• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

ik zou toch maar eens gaan investeren in een las en slijp scherm want nu staat er iemand een brok roest uit een corsa te slijpen en de vonken inc metaal deeltjes slaan gewoon in de wagen die er nog geen meter vanaf staat. Daar wordt de lak niet heel veel beter van en moet je dat goed uitschuren anders blijf je daar roestpitjes houden.

origineel gepost door DD

ik zou toch maar eens gaan investeren in een las en slijp scherm want nu staat er iemand een brok roest uit een corsa te slijpen en de vonken inc metaal deeltjes slaan gewoon in de wagen die er nog geen meter vanaf staat. Daar wordt de lak niet heel veel beter van en moet je dat goed uitschuren anders blijf je daar roestpitjes houden.

vergens mij is dat de rieger utibouw en die is d8 ik van kunsstof:hmmz

origineel gepost door vincent23

origineel gepost door DD

vergens mij is dat de rieger utibouw en die is d8 ik van kunsstof:hmmz

ja de metaal splinters die van het slijpen afkomen slaan misschien nog wel beter in kunststof ze zitten net onder het oppervlak van de lak. Dit metaal is onbeschermt en roest daardoor. je krijgt bruine puntjes in de lak omdat de metaal splinter roest.

@ dd en vincent23 die auto is al zo verrot als wat:P:P dus die paar vonkjes maken echt niks uit hahahaha:jerry:jerry, die hele auto word helemaal opgeknapt als we daar een keer tijd voor hebben(als er wat auto's klaar zijn)

dan komt dat allemaal goed.

groeten nick:agent

origineel gepost door nl-tuning

-- en volgens mij komt het op zijn broek:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz

hehe dan hoop ik dat die links dragend is hahaha:jerry:jerry

enige idee als die botter een site heeft of zo .

@je opel werkplaats zalig eee. dan over die slijp vonkjes .

is dat nu zo een ramp die kerel die deze opmerking maakt verodet meer tijd in materiaal bijelkaar zoeken om de vonkjes te verkomen dan gewoon effe de schijf te pakken slijpen en door . hahahahah soeey voor de off tpic . ge weet allemaal wel hoe snel het is gebeurt .

moeste interesse hebben wij hebben hier nog een 2 palen hef brug staan in onze officiele opel garage wordt weg gedaan omdat ze soms haperd . stuur me gerus een pb

@vincent23 hahaah idd lekker warm.

@misaborg er heerst een echt opelvirus daaro:wors:wors

@Hans bedankt voor de reaktieking:

@nicocorsa ik denk niet dat hij nog zn spruitstuk heeft, want die van mij zat op het blok wat ik bij hem gekocht heb.(ik heb je effe een u2u gestuurd)

--me rode gsi zit weer helemaal in elkaar de vloerbedekking enz, de stoelen het dash is weer helemaal kompleet dus nog effe een paar kleine dingen nalopen en hij kan naar de spuiter(eerst weer effe sparen)

groeten nick:cool:

en bedankt voor de leuke reakties:wors

nl-tuning

Ha nl tuning

die astra station heeft die nu een andere kleur achterklep?als dat zo is kwam ik je vanmiddag tegen net over de ijsselbrug bij montfoort,ik was met mijn zilvere vivaro

johan

goed bezig geweest.. mijn kadetje was er erger aan toe destijds.. klote dat ze het nie gewoon eerlijk hebben gezegd.. maar nu weetje dus. als je zoiets koopt gewoon goed kijken

ja lijkt mij ook dat asje op kit tikt dat het anders klinkt dan als je op metaal tikt, en als je weet dat het voorkomende punten zijn bij een dettje zou ik hem altijd even op de brug zetten en kijken.

maarja jullie klussen het toch zo weer recht en dan kan het dettje er weer tegen aan:wors:wors:wors:wors

@marcelboukes idd jammer maar ach we zijn al weer rap bezeig om hem weer te herstellen en dat komt allemaal goedking:

@opelkadetje we kijken altijd als we een kadett halen het was erg moeilijk te zien dus ook gewoon beetje pech:hmmz:hmmz

@voederbiet dat is idd zo ja maar ja het is gebeurt en er is niks meer aan te doen, ja het herstellen dat is er aan te doen en dat is zo gebeurt ik hoop dat het deze week allemaal weer gerepareert is:wors

@Fearless die banden gaan we wat leuks mee doen / mooi ophangen of iets moois mee maken we zien het wel we hebben er 4 liggen.

groeten nick

nl-tuning

Terug
Naar boven