Dan heb ik hier wat foto's van mijn rode kadett gsi(waar me meisy weer mee gaat rijden), waar ik al zoveel aan gedaan heb:cry maar het einde is in zicht gelukkig:wors, het betreft een kadett gsi c20ne uit 90', ik heb er eerst andere velgen onder gedaan die ik nog had liggen, toen is de waterpomp en de distrubutie riem gedaan, me beide bodemdelen bij de voeten waren kas verrot(zie foto's),ik heb de gehele motorruimte schoongemaakt een orgineel luchtfilter erop geplaatst,ik heb ook orginele spiegels erop gezet in plaats van de aanwezige m3.ik heb een veerpootbrug geplaatst, er ligt uiteraard dikke audio in(foto's volgen nog),verders heb ik er een andere achterbumper opgezet ivm dubbele mist achterlichten, en een dubbele uitlaat gewoon een leuk ding voor me meisy, en daarbij heb ik de brandstofpomp ophanging moeten aanpassen(zie foto).
-verder komt er een 2.0seh blok in (uit me mattig) maar dat doe ik als de auto terug is vd spuiter,
-ook komen er brede brock b1 wielen onder die ik nu onder me kadett 16v zitten, ook dat gebeurt voor dat ie naar de spuiter gaat ivm aanpassen vd wielkasten, en dan als laatste de remmen van me mattig komen ook onder deze auto dat zijn schijfremmen met sleuven en gaten.(foto's volgen van dit spul)
--ik ben vast wat vergeten maar dat zet ik er dan bij als het in me opkomt.
zie hier de foto's:kewlpics
zo was ie toen ik hem kocht,
--En dan hierbij een aantal foto's van de reparaties e.d.:jerry
en dan net als ik dacht dat alles af was, bleek me kachel stuk te zijn en te lekken,ik dacht dat dat me kachelslangen waren maar hij begon weer als een gek te lekken en dat bleek me kachel zelf te zijn dus ''weer'' alles uit elkaar:fy1.
En dan hier een foto van het SEH blok(met snelle nokas en een gechipte computer) wat er in komt, hij hangt al in de motorsteun om hem lekker schoon en fris te maken en nieuwe pakkingen e.d. er op/in te doen.
veel succes met het kijken:agent.
groeten nick