannen0031.jpg

en zoals ik hem gekocht heb

DSC00813-1.jpg

DSC00816.jpg

harmelenzd-0054-1.jpg

en zoals die er een paar maanden geleden bij stond(ik ben al vele malen verder)

000_4319.jpg

en zoals ie nu ongeveer is(hoe dit project verloopt is te volgen in het restauratie topic van de MATTIG

DSCF1404-1.jpg

de groeten nick

:agent

nl-tuning:cool:

@Kilat er volgen morgen weer nieuwe foto's van ons kleine gezellige opel cluppie:kewlpics:P

@Hans stil zitten wat is dat??? we zijn idd lekker bezig ja haha:wors

@opelkadetje hee ouwe topic volger, je moet wel een beetje werk hebben he anders gaan we ons nog vervelen hahahahaha:sleeping:sleeping

groeten nick:agent

nl-tuning

ik vraag me eigen altijd af waar alle kadett's gsi gebleven zijn.. nu weet ik het: in jullie loods :P

keep up the good work :thumbup

@astra tje hahahaha:D dat heb ik vaker gehoord haha als we meer plek zouden hebben hadden er nog meer gestaan hoorking::P,

er volgen zo meer foto's.

groeten nick:agent

dan heb ik hier een stel foto's van de rieger kadett uit 87' die we laatst hebben gekocht, deze auto hebben we met de 4jongens van ons cluppie gekocht en is bedoelt als toekomstig club auto, er komt een c20xe in of een c20let, en verders geheel opgeknapt,de kleur word waarschijnlijk lambo geel, maar eerst gaat ie even een tijdje op het dak van ons aankomend kantoortje staan,

van deze auto word ook een topic bij gehouden:jerry

--hierbij wat foto's van hoe die nu is.

DSCF1654.jpg

DSCF1655.jpg

DSCF1656.jpg

DSCF1658.jpg

DSCF1664.jpg

DSCF1659.jpg

DSCF1666.jpg

DSCF1672.jpg

DSCF1677.jpg

zo dit zijn weer wat foto's voor de liefhebbers:kewlpics:jerry.

groeten nick

:agent

nl-tuning:cool:

:jerry:jerry ik heb gister weer nieuwe foto's gemaakt van de manta de coupe en nog wat wagens ,maar die zet ik er vanavond op.

groeten nick:cool:

origineel gepost door nl-tuning

:jerry:jerry ik heb gister weer nieuwe foto's gemaakt van de manta de coupe en nog wat wagens ,maar die zet ik er vanavond op.

groeten nick:cool: is dat niet die gele uit Hellevoetssluis ?

weet je hoe t komt dat de bodems gaan rotten bij een E-kadett

zit in de motor ruimte onder de parafeen een afwatering

die zit 9 v/d 10 x verstopt

ruk die plug er uit

t water komt op een gegeven moment te hoor te staan en loopt langs de kachel motor naar binnen

Terug
Naar boven