• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

@opelkadetje hier zijn de foto's hoor:P:P

@kadettnemo, hij baalde idd wel een beetje ja maar hij is ook blij dat ie veilig en droog bij ons binnen staat:Pking: er word genoeg meni gebruikt bij ons ja:hmmz, maar dat is ook wel nodig he'

--dan zijn hier de foto's van de kadett station het nieuwste lid van ons cluppie:kewlpics:kewlpics

DSCF0042.jpg

DSCF0038.jpg

DSCF0034.jpg

DSCF0030-1.jpg
wat doet deze dwaas nou weer?????

DSCF0036.jpg

DSCF0039.jpg

heeft iemand misschien nog uitgelaste gt velgen te koop, een een gsi motorkap/gsi voorbumper zonder mistlampe en als het kan in de kleur??

ik hoor het wel:cool:.

groeten nick:agent

haha we hebben toevallig gister even bekeken hoeveel auto's we binnen kwijt kunnen en dat zijn er 20!!!:wtf, maar de station gaat binnekort de deur weer uit want daar gaat gewoon mee gereden worden, en mijn rooie kadett gaat er ook uit,daar gaat ook weer mee gereden worden en die blauwe gsi staat er omdat ie binnekort apk gekeurt moet worden dus geven we hem even een grote check beurt:wors

groeten nick

ja dat dacht ik ook wel he', het is echt een plaatje hij heeft op 2 kleine plekjes wat roest maar dat is nog makkelijk te behandelen dus dat zit goed verders is alles perfect geen deukjes niks.

hij word netjes en niet overdreven ofzo en ik hoop dat de eigenaar er jaren plezier van mag hebben:angel

groeten nick

Ik heb nog een GSI bumper liggen met een kleine schade voor 25€

Ziet er goed uit dat wagenpark. Bumper is helaas niet in kleur ja de kleur van mijn oude station

origineel gepost door nl-tuning

haha we hebben toevallig gister even bekeken hoeveel auto's we binnen kwijt kunnen en dat zijn er 20!!!:wtf, maar de station gaat binnekort de deur weer uit want daar gaat gewoon mee gereden worden, en mijn rooie kadett gaat er ook uit,daar gaat ook weer mee gereden worden en die blauwe gsi staat er omdat ie binnekort apk gekeurt moet worden dus geven we hem even een grote check beurt:wors

groeten nick

Haha! Ik dacht ook al! Wordt het een opslagplaats of een werkplaats.:P

Maaruh....mooie Caravan hoor!!:wub Kun je leuke dingen meedoen. Heb er zelf ook eentje en die staat nu veilig binnen onder een dekkleed, geen pekel meer voor die van mij.:)

@kadett4x4 het is een mooie kleur he' zeker ook toevallig dezelfde als die van jou???:P

ik denk dat het erg netjes staat bij de corsa.

@johan1981 hahaha we hebben toch plek zat dus waarom niet:angel:thumbup, maar we binnekort hebben we weer zeeen van plek als die wagens klaar zijn,en we hebben genoeg leuke ideeen voor de caravan maar dat zie je nog wel:wors.

groeten nick:agent

gaat die rooie kadett de verkoop in, of gaat je vriendin er daad werkelijk in rijden?

nl-tunning topic rules!, altijd foto's!!!king:

@Hans de rooie kadett gaat niet de verkoop in:P, me vriendin gaat er idd mee rijden ja,want die rijd nu in me station,en de nieuwe pics komen eraan ik was me camera vergeten:(

groeten nick

je moet zelf uitzoeken wat je wil de ene vind 2tone mooi de ander 1 egale kleur ik zelf vind old scool mooi (laag,breed en helemaal strak)

maar dat ben ik toch?

hee hallo:kewlpics:kewlpics, ik heb weer een leuk stel foto's van wat kleine dingen die we afgelopen dagen hebben gedaan:P,

allereerst wat foto's van de nieuwe kadett station,

-de emblemen e.d. hebben we van de kofferklep gefohnt

-er zit een nieuw momo stuurtje in(het zwarte gsi dash komt nog:thumbup

-en hoe de auto verlaagt gaat worden met mooi uitgelaste gt velgjes:agent

-en uiteraard witte knipperlichten:jerry

CIMG1827.jpg

CIMG1828.jpg

CIMG1831.jpg

CIMG1834.jpg

CIMG1851.jpg

CIMG1876.jpg

:jerry:jerry:jerry

CIMG1829.jpg

en het blokkie is een beetje afgestoft(er komt toch een c20ne in met de nodige snelle onderdelen:cool::D)

hier nog wat foto's van uber blauwe kadett,

die zijn we apk klaar aan het maken, de dorpels lekbakken enz zijn perfect in orde dus dat valt mee:thumbup:wors

CIMG1873.jpg

CIMG1866.jpg

CIMG1860.jpg

CIMG1865.jpg
:angel

en tot slot nog een paar pics van mijn station, me verdelerkap was stuk dus heb ik die even vervangen(gelijk effe wat pics gemaakt:D)

CIMG1836.jpg

en oh ja binnekort gaan de 3 auto's(blauwe gsi,rode gsi,kadett station) er weer uit voorzien van apk en verse onderdelen:jerry:jerry dus dan hebbe we weer een beetje ruimte.

groeten nick

whahah ja ja ik zit hier al 10 minuten te w88 tot k eindelijk wat zie:D:D ben dol op foto's:D

vooral als er opels op staan:D en mooie vrouwen:D:jerry

Terug
Naar boven