• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

@jblfreak haha dat is juist een kompliment:P, vanaaf bij de rode gsi de radio er weer ingehangen en alles aangesloten e.d en alles klinkt nog steeds erg mooi en laaaag, de motor nog effe laten draaien en hij is nog steeds perfect(gelukkig)en geen lekkage meer gehad:wors.

@opelkadetje idd flinke schuur kopen en heel wat opels in neer zetten dan komt het vanzelf goed:hmmz:D

groeten nick:agent

het is idd een klote werk ik ben blij dat het allemaal achter de rug is,en dat ie het nog goed doet:jerry:jerry.

--Even een vraagje aan de kennersking::angel, we hebben in de kadett station nieuwe zwarte astra f stoelen geplaatst in hoogte verstelbaar enz gewoon leuke nette stoelen, maar was mijn vraag of de achterbank ook past??of zijn de ophangpunten anders??want de achterbank hebben we niet liggen,dus kunnen we ook niet passen jammer genoeg.

alle info is welkom:angel.

groeten nick:agent

bij een gewone dett past t volgens mij wel

alleen station zou k echt nie weten

moet je denk k gewoon proberen

maar is zeker een compliment ben er beetje jaloers op :P

hier in de buurt is helaas nie makkelijk een schuur te vinden en niemand die mee doet

moet natuurlijk wel opel zijn he

@jblfreak idd dan moeten we even kijke maar ja een astra f achterbank hebben we niet liggen. Anders word het een frisco achterbank(die is ook helemaal zwart toch??of is dat de gt uitvoering? we hebben het wel goed getroffen met ons cluppie hoor dat sowieso:angel allemaal opel gekken bij elkaar haha:thumbupking:

@noeky1980 die blauwe is idd mooi he' alleen de kleur hebbe we niet op voorraad haha kunnen we wel op laten meten als je er echt interesse in hebt,en over die achterlichten zou je hem even moeten u2uen,= gsituning_montfoort.

groeten nick

-ps alle info over de achterbank is welkom:).

-en nog een set uitgelaste gt velgen gezocht voor de kadett station:D:thumbup.

zijn gistere verkocht jammer genoeg:cry.

maar heeft iemand nog wat info of een astra achterbank in een kadett station past??

nieuwe foto's volgen vant weekend.

groeten nick

denk ik niet.. johan 1981.. die was toen meende ik ook bezig met een kadett achterbank in zijn station.. dat paste wel alleen met wat aanpassingen, dus in 1e instantie zal het niet passen denk ik, maar met wat kleine aanpassingen waarschijnlijk wel.. misschien wil iemand voor je ff kijken wat de maten zijn van de bank, en waar de bevestigingspunten zitten misschien kom je er verder mee:D

ja idd opelkadetje:P:angel, als iemand wat info heeft(of een mooie zwarte achterbank),dan is dat zeker welkom.

ik hoor het graag.

groeten nick:cool:

nl-tuning

Ik heb inderdaad een Kadett Caravan, die nu heel veilig binnen onder een dekkleed staat. :)

Heb destijds een poging gedaan om een achterbank van een Kadett GSI in te bouwen, maar de bevestigingspunten waren anders.

Ik heb nu namelijk een in 2 gelijke delen neerklapbare achterbank en die GSI-bank was 1 geheel, bovendien bevestigingspunten op andere plek, past dus niet.

Heb er nu een interieur van een Frisco ingebouwd, zitten namelijk ook kuipstoelen bij en bovendien is het een mooi zwart interieur met rode accenten.

Hoe het met een achterbank van een Astra F zit weet ik niet, maar kwa kofferbak lijken de Astra en Kadett sprekend op elkaar, zou me niet verbazen als achterbanken ook gelijk zijn. Volgens mij zijn er ook al medeforummers geweest die een champion interieur in een Astra hadden zitten (met of zonder aanpassingen weet ik niet).

Je moet dus iemand vinden die achterbank in zijn/haar Astra F Caravan op wil meten.

Heb je 1 geheel? Of 2 delen?

Wil zelf nog een keer een Astra F Caravan achterbumper gaan passen op mijn Kadett E Caravan. Zou dat passen? En zouden de ophangingspunten gelijk zijn??

Succes met de Kadett in ieder geval, zijn mooie auto's met veel mogelijkheden kwa audio, vanwege die enorme kofferbak:P

@johan1981 bedankt voor de info:thumbup,we hebben zelf geen astra achtebank liggen dus vandaar, maar als er mede-forummers zijn die er meer van af weten want dat scheelt al een hoop:hmmz:D.

alle info is welkom en als 1 van jullie nog een setje uitgelaste gt velgen te koop weten dan hoor ik dat uiteraard graag:thumbup:thumbup.

groeten nick

nl-tuning:agent

origineel gepost door jblfreak

maar is zeker een compliment ben er beetje jaloers op :P

hier in de buurt is helaas nie makkelijk een schuur te vinden en niemand die mee doet

moet natuurlijk wel opel zijn he

Den ik heb je al vaker gezegd, hup verhuizen, naast mij staat een huis te koop. en dan kennen we hier sleutelen :jerry:jerry:jerry

hier zijn ook dingen te huur voor nie zo duur dus ja :P:P

ff ontopic ;)

goed werk nick lekker bezig :thumbup:wors

greetz vinc :afro

Of gewoon samen wat regelen scheelt nog met het geld ook, zoals wij doen, anders is het niet te betalen:D.

Maar vanavond gaan we weer aan de slag, en weer een hele boel mooie foto's maken van wat aparte en mooie onderdelen die wij alvast klaar hebben liggen:wors:worsvoor onze wagens.

groeten nick

NL-tuning

Maar vanavond gaan we weer aan de slag, en weer een hele boel mooie foto's maken van wat aparte en mooie meiden die wij alvast klaar hebben liggen onze wagens.

groeten nick

NL-tuning

we wachten in spanning af:D:D:D

seg die spaghettie voor je corsa a gsi waar heb je die aangekocht . want wil er ook zo eentje hebben . en vindt weinige die ze nog hebben . of doe je jouwe weg

@Vectra16v onze koppen zijn net 1 grote computer net als die van de ludolf's hahaha:jerry:jerry we wete presies waar wat in of op komt, makkie:P

@mrmonkey hee chef alles goed?? ja mooi he' lekker rommelen aan de wagens.

@nicocorsa hee hallo ik heb de mijne bij BOTTERTUNING gekocht en verders zie je ze weinig idd, maar sorry de mijne gaat niet weg:(.

groeten nick

nl-tuning:cool:

ja mooie overdekte parkeerplaats:jerry:jerry donderdag gaat de blauwe eruit voor de apk dus dan hebben we weer wat ruimte, en dan de station, en dan de rode(maar die heeft al apk),vanavond het schroefdraad gerepareert van me stuurstang en het stuurtje zit er weer netjes op(zie foto)

groeten nick:thumbup

nl-tuning

DSCF1999.jpg

Terug
Naar boven