• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

@johani500 ja we blijven lekker bezig ja, het is ook zo wat om elke avond huis te gaan zitten terwijl je zulke project auto's hebt staan:P:P, ik maak vanavond wel even wat foto's van alex zijn trottle-body corsa (mijn ouwe corsa:thumbup).

en gistere me front met 1 laspunt vastgezet en andere kant met een klemtang, zijn er nog dingen waar je op moet letten als je er een nieuw front inlast?????? een stappeplan ofzo?of volgorde??

voor de rest gaat het goed het is alleen zo warm:hmmz:hmmz

groeten nick:cool:

ik ben benieuwd of je die achterschermen er heel af krijgt die zitten goed vastgekit onder de achter zijruitjes

verder veel succes met alles

gr.arno

@ arno:) hee goeiedag, we slijpen alles er af en dan maken we het rustig los van het ijzer met een bijteltje ofzo, het is zowieso beter zo.

hoest verders met jou projecten????

groeten nick

origineel gepost door nl-tuning

@ arno:) hee goeiedag, we slijpen alles er af en dan maken we het rustig los van het ijzer met een bijteltje ofzo, het is zowieso beter zo.

hoest verders met jou projecten????

groeten nick

ja rustig aan he ons laan die wil toch met de astra station rijden die rammelt iets minder en rijd fijner dus ik mag weer piloot spelen in de aubergine gsi die mij fijne prikkels gaf toen ik bij jullie was :D.

mun eigen rode gsi dat gaat heel langzaam ik krijg 11okt. de sleutel van mun nieuwe huis dan ga ik weer verder met mijn kadett ondertussen ga ik ff de andere gsi een beetje pimpen en misschien lowbudget een nieuw lak laagje geven.

gr.arno en succes met de gto :wub en de mattig :wub natuurlijk :thumbup

ik denk dat je het beste met een slijptol zoveel mogelijk kitstaal eraf kan slijpen van de polyester zijkanten dat gaat het makkelijkste denk ik met hele dunne schijvjes :thumbup

De hele uitbouw zit al half los dus niet egt veel kit, en of dat met een beitel of een schijf gebeurd maakt niet echt veel uit:cool:,als het al half los zit.

-en die prikkels waren wel te horen ja hahaahahah:o

Me station is bijna klaar voor de spuiter, de front even vastlassen en de boel ontvetten en dan is ie er klaar voor

moeten binnekort maar weer eens afspreken:thumbup.

groeten nick

--iemand nog tips voor het vastlassen van een frontplaat???

hee chef ja ziet er mooi uit he', tja je moet toch keuzes gaan maken want onze loods slipt helemaal dicht en die auto was al aardig verrot dus doen we het zo.

-vandaag een kadett gsi opgehaald voor onderdelen in het mooie denhaag,

er zit genoeg moois op wat bruikbaar is,ook deze auto is te' verroest dat we deze auto geheel strippen voor de onderdelen en het ijzer wegbrengen, veel onderdelen kunnen we gebruiken bij onze projekten:jerry:wors

ik heb er een paar leuke foto's van gemaakt en zal die zo snel mogelijk plaatsen.

groeten nick:cool:

haha die dennis, die blijft maar bezig, da vind je pa nie goed hoor al die troep in de tuin hahaha :P:P

:jerry:jerry:jerry

hallo allemaal, de rieger is nu geheel gesloopt dus scheelt weer werk

hierbij weer een paar foto's, er kwam meer rot tevoorschijn dan we dachten.

:kewlpics:wtf

groeten nick

scheelt gelijk weer ruimte:jerry

groeten nick

whahahahah ja dat is een kerel, dat als we wat te slopen hebben dan kenne we die bellen die blijft maar mokeren:jerry:wors.

hoest met je mooie kapjes??

groeten nick

hee chef, de gehele uitbouw is nu van de auto af, en de auto waar het nu op gaat is stukken beter als de auto waar het af komt die was zo verrot niet normaal, ik denk dat het wel mooi gaat worden ik heb nog meer foto's en die zet ik er misschien dit weekend even op:P.

groeten nick:agent

gezellig man je bent van harte welkom:thumbup alleen als je met die uber dikke kadett komt:wubking:, ik hoor het wel.

groeten Nick

Terug
Naar boven